Ukrainan konflikti/sota

Propagandistit ovat kuitenkin systemaattisesti maalanneet ukrainalaisista natseja ja vaatineet Venäjää alistamaan Ukrainan jo vuosikausien ajan. Eivätkä he ole tehneet sitä omine lupineen, vaan Putinin hallinnon käskystä.
Tähän on syyllistynyt myös osa meidänkin "vastuullisesta mediasta" nimiä erikseen mainitsematta...
 
Kukaan ei taida tietää faktana Venäjän talouden tilaa, ja Venäjän antamiin lukuihin voi luottaa kuin.. noh, venäläisten puheisiin yleensäkään
Joo totta, mutta mun pointti se että kansan saaminen kääntymään sotaa vastaan vaatisi että kansan olot kurjistuu merkittävästi.
Nyt kun kaupassa on ruokaa ja katto pään päällä ja vielä torpassa lämmintä niin äidit lähettää mieluusti pojat rintamalle uuden Lada Grantan toivossa...
 
Kuinkaspaljon ryssiä on nykyiset pakotteet haitannut? Näiden kanssa ei normaali ajattelu toimi
Voiteluyöljyt ajoneuvoihin, pyyhkijäsulat yms. vähänkin jalostettu tuote niin kaupan hyllyt taitavat muualla kuin Pietarissa ja Moskovassa notkuvat tyhjyyttä.

Neuvostoliitossa oli normaalia että esim. pyyhkijäsulat laitettiin kiinni vasta sateella, koska muuten voro vei. Moiset ajat ovat palaamassa kovaa vauhtia 'punaiseen paratiisiin' 🤡
 
Joo totta, mutta mun pointti se että kansan saaminen kääntymään sotaa vastaan vaatisi että kansan olot kurjistuu merkittävästi.
Nyt kun kaupassa on ruokaa ja katto pään päällä ja vielä torpassa lämmintä niin äidit lähettää mieluusti pojat rintamalle uuden Lada Grantan toivossa...
Kuten jo aiemmin olen todennut, ryssän resilienssi mitä kurjuuden sietämiseen tulee, on erinomainen. Kansannousua on turha odottaa, sellaista ei ole koskaan tapahtunut Venäjällä.

Jos/kun putler defenestroidaan se tapahtuu palatsivallankumouksessa. Jonka tekee joko pakotteiden takia omaisuudestaan huolestunut rahaeliitti yhdessä silovikkiliittolaistensa kanssa (parempi vaihtoehto, silovikkejakin saa rahalla tekemään kaikenlaista) tai sitten putleriakin hullummat russomaanit (huonompi vaihtoehto).
 
Kuten jo aiemmin olen todennut, ryssän resilienssi mitä kurjuuden sietämiseen tulee, on erinomainen. Kansannousua on turha odottaa, sellaista ei ole koskaan tapahtunut Venäjällä.

Jos/kun putler defenestroidaan se tapahtuu palatsivallankumouksessa. Jonka tekee joko pakotteiden takia omaisuudestaan huolestunut rahaeliitti yhdessä silovikkiliittolaistensa kanssa (parempi vaihtoehto, silovikkejakin saa rahalla tekemään kaikenlaista) tai sitten putleriakin hullummat russomaanit (huonompi vaihtoehto).
Joo sitähän se on kaalia syödään ja ollaan tyytyväisiä.
Kyllä mä kuitenkin 1917 tapahtumia pitäisin kansannousuna.
Lisäksi nyt kuitenkin kansa päässyt maistamaan länsimaista elämää, en usko että isoissa kaupungeissa suosiolla taannutaan takaisin Neuvostoliittoon.
 
Joo sitähän se on kaalia syödään ja ollaan tyytyväisiä.
Kyllä mä kuitenkin 1917 tapahtumia pitäisin kansannousuna.
Lisäksi nyt kuitenkin kansa päässyt maistamaan länsimaista elämää, en usko että isoissa kaupungeissa suosiolla taannutaan takaisin Neuvostoliittoon.
Vuonna 1917 Venäjällä oli yksi vallankumous ja yksi vallankaappaus. Vallankumous, jossa tsaari syrjäytettiin, oli jossain määrin laajempi liike, tosin vain Pietarissa. Bolshevikkien vallankaappaukseen ei kansaa tarvittu senkään vertaa.

Niin kauan kuin Rosgvardia pysyy putlerille uskollisena, kansannousua ei tapahdu. Jos Rosgvardia ei pysy uskollisena, mitään kansannousua ei vallanvaihtoon tarvita koska silloin se pamputtajaporukka on itse toteuttamassa vallanvaihtoa.
 
Back
Top