Maidan
Respected Leader
Miksi Tramp ei laittanut näitä trump towereita Abhasiaan tai Osettian tai Transnistriaan? Krimi on samassa "kunniakassa" luokassa nyt - tunnistamaton valtio, jossa kapitalismin laitkaan eivät päde. Trump on on kovan luokan liikemies.veikata, että Krimille nousee yksi ellei jopa kaksi Trump Toweria. Moskovaan Putin ei antanut niitä rakentaa, mutta Krimille melko varmasti antaa ja mielellään antaakin...rahoituskin löytynee jopa yllättävän helposti talousvaikeuksista huolimatta.
Turisteja ei ole olemassa oleviin ravintoloihin jossa tähtitietelliset hinnat. Tarjotan jopa tuoreita (en ihan varma) jossan Sevastopolin vieressä viljeltyjä ostereita (oppineet) , mutta hintaan 450 rupla kappale, mikä on monen verran kalliimpi kun Ranskassa (!)
Ravintoloissa, tyhjissä sellaisissa, tarjotaan muutakin paikallista kalaa, mutta hinnat ovat kun kaukaa lennätettyjen kalojen monen vertaiset. Luin Moskovan Echolta Varlamovin haastattelun, (en mielelläni lue sitä ja varsinkin tätä Varlamovia joka on tyypillinen persenuolija, kritisoi kaikkea, mutta "Putinmolodets") tämä ihmetteli mm taksimieheltä Krimin järkyttävän korkeita hintoja, vastaus oli tälläinen "tietättekö, turisteja ei ole, mitta minun pitää maksaa lainat, siksi jos aikasiemmin kuljettiin 3 000 ruplalla, ja tämä sopinut minulle, nyt 10000, koska turisteja ei ole, mutta laina ei lyhenee, maksan ihan saman verran. Siksi minun piti nostaa hinnat kolmenkerataisiksi, kun teitä (turisteja) liian vähän". Tälläinen on mentaliiteetti siellä.
Venäläiset kokevat Krimin liian kalliksi kaikken suhteen, hinta-laatu suhteeltaan ja kilpailukyvyttömäksi, he matkustavat mielummin Länteen lomailemaan, raha on muutenkin vähän. Ainoa mitä siellä on korjattu kuulemma on Artekin leiri, tuo kuuluisa sovjettien pioneerien leiri. Nyt sinne lähetetään (kuulemma) vain lahjakkaita ja yhtään en ihmettele että aivopestään niin ettei NL:n aikanakaan pesty.
Tietenkin ymmärrän että nyt puhutaan rakentamisesta sanktioiden poistettuaan, jos ja kuin ne poistetaan. Mutta minulla on sellainen tunne että Clinton poistaa niitä Trumpia nopeammin..
Viimeksi muokattu: