jpjukola
Kersantti
Minun mielestä baarina Rytmi stadissa (toinen linja 2) myy tuota bisseä.Saako tuota olutta muualta kuin alkosta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minun mielestä baarina Rytmi stadissa (toinen linja 2) myy tuota bisseä.Saako tuota olutta muualta kuin alkosta?
Luottaako ne merellä häirittyyn GPS satellittiin vai miten navigoidaan tutkalla? Ainakin se suojattu rahtilaiva niitä käyttää.
Nyt näyttää hyvältä...Scholz on käynyt Kiinan kierroksella ja reissun jälkeen ensimmäisenä tulee ilmoitus merkittävästä rahoituspaketista Ukrainalle. putlerin haaveet kaatuu...
Saksa panostaa myös ensi vuonna Ukrainaan. Hyvä näin. Soltsi oli myös sanonut tänään, että venäjän kanssa sotaa ei voi hoitaa diplomatialla. Onko Soltsin BDSM-kuvat palaneet Kremlissä vai mitä mitä?
K marketeissa oon hähny ja ostanut.Saako tuota olutta muualta kuin alkosta?
Nyt näyttää hyvältä...Scholz on käynyt Kiinan kierroksella ja reissun jälkeen ensimmäisenä tulee ilmoitus merkittävästä rahoituspaketista Ukrainalle. putlerin haaveet kaatuu...
Täällä alkaa aikuinen mies vollottomaan silmänurkat kosteina, slava Ukraini!Kyllä näistä vaan tulee hyvä mieli!
Olen kovasti koettanut itselleni uskotella, että nämä sontatunkioksi muutetut ihmistilat ovat vaan yksittäistapauksia, mutta pakko se on uskoa että missä on ja on ollut ryssiä, on vääjäämättä kaatopaikka ja yleinen sontatunkio.Google translate
” Khersonin koulu, jossa venäläiset siat asuivat useita kuukausia
Se on vain pzdts...He elävät paskassa ja halusivat hukuttaa Ukrainan paskaansa ”