Lisäyksenä
tuohon
@Lahtinen hyvään tiivistykseen Venäjällä on myös se ongelma joka tuli aiempien twiittien myötä esille: T-sarjan vaunujen moottorien elinikä ilman isompaa remonttia on sellaiset 1000 tuntia, asiantuntijoiden mukaan suuri osa kalustosta on jo sillä +1000 h alueella vaikka olisivat lähteneet täysin uusilla vaunuilla liikenteeseen ja tuskin noin on asia. Samoin tykin putken elinikä on reilut 200 laakia korkean nopeuden nuolia tai noin 500 HE kranaattia. Varmasti monella tankkiyksilöllä on ylitetty nuo määrät. Koskee tietenkin Ukrainaa samalla tavalla, mutta hyvin säästeliäästi niitä Ukrainan tankkeja on näkynyt eli tiedossa on ollut vaikeus huoltaa kunnolla tuota itäkalustoa kun sen kuluttaa loppuun.
T-sarjan tankkien mottia ei muuten kentällä vaihdeta, joten jos junilla ei mene kalustoa itäänpäin (ei ole näkynyt), niin ne ovat huoltamattomassa tilassa viime helmikuun jälkeen.
Siltäkin osin kello tikittää ja jotain pitäisi tehdä, varmaan käsky käy rynniä päättömästi komppania kerrallaan linnoitteita päin. Hullun hommaa, mutta itse ovat kuoppansa kaivaneet.
Leopardit ja Abramsit tulevat pääosin kohtaamaan pikkuvikaisia loppuunajettuja T-sarjalaisia, joilla on puutetta parhaista ampumatarvikkeista. Ajoitus on hyvä eikä varmaankaan täysin sattumaa.