Abel_and_Pain
Alikersantti
Oli paskasakista kuvaa tai ei niin vankilassa tieto kulkee.Leppoisat vankilaviikotvuodet edessä kun lärvikuvakin lipsahti lehteen tämän kiduttajan tapauksessa.
Se "Find out" vaihe niinku edessä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oli paskasakista kuvaa tai ei niin vankilassa tieto kulkee.Leppoisat vankilaviikotvuodet edessä kun lärvikuvakin lipsahti lehteen tämän kiduttajan tapauksessa.
Se "Find out" vaihe niinku edessä.
Samaa mieltä mässäilystä, mutta jos puhutaan tuosta nimenomaisesta linkitetystä videopätkästä, niin mielestäni se on kaukana mässäilystä. Toki Ukrainan poika on ottanut pahan näköisesti osumaa, mutta itse ainakin kiinnitin enemmän huomiota lämärin toimintaan. Rauhallisesti vetää kiristyssiteet paikoilleen, vähän yrittää siinä haavoittunutta rauhoitellakin ja kaikinpuolin jämerän näköistä toimintaa.Niin kuin kirjoitin, kaikki meistä varmasti tietää ja tunnustaa sen tosiasian, että pahoja tilanteita on puolin ja toisin. Mutta niiden yksittäisten ukrainalaisten miesten ja poikien kärsimyksillä mässäily ei minusta vaan kuulu tähän ketjuun.
The video was shot on April 20 at 18:05, 20 minutes before my wounding, I don't know any of the boys, neither their callsigns nor their unit, I ran to the screams, all the wounded are alive, but I can't find them and I don't know their condition at this time!
Maybe this video will help you find them, share!
Samaa mieltä mässäilystä, mutta jos puhutaan tuosta nimenomaisesta linkitetystä videopätkästä, niin mielestäni se on kaukana mässäilystä. Toki Ukrainan poika on ottanut pahan näköisesti osumaa, mutta itse ainakin kiinnitin enemmän huomiota lämärin toimintaan. Rauhallisesti vetää kiristyssiteet paikoilleen, vähän yrittää siinä haavoittunutta rauhoitellakin ja kaikinpuolin jämerän näköistä toimintaa.
Itse twiitin teksti käännettynä:
Tuossa pätkässä on paljonkin opittavaa perustaistelijalle. Koska tolle sit näyttää, että syytä vaan katsella noi rumatkin videot.Samaa mieltä mässäilystä, mutta jos puhutaan tuosta nimenomaisesta linkitetystä videopätkästä, niin mielestäni se on kaukana mässäilystä. Toki Ukrainan poika on ottanut pahan näköisesti osumaa, mutta itse ainakin kiinnitin enemmän huomiota lämärin toimintaan. Rauhallisesti vetää kiristyssiteet paikoilleen, vähän yrittää siinä haavoittunutta rauhoitellakin ja kaikinpuolin jämerän näköistä toimintaa.
Itse twiitin teksti käännettynä:
Niin kuin kirjoitin, kaikki meistä varmasti tietää ja tunnustaa sen tosiasian, että pahoja tilanteita on puolin ja toisin. Mutta niiden yksittäisten ukrainalaisten miesten ja poikien kärsimyksillä mässäily ei minusta vaan kuulu tähän ketjuun.
Kaikkia varmasti kosketti tuo kaverin kohtalo. Toisia enemmän ja toisia vähemmän. Sattui minuunkin tietysti.
Mutta tasapuolista on viestintä onneksi vapaassa maassa.
Jos meni sinulla tunteisiin hieman enemmän, olen pahoillani, mutta mässäily ei tullut mieleenikään.
Katso liite: 78823
Nautin tästä...!
Jos Ukrainassa lusii ja ei tapeta jo ensimmäisenä vuotena, tulee toivomaan, että tapettais.Oli paskasakista kuvaa tai ei niin vankilassa tieto kulkee.