Hyvin mennöö Belgorodissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa lukasta toi alkuperäinen artikkeli mihin toi perustuu. Niin on ennemmän hajulla. On nääs vähän vedetty asioita suoriksi tossa TT jutussa.Piti oikein katsoa miten vanha tämä T&T:n juttu on? Kyllä se on tältä päivältä...
"Tutkijan mukaan ensimmäinen ja vakavin ongelma on Venäjän ilmapuolustusjärjestelmä, etenkin sen maasta ilmaan -komponentti.
Venäjä on vuosikymmenien ajan kehittänyt verkottunutta ja kerroksellista ilmatorjuntaansa, joka koostuu tuhansista laukaisualustoista ja tutka-ajoneuvoista. Kaikki näistä ovat joko renkaiden tai telaketjujen päällä, mikä tekee niiden maalittamisesta vaikeampaa."
![]()
Vakava varoitus: Venäjä valmistaa parhaita ohjuksiaan ja tankkejaan jo nopeammin kuin menettää niitä Ukrainassa – Tutkija: Näin Naton pitäisi toimia
Eurooppalaiset maavoimat kärsivät ali-investoinneista, mikä korostaa ilma-aseen merkitystä, kirjoittaa tohtori Justin Bronk.www.tekniikkatalous.fi
Näitä alkaa tulla aina isommissa ryppäissä kun ryssä on hätääkärsimässä. Tavaraa syötetään erilaisten toimijoiden kautta niin että sitä päätyy sitten täkäläiseen mediaan. Tarjontaa on siis muiltakin kuin putkosloilta ja paskoilta, eli mukana on eritasolla käyttäytyvää kotiryssää. Näistä esimerkkinä vaikka örkkä tai muut ikuista ryssän voittoa toitottavat tahot.Piti oikein katsoa miten vanha tämä T&T:n juttu on? Kyllä se on tältä päivältä...
"Tutkijan mukaan ensimmäinen ja vakavin ongelma on Venäjän ilmapuolustusjärjestelmä, etenkin sen maasta ilmaan -komponentti.
Venäjä on vuosikymmenien ajan kehittänyt verkottunutta ja kerroksellista ilmatorjuntaansa, joka koostuu tuhansista laukaisualustoista ja tutka-ajoneuvoista. Kaikki näistä ovat joko renkaiden tai telaketjujen päällä, mikä tekee niiden maalittamisesta vaikeampaa."
![]()
Vakava varoitus: Venäjä valmistaa parhaita ohjuksiaan ja tankkejaan jo nopeammin kuin menettää niitä Ukrainassa – Tutkija: Näin Naton pitäisi toimia
Eurooppalaiset maavoimat kärsivät ali-investoinneista, mikä korostaa ilma-aseen merkitystä, kirjoittaa tohtori Justin Bronk.www.tekniikkatalous.fi
EI mitenkään tavatonta, kun näyttäviä uutisia haetaan.Kannattaa lukasta toi alkuperäinen artikkeli mihin toi perustuu. Niin on ennemmän hajulla. On nääs vähän vedetty asioita suoriksi tossa TT jutussa.
Ohessa Justin Bronksin haastatteluKannattaa lukasta toi alkuperäinen artikkeli mihin toi perustuu. Niin on ennemmän hajulla. On nääs vähän vedetty asioita suoriksi tossa TT jutussa.
Kun lennetään niinpaljon kuin koneista lähtee niin huollot ja varaosat dominoi. Rauhanaikana saadaan säästöjä kun on vain yhtä konetta kun suurin osa seisoo toimettomina. Pärjää yhdellä henkilöstöllä. Sodassa tilanne on toinen eli maahenkilökuntaa tarvitaan todella paljon että yhdenkään koneen ei tarvitse jonotella huoltoon. Suuruuden eknomia on siis ihan toinen. Lisäksi tuolla on jokatapauksessa koulutettava maahenkilötöä nollasta jokaista koneyksilöä varten, ei siellä ole täkäläistä apumekaniikko reserviä olemassa. Joten sama se koulutetaanko F16:selle vai Gripenille.Se on hyvä muistaa, että näissä ilmavaiva jutuissa yhtä lentäjää kohden on 17 maahenkilökunnan jantteria... meillä, Ukrainassa voi pakon edessä olla vähemmän... Eli tällä alustin sitä, että se on hyvä että Ukrainassa on Mig koneita eri variaatioilla ja F16 koneita... Mutta että jotain ruotsinrautaa ja sitä ja tätä A-10 ja totakin... Menee aika vaikeeksi, eiks me ite sotien aikana nähty, mitä tarkottaa kun koneita on joka maasta????? Tänä päivänä ei voi enää paikata tilannetta leikkaamalla Fiatin hävittäjään venttiilin huovat lasten huopatöppösistä, vehkeet vähän muuttunu....
En usko tähän teoriaan lainkaan. Siviliipuolen lentomekaanikko on helpohkosti muuntokoulutettavissa sotapuolelle. Siviilikoneet ei Ukrainassa ole nyt lentäneet yli kolmeen vuoteen, että kyllä siellä ukkoa ja akkaa on riittämiin sotalintuja korjaamaan.Se on hyvä muistaa, että näissä ilmavaiva jutuissa yhtä lentäjää kohden on 17 maahenkilökunnan jantteria... meillä, Ukrainassa voi pakon edessä olla vähemmän... Eli tällä alustin sitä, että se on hyvä että Ukrainassa on Mig koneita eri variaatioilla ja F16 koneita... Mutta että jotain ruotsinrautaa ja sitä ja tätä A-10 ja totakin... Menee aika vaikeeksi, eiks me ite sotien aikana nähty, mitä tarkottaa kun koneita on joka maasta????? Tänä päivänä ei voi enää paikata tilannetta leikkaamalla Fiatin hävittäjään venttiilin huovat lasten huopatöppösistä, vehkeet vähän muuttunu...
Pajarilla on hikiset paikat, jotain täytyy yrittää. Juurihan oli tämä yksi pajari tehnyt selkeän itsemurhan hirttäytymällä puuhun 5 metrin korkeuteen molemmat kädet selän taakse sidottuna.Venäläiset yrittävät epätoivoisesti suojella vielä jemmassa olevaa tavaraansa. Tämä video Samarasta
Eiköhän "Rubicon" ole jo ylitetty ja on liian myöhäistä perääntyä...Sotarikollinen ja toisinajattelija Strelkov on tullut loogiseen johtopäätökseen 3.5 vuoden synkistelyssään.
Sotarikollinen ja toisinajattelija Strelkov on tullut loogiseen johtopäätökseen 3.5 vuoden synkistelyssään.
Olishan se hienoa nähdä Gripukankin todellinen kyvykkyys... ja ennenkaikkea ukrainalaisten palaute huollon ja ylläpidon keveydestä. Mahtaako ehtiä tähän sotaan?Toivottavasti totta, että pian nähdään Gripenit Ukrainan taivaalla.
Edit:
![]()
Ministry of Defense announced the transfer of Swedish Gripen fighters to Ukraine
УНН News of the World ✎ Deputy Minister of Defense of Ukraine Ivan Havryliuk stated that Ukraine expects the supply of Swedish Gripen, French Mirage, and additional F-16s. Th…unn.ua