USA:n presidentti ja pressanvaalit

Vasemmistolla ja siihen kuuluvilla vihreillä on vaikeuksia sulattaa äänestyksen tuloksia, tyhmä yhdysvaltojen kansa äänesti väärin. Sellaista se on demokratiassa.
Oli Trump mitä tahansa, meidän täytyy sietää se.

Näkyvät olevan uutta Neuvostoliittoa kaipaavaa porukkaa:
"banderolleja, joissa näkyivät sirppi ja vasara"

Sairasta väkeä muutenkin, tuossa sitä on aitoa vihapuhetta (jos ei Suomessa osata erottaa):
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201701212200057613_ul.shtml
(en edes viitsi kopioida)
 
Viimeksi muokattu:
Juuri tätä mä meinaan, miten ihmeessä hänellä voi olla IQ 91 ? :D

G.W. on suorittanut tutkinnot Yalessa ja Harvardissa (MBA ainoana USA:n presidenteistä). Bushin opiskeluhistorialla ÄO:n pitäisi olla vähintään 120 keskihajonnalla 16.
Nuoruuden reipas juopottelu ja mahdollinen lukihäiriö selittävät osaltaan myöhempää verbaalista sekoilua. Lisäksi nuoremman Bushin pisteitä linkin tutkimuksessa laskee julkaistujen tieteellisten artikkelien puuttuminen.

ÄO 91 vastaa suunnilleen armeijan P1-testin tulosta 4, joka taitaa olla aliupseerikouluun valinnan alaraja.
 
Onkohan enemmän lapsellista vai säälittävää vedota siihen että jossain tunkkaisessa diktatuurissa ovat asiat vielä huonommin...

Ei ole. Mutulla vedän että yhdysvaltalaisessa lainsäädännössä ei ole paljoakaan korjattavaa tasaarvon suhteen. Asenteissa voi olla korjattavaa mutta tuollainen räääkyminen ei auta siihen.
Epäilen että näittenkin tasaarvo on sitä että valitaan virkoihin/työpaikalle "50% mustia 45% latinoja 4% kaukoidästä 0.99% intiaaneja ja 0.01% valkoisia (vasemmistolaisia) koska historian taakka. Ja nämä tietysti 60/40 naisille koska tasaarvo. Ja pätevyys on tietenkin sivuseikka.
 
Pannaas vielä muutama tuosta trumpin vastaisesta naisten marssista.

Nämä helsingistä

16177773_10154239255448321_8830640268096518072_o.jpg

16178452_398998377106645_2064315982090655749_o.jpg

16174469_10211029962320986_7693953458555479639_n.jpg


Kommaria kaikki.
 
Viimeksi muokattu:
STT löytänyt juttuunsa oikein tiedostavan lapsen ja äidin... Pari kvg hakua ja Ullatus!

Sophia Lafargue, chief of staff to congressman Gregory Meeks, pushes a stroller with her daughter Zora, 4.
https://mobile.twitter.com/ferentzlafargue/status/543909059054018561

http://congressional-staff.insidegov.com/l/35042/Sophia-A-Lafargue


6-vuotias Zora tiivisti Washingtonin marssijoiden viestin, valitsi itse nämä sanat: ”Presidentti Trump, olen hyvin pettynyt”

7a563a3427ab4da38f907a51824ba905.jpg

Kuusivuotias Zora Lafargue on pettynyt uuden presidentin suvaitsemattomuuteen. Zora osallistui mielenosoitukseen äitinsä kanssa, joka kertoo, että tytär valitsi itse sanat kylttiinsä. (KUVA: Maria Annala)

Sama viesti on kuusivuotiaalla Zora Lafarguella, jonka kyltissä lukee "Presidentti Trump, olen hyvin pettynyt". Hänen äitinsä Sophie Lafargue kertoo tyttären valinneen tekstin itse.

Zora seisoo betoniporsaan päällä ja esittelee kylttiä ohikulkijoille.

– Minusta on hyvä olla täällä, koska olen nainen, hän sanoo.

Sophie Lafargue kertoo, että myös hänen 13-vuotias poikansa on reagoinut voimakkaasti vaalitulokseen.

– Hän itki kun Trump valittiin ja sanoi ettei voi uskoa, että meillä on presidentti, jonka mielestä naisia saa kouria sukuelimestä.

Lafargue hätkähti poikansa sanoja.

– Lapset ovat niin alttiita vaikutuksille. Minua kauhistuttaa ajatella, mitä Trumpin kannattajien lapset puhuvat.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005055861.html?ref=rss
 
Trump: Media vääristelee tietoja ihmisten määrästä virkaanastujaisissa

    • Trump väittää paikalla olleen jopa 1,5 miljoonaa ihmistä, mikä amerikkalaismedioiden mukaan on valheellinen tieto.
    • Viranomaisarvioiden mukaan perjantain virkaanastujaisissa oli paikalla korkeintaan 250 000 ihmistä.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201701222200057623_ul.shtml

Washington Post: Trump raivostui puisto-osaston tviiteistä – sulki tilit

Tilit napsahtivat kiinni, koska niiltä uudelleentviitattiin kaksi New York Timesin toimittajan tviittiä.

Toisessa tviitissä spekuloidaan Trumpin ja Barack Obaman virkaanastujaisten väkimäärillä ja toisessa muistutetaan, että uuden hallinnon myötä Valkoisen talon nettisivuilta on poistettu kaikki maininnat ihmisoikeuksista, ilmastonmuutoksesta ja terveydenhoidosta.

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/...puisto-osaston-tviiteista-sulki-tilit/6273624
 
Viimeksi muokattu:
Niin mikähän näillä "nais marssijoilla" on nyt hätänä? Tapetaanko niitä surutta, nussitaanko 12 vuotiaana, kivitetäänkö hengiltä vai onko kyse siitä, että on äänestetty "väärin"?

Olisiko kuitenkin niin että meillä pitää olla ihan omat standardit niin ihmisoikeuksille kuin vaikka työsuojelulle. Ei niin että metri edellä sitä maailman vihoviimeistä persläpeä on muka jotenkin hyväksyttävä taso. Eikö tässä nimenomaan pyritä vaalimaan omaa kulttuuria ja yhteiskuntamallia? Ambitiotason olisi syytä olla aika paljon korkeammalla kuin se että ollaan ihmisoikeuksissa edellä Saudi-Arabiaa. Toimii meillä siinä kuin jenkeissäkin.

Ja noin yleisesti ottaen tuo Huckabeen kommentti oli sellainen jonka kuulee esikoululaisen suusta. Mutku toikin tekee...
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole. Mutulla vedän että yhdysvaltalaisessa lainsäädännössä ei ole paljoakaan korjattavaa tasaarvon suhteen. Asenteissa voi olla korjattavaa mutta tuollainen räääkyminen ei auta siihen.
Epäilen että näittenkin tasaarvo on sitä että valitaan virkoihin/työpaikalle "50% mustia 45% latinoja 4% kaukoidästä 0.99% intiaaneja ja 0.01% valkoisia (vasemmistolaisia) koska historian taakka. Ja nämä tietysti 60/40 naisille koska tasaarvo. Ja pätevyys on tietenkin sivuseikka.

Taitaa perustuslaki taata oikeuden siihen rääkymiseen. Ei kai tämä ole sen väheksyttävämpi oikeus kuin vaikka aseen kantaminen. Ei siitäkään yleensä mitään hyötyä ole. Joskus jossain voi kuitenkin tulla se yksi kerta kun vaikutusta tulee. Ja silloinhan se kannatti. Ase taskussa antaa tunteen turvallisuudesta ja mielensä osoittaminen tunteen vaikuttamisesta. Ihan perussettiä vapaassa maassa. Joten Saudi-Arabian ottaminen verrokkina keskusteluun on erityisesti republikaanin tekemänä täysin käsittämätön temppu. Eikö juuri heille perustuslain suoman vapauden pitäisi olla suorastaan pyhä asia? Siis teoriassa. Käytäntöhän on kovin valikoivaa sorttia.
 
Back
Top