Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on sellainen kutina, että tuo enteilee Ukrainan höökiä. Ensin kokeillaan ja kiusataan näillä hyökkäyksillä Venäjän rajan yli ja sitten kun Örkit siirtää tuonne porukkaa riittävästi, niin jossakin heikentyneessä nurkassa alkaa tapahtumaan.
En usko, että tuo hyökkäys rajan yli jää yhdeksi kerraksi. Itse jos olisin johdossa, niin samanlaisia pieniä puskuja vähän sieltä sun täältä ja kun alkaa vastus kovenemaan, niin takaisin Ukrainan puolelle. Ryssän on pakko reagoida tilanteeseen.
Epäilen ettei läheltä ole löytynyt muuta maalia ja ehkä ei ole kiva laskeutua kranut mukana. Toisekseen piisaisiko dronessa edes virta kuorma päällä paluuseen?Toinen juttu mitä ihmettelen on se, että miksi ryömivään mieheen, jolla jalkaterät jo sojottaa väärään suuntaan ja nivuset vuotaa verta, pitää haaskata droneista 5 kranaattia, kunnes se on ihan silppuna? Eikö se selvästi täysin pelikyvytön äijä ole jo ns. "done"? Jättäisivät kitumaan, ei se varmaan enää tule mettässä vastaan - ainakaan tässä sodassa. Ymmärrän, että ryssän ollessa kysessä haavoittunut ei välttämättä sido kahta muuta sitä roudaamaan, mutta onhan semmosiakin tilanteita toisinaan nähty. Niitä raatoja nyt ei ainakaan kukaan roudaile mihinkään.
Aivan totaalisen härski väite mietin modesta!Siinäkin todnäk joku tomtom teipattuna kabiiniin
Mulla on sellainen kutina, että tuo enteilee Ukrainan höökiä. Ensin kokeillaan ja kiusataan näillä hyökkäyksillä Venäjän rajan yli ja sitten kun Örkit siirtää tuonne porukkaa riittävästi, niin jossakin heikentyneessä nurkassa alkaa tapahtumaan.
En usko, että tuo hyökkäys rajan yli jää yhdeksi kerraksi. Itse jos olisin johdossa, niin samanlaisia pieniä puskuja vähän sieltä sun täältä ja kun alkaa vastus kovenemaan, niin takaisin Ukrainan puolelle. Ryssän on pakko reagoida tilanteeseen.
Se täytyy sanoa että noi "Russian Freedom Corps" vai mitkä ovatkaan on aika kovia ukkoja koska jos jäävät vangiksi lienee kohtelu kovaa...