missileman
Kenraali
poisto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole. AKT:n puheenjohtajan mukaan aseapu Ukrainaan lähtee matkaan poikkeusluvalla, jos apua juuri nyt menossa olisiEikö tuo sitten ole totta?
Tässä vahvistusta.Ei ole. AKT:n puheenjohtajan mukaan aseapu Ukrainaan lähtee matkaan poikkeusluvalla, jos apua juuri nyt menossa olisi
Khersonissa? Vai Khersonin ns. Oblastissa vasemmalla rannalla...Himars iskun jälkiä Khersonissa
N. 50km Dnepr-joesta etelään.Khersonissa? Vai Khersonin ns. Oblastissa vasemmalla rannalla...
Venäläiseltä tykinruualta tuntuu yhä puuttuvan kokonaiskäsitys siitä, että mikä on homman nimi ja että heidän ongelmat ei ole mitään yksittäistapauksia...Tykkimiehet päässeet tykinruoaksi. Lähtisivät lätkimään tai antautuisivat ennen kuin lähettelevät tuollaisia säälittäviä vetoomuksia
Aika hiljaista olisi meidänkin varuskunnissa, jos ainoastaan rintamaveteraanit saisi kouluttaa muita.
Uskon että käytännön kokemuksesta voi olla hyötyä kouluttaessa muita. Itse olen opettanut alokkaille perustaitoja puolenvuoden sotilaskoulutuksella, niinkuin aika moni muukin meistä, tod näk sinäkin.No meitä koulutti Afganistanista ihan lähitaistelukokemusta saanut kapteeni ja oli varsin pätevän oloista ja ajan hermoilla olevaa koulutusta monessakin suhteessa. Afganistanin kokemusten lisäksi välitti meille kv-harjoituksista muutakin hyvää vinkkiä mitä en kuunaan ollut puhtaasti kotimaalaisilta kuullut tai edes vihjettä saanut. Oli menossa tuolloin uudelle kierrokselle A-maahan, joskin esikuntatehtäviin.
kuntolaitteita ainenkin näyttää olevan.Khersonissa? Vai Khersonin ns. Oblastissa vasemmalla rannalla...
Hirveästi ei näy mitä tuhoutunut.
Uskon että käytännön kokemuksesta voi olla hyötyä kouluttaessa muita. Itse olen opettanut alokkaille perustaitoja puolenvuoden sotilaskoulutuksella, niinkuin aika moni muukin meistä, tod näk sinäkin.
Mitkä ne kunnianhimot sitten on ollut?Nato-johtajalta hyytävä varoitus: ”Vladimir Putinin kunnianhimot ovat muuttuneet”
18.2.202312:57päivitetty 18.2.202312:57
”Suurin riski on se, että Putin voittaa. Se viestisi kaikille autoritäärisille johtajille, että he voivat saada, mitä haluavat”, Jens Stoltenberg sanoo.
Naton pääsihteeri Jens Stoltenberg varoitti lauantaina erittäin suorin sanoin Venäjästä ja sen presidentistä Vladimir Putinista.
”Voimme oppia sodasta monia tärkeitä asioita. Tärkein on se, että Vladimir Putin ei suunnittele rauhaa, vaan lisää sotaa, uusia hyökkäyksiä. Putinin kunnianhimot ovat muuttuneet”, hän sanoi Münchenin turvallisuuskonferenssissa lauantaina.
Nato-johtajalta hyytävä varoitus: ”Vladimir Putinin kunnianhimot ovat muuttuneet”
”Suurin riski on se, että Putin voittaa. Se viestisi kaikille autoritäärisille johtajille, että he voivat saada, mitä haluavat”, Jens Stoltenberg sanoo.www.uusisuomi.fi