Jos ei itse kykene nostaa ruumista niin kyllä viranomaiset sen tekee. Riittää puhelinsoitosta.Kuka sitä nyt tieten tahtoen haluaisi paskoa omat kalavedet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jos ei itse kykene nostaa ruumista niin kyllä viranomaiset sen tekee. Riittää puhelinsoitosta.Kuka sitä nyt tieten tahtoen haluaisi paskoa omat kalavedet
Siellä tosin voi Ukrainassa tulla viranomaiselta vastaukseksi "Jaa vaan yksi ryssä? Vttuako te tänne sellaisesta soittelette, on meillä muutakin tekemistä."Jos ei itse kykene nostaa ruumista niin kyllä viranomaiset sen tekee. Riittää puhelinsoitosta.
Mitä vittua nyt taas? Maa, jolla noita on tuhansia, ja jolla ei ole mitään uhkaa naapurimaistaan, teeskentelee ettei voi irroittaa mistään 31 kappaletta välittömästi?Abramsit ei ehdi Ukrainaan tänä keväänä
Oli. Edellisellä sivulla lähdekin. Mitähän mahtaa olla?Oliko täällä jo? Puolalainen lähde lupaa kymmenen maissa jotain kovia uutisia.
Ok, joo olen intin käyny mutta koskapa hesan it särki maalinosoitustutkansa, jouduimme opiskelemaan senkin ja oltiin 2 tutkan loukussa. Eli meidät revittiin kesken kuntopiirin koulutukseen nin nä tst-jutut jäi väliin.Vaikka se lapimurtotilanne mitä varmaan tavoitellaan: kukaan ei tarkaan tiedä missä vihu/omat menee. Persianlahdella niistä hyvistä viestijärjestelmistä huolimatta amuttiin monta kertaa omia.
Muoks: Etupuolella on suhteelinen käsite: suurin osa vahingonlaukauksen kohteista on ollut "etupuolella"
Ettei olis putikka ite vuotanu näitä juttuja... Jospa sille on alkanu selvitä, että tässä hommassa voikin käydä huonosti... No nyt sitte on tekeillä putikalle takaportti, mistä koittaa päästä luikahtamaan hengissä:" Kun minua silleen harhaan johdettiin. Minä ihan viaton, syylliset ovat nämä ja nämä." Tyhmempi musikkahan taas uskoo tämänkin...Mitäs sitä nyt huonoja asioita kertomaan. Homma meni vituiks ja kukaan ei uskaltanut kertoa totuutta. Putinia ei edes oikeasti taida edes kiinnostaa se että kuinka ryssä ryssii. Zaari elää omassa mielikuvitus kuplassaan.
Viestit vuotivat julki: Näin Venäjän agentit yllyttivät Putinia tekemään päätöksen, joka johti katastrofiin
Venäjän presidentti perusti hyökkäyksen harhaluuloihinsa ja kelvottomaan tiedustelutietoon.www.iltalehti.fi
Mitä vittua nyt taas? Maa, jolla noita on tuhansia, ja jolla ei ole mitään uhkaa naapurimaistaan, teeskentelee ettei voi irroittaa mistään 31 kappaletta välittömästi?
Mikä juttu tämä on?Oli. Edellisellä sivulla lähdekin. Mitähän mahtaa olla?
Heti tilausta sisään, että saadaan mekin D-30-kaluston a-tarvikkeet kurantiksi seuraavaksi 30 vuodeksi!! Elleivät ole menneet antamaan kaikkia niitä Ukrainaan?Uustuotanto 122mm ammuksille Bulgariassa alkamassa heti reilun 30v tauon jälkeen:
Bulgarian Factories and Secret Task Forces: How the West Hunts for Soviet Arms
Ukraine has long relied on Russian weapons for its armed forces. Now it is scrambling to get Soviet-era ammunition for those weapons, with the help of manufacturers even in rural corners of Eastern Europe.www.nytimes.com
Mitä vittua nyt taas? Maa, jolla noita on tuhansia, ja jolla ei ole mitään uhkaa naapurimaistaan, teeskentelee ettei voi irroittaa mistään 31 kappaletta välittömästi?
Kärsivällisyyttä. Sota ei lopu ihan heti.Tuntuuko kenestäkään vähän erikoiselta, että puolustusministeri sanoo Suomen osallistuvan leoparditalkoisiin ”tavalla joka tyydyttää sekä Puolaa että Saksaa” ja sitten julkistetaan, että annetaan 3 raivausleopardia, joita ei Suomessa muutenkaan olisi voinut käyttää? Onkohan tiskin alta annettu sitten kuitenkin oikeitakin vaunuja?
Sen näkee. Eli siitä on vuosi aikaa kun tuli valvottua. @Herman30 löydätkä sen viestin missä arvuuttelin sijaintiasi, koska et päivystänyt täällä. Yritin kaivaa mutta en löytänyt. Se oli hauska.Oli. Edellisellä sivulla lähdekin. Mitähän mahtaa olla?
Siellä tosin voi Ukrainassa tulla viranomaiselta vastaukseksi "Jaa vaan yksi ryssä? Vttuako te tänne sellaisesta soittelette, on meillä muutakin tekemistä."