Jone Nikula äskettäin telkassa. Hänen mukaansa parasta väkivaltaviihdettä mitä ikinä nähnyt, oli kun kranaatti räjähtää ryssien asemassa. Siis "viihdettä." Itteäni vituttaa yli kaiken tuollaiset nojatuolikenraalit, joilla itsellään ei ole minkäänlaista oikeaa kosketuspintaa sodan todellisuuteen, mutta uhoa riittää, usein oman asemansa pönkittämiseen kyllä.
Nikula on oikeassa. Minulla ei ole myöskään lainkaan inhimillisiä tunteita Ukrainaan tunkeutuneita ryssiä kohtaan, sillä he ovat suorittamassa laitonta operaatiota, ja modernin ajan suurinta ihmisoikeusrikkomusta tappaen viattomia ihmisiä, lapsia, naisia ja miehiä, joka helvetin päivä. Jokainen video, missä kranaatti lentää näiden rottien asemaan on viihdettä, sillä yksikään
ihminen ei kärsi näissä videoissa. Voidaan sanoa, että Putin ja Moskovan eliitti ovat niitä pääpahiksia. Näin toki on, mutta Putin, Lavrov, Shoigu tai Peskov eivät ole raiskanneet tai tappaneet itse yhtään ukrainalaista, tai heitä puolustanutta länsimaalaista, aasialaista, afrikkalaista, etelä-amerikkalaista, valkovenäläistä tai itse venäläistä
ihmistä. Maahan tunkeuteet ryssät, rotat ja örkit ovat sen tehneet, tavalliset venäläiset, samalla kun heidän upseeristonsa on epäinhimillistäneet ukrainalaiset, lisäksi Venäjän valtio epäinhimillisistänyt koko länsimaat, ja sen ihmiset, sekä uhkaillut ydinaseilla ja totaalisella tuholla meitä, jotka olemme alkaneet seistä tätä totaalista hulluutta vastaan. Sota on helvettiä, mutta jokainen kuollut ryssä edesauttaa Ukrainan voittoa, joka on ainoa mahdollinen tie päästä kestävään, ihmisiä kunnioittavaan rauhaan.