Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lainaus artikelista:
Eli A, B, ja O ryhmät ovat universaaleja mutta sitten on erityisesti afrikkalaisilla epätavallisia veriryhmiä joihin syntyperäisen suomalaisen veri ei sovi. Eli ei ole kyse uskonnosta vaan lääketieteellinen asia.
Onpas talouden suunnittelu toisille helppoa, vain nappia painamalla.Euroopan resursseista pakolaisaaltoon:
Jari-Pekka Kanniainen Resurssit on loppu vain oikeiston mielestä. EKP:n ja Euroopan investointipankissa vois painaa nappia ja luoda lisää resursseja, työtä ja toivoa.
Valistakaapas...onko oikeasti jokin lääketieteellinen perusta että pitää olla erikseen afrikkalaisia luovuttajia? Siis ilmeisesti mistaihoisia?
Vai onko Rasismi sallittua mustille? "Mulle ei valkonaaman veri kelpaa".
En minä mitään tiennyt, käänsin vain suomeksi sen mitä artikkelissa luki.Herman tiesikin jo..
En minä mitään tiennyt, käänsin vain suomeksi sen mitä artikkelissa luki.
Roosan pakina.http://creat.fi/suo-kyrpa-ja-jussi/
Ei auta, ei tämä Milja mikään työntekijä ole vaan toimitusjohtaja.Eikös nyt perskutaralla olisi paikallaan ainakin jonkinlainen pikakurssi islamista, noille VOK;n työntekijöille.
Täydellinen arvoitus
"Nämä ihmiset tulevat erilaisesta kulttuurista. He ovat tietyllä tavalla kovempi haaste kuin aikanaan Karjalan evakot, jotka koettiin suomalaisiksi." Sisäministeriön kansliapäällikkö Päivi Nerg.