Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sota on karua, tämäkin video osoittaa että pelkästään linnoitusten kaivaminen ja tekeminen ei tee puolustamisesta sen pitävämpää jos taistelua tehdään kuten wankerit tässä eli odotellaan noutajaa kuin rotat kolossa. Aikaa se ottaa, mutta lopulta ryssiä on kohtalaisen vähän rajan yli palautettavaksi.
Kyllä naurattaa jos ryssä lopulta kaatuu muslimimellakoihin.
Kyllä naurattaa jos ryssä lopulta kaatuu muslimimellakoihin.
Tässä näyttäs olevan tän vuoden tapahtumasta.Videoilla täysi kesä?
En vaan tajua miten tätä sotaa käydään, tullut luettua joka ikinen sivu tässä ketjussa ja katsottua 90% videoista...ja tuntuu että ryhmää suurempaa joukkoa ei taistelutilanteessa (tai saamassa dronelta terveisiä) ole tullut nähtyä. Media puhuu rysyjen "ihmisaalloista" jotka saadaan hädin tuskin torjuttua...minä saan katsottavaksi twitterin videoita joissa muutama hassu vaunu hoopoilee epämääräisesti ei-kenenkään maalla kunnes torjunta poksauttaa paskaksi tai sitten ryhmä resupekkoja yhtä epämääräisesti kävelee kuolemaansa. Mitä widdua, tupa kerrallaanko sieltä pannaan komppaniaa eteenpäin/katsonko mä ihan vääriä videoita/miksi näitä isompia hyökkäyksiä ei julkaista?
Tuossa videossa ei kyllä toiminta hirveästi vakuuttanut, selkää käännettiin vihulle ja tst-pari ei kyllä kovin vakuuttavasti hoitanut suojaamista.
Hersonin vastaranta on ihan erillinen saareke, vaikkakin alueella on tiheä tieverkko. Siinä on vielä Konkajoki välissä ennenkuin ollaan varsinaisella mantereella Oleshkyn kyljessä. Veikkaisin että Ukraina on ottanut hallintaansa tuohon Konkajoen siltaan asti alueen. Siihen viittasi myös pari päivää sitten ryssän viesti.
Tuossa videossa kyllä taistelupari sai ryssän tuhottua, mikä on ongelma?En vaan tajua miten tätä sotaa käydään, tullut luettua joka ikinen sivu tässä ketjussa ja katsottua 90% videoista...ja tuntuu että ryhmää suurempaa joukkoa ei taistelutilanteessa (tai saamassa dronelta terveisiä) ole tullut nähtyä. Media puhuu rysyjen "ihmisaalloista" jotka saadaan hädin tuskin torjuttua...minä saan katsottavaksi twitterin videoita joissa muutama hassu vaunu hoopoilee epämääräisesti ei-kenenkään maalla kunnes torjunta poksauttaa paskaksi tai sitten ryhmä resupekkoja yhtä epämääräisesti kävelee kuolemaansa. Mitä widdua, tupa kerrallaanko sieltä pannaan komppaniaa eteenpäin/katsonko mä ihan vääriä videoita/miksi näitä isompia hyökkäyksiä ei julkaista?
Tuossa videossa ei kyllä toiminta hirveästi vakuuttanut, selkää käännettiin vihulle ja tst-pari ei kyllä kovin vakuuttavasti hoitanut suojaamista.
Laivastossa aletaan kypsyä tilanteeseen. Uutta junttaa rakennellaan ja omasta "Ylimmästä johtajasta" haaveillaan...
Toimenpiteetkin jo mietittynä:
- kansanvihollisten puhdistus,
- oligarkkien ravistelu,
- passit mitätöidään,
- rajat kiinni,
- eläkeiän korotus,
- katkaistaam diplomaattisuhteet ns ”epäystävällisiin” maihin,
- naiset lapsentekokoneiksi ( ryssälän väestö miljardiin…)