Omnipotentti
Kapteeni
Ja kyllä tätä veivattiin! Ja kyllä se kannatti. Kiitos Putin, sillä ilman tätä suurhyökkäystä ei vielä olis scholtZin polvet notkahtanut kyykkyyn paineen alla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja kyllä tätä veivattiin! Ja kyllä se kannatti. Kiitos Putin, sillä ilman tätä suurhyökkäystä ei vielä olis scholtZin polvet notkahtanut kyykkyyn paineen alla.
Päivä päivältä tykkään puolalaisista enemmän
Selittäisi aika paljonMulle tuli mieleen että ryssänpaskiainen taitaa olla Ukrainan univormussa. Joku mainitsi että ukot kuopassa huutavat että omia, omia eli luulevat tulijaa omaksi
Päivä päivältä tykkään puolalaisista enemmän
Ole hyväKhersonin suunnalla aiemmin taistelleet joukot ovat varmasti täydennetty ja siirretty uusille pelipaikoille, mutta minne? K
Varo vaan, ettei ole rysyjen 'spookki', honey pot -taktiikallaOT: Sattumaako, minulle tuli pari päivää sitten naamakirjassa kaveripyyntö puolalaiselta naistoimittajalta. On sen verran hyvännäköinen minkki että suostuin heti.
Varo vaan, ettei ole rysyjen 'spookki', honey pot -taktiikalla
Jatkot täällä: https://maanpuolustus.net/threads/uav-ucav-lar-robotit-uutiset-ja-jutut.405/post-1259168Menee OT:n puolelle vähän turhankin paljon, mutta jos yksittäinen kommentti sallitaan…
Minulla on purjelento- ja ultrakevytlupakirjat (eli kokemusta kiinteäsiipisten ohjaamisesta), ja lisäksi kiinteäsiipisiä rc-lennokeita sekä quad-koptereita (sekä kuvaus- että fpv-racing).
Tällä pohjalla väitän että drone on täysin ylivoimainen tiettyyn kokoluokkaan saakka. Kiinteäsiipisten hyödyt tulee sitten koon kasvaessa, dronet ei skaalaudu tiettyä suuremmiksi. Ja jos saadaan lentää suoraan kohdetta kohti ja siihen törmäten ilman että ilmassa pähkäilyyn ja kohteen päällä pyörimiseen menee aikaa, ehkä silloin kiinteäsiipinen voisi toimi, varauksin.
Kiinteäsiipistä vaikka itse ohjaisi koneessa mukana niin edes sen kotitalon saaminen ikkunaan kuvattavaksi saati sitten että saa sen hollille myös seuraavalla kierroksella… helppoa nojatuolista, vaikeaa itse ohjaten ja lähes mahdotonta maan kamaralta käsin ohjaten.
Saa väittää vastaan, mutta tämä mun kokemuksella.
Eihän tällaisia saa ikinä hyväksyä. Voi olla ryssän vakooja, ja jos sun privacyasetukset eivät ole kunnossa, näkee samalla koko kaveripiirisi ja voi laittaa sinne kontaktipyyntöjä eteenpäin.Varo vaan, ettei ole rysyjen 'spookki', honey pot -taktiikalla
No siinä tapauksessa. Aluksi sai hieman eri kuvan tapahtumien kulusta.Nooh, ollaan periaatteessa tuttuja jo entuudestaan. Mimmi kävi meikäläisen työmaalla viime vuonna jutun teossa.
Vielä parempi taktiikka on itselläni: poistin koko naamakirjatilini n. 15v sitten. Loppuu ne kaveripyynnöt, oli spookki tai eiEihän tällaisia saa ikinä hyväksyä. Voi olla ryssän vakooja, ja jos sun privacyasetukset eivät ole kunnossa, näkee samalla koko kaveripiirisi ja voi laittaa sinne kontaktipyyntöjä eteenpäin.
Naurattaa jo valmiiksi se, mitä Girkin kohta kirjoittaa.Rysyt myllää isosti komentoketjuaan Ukrainan erikoisen operaation suhteen.
Gerasimov johtoon ja Surovikin, Salyukov ja Kim alle.