Uudenvuodenlupaus

Aiotko tehdä yhden tai useamman uudenvuodenlupauksen?


  • Äänestäjiä yhteensä
    13
  • Äänestys suljettu .
178cm 78kg. Kesällä oli jo 73kg. Saan lenkkeilyllä nopeasti alas. Niin paljon työstressiä ja kotona ruuhkavuodet et herkuilla menen toki omaa tyhjyyttäni. Jos olisi paskat geenit niin painoa olisi varmaan sata kiloa.
Ei paha, noilla limppareilla.
Taidat muutenkin liikkua, kuin sitä tappajakoiraa liikuttelemalla.
 
Minä ainakin lupaan olla syömättä sukla- ja jäätelöherkkuja.
Olen lihonut vuodessa yli 2,5 kg, haluan takaisin 68 kg? Mielummin 67 :)

Lupaan liikkua enemmän ja syömään enemmän vihreätä mm juomaan vihreätä teetä.
 
Eli pidättäytyminen ankeriaasta, porsaasta, [sammen] mädistä jne. selvästi kielletyistä aineista. Plus maitotuotteiden ja lihan/kalan nauttimisen välillä pidettävä tauko.

Lisäys.

Ota siihen haram mukaan niin tulee edes vähän itsensä kiusaamista.
 
Mjoo. Kympin turhaa vois ehkä tiputtaa vuoden mittaan. Tekee vajaan kilon kuukauteen eli 200 rammia viikossa. Ei pitäis olla mahoton.
 
Ainoa pahe on energiajuomat joihin uppoaa rahaa 2-5 euroa päivässä. Näistä tarvitsisi päästä eroon.

Eikös sheriffi ole jo päälle neljänkympin? Onko tuo nuoruudesta päälle jäänyt tapa vai tullut mukaan myöhemmin?
 
Mjoo. Kympin turhaa vois ehkä tiputtaa vuoden mittaan. Tekee vajaan kilon kuukauteen eli 200 rammia viikossa. Ei pitäis olla mahoton.
Eikä olekaan... 500g viikossa, pidempikestoisesti, on täysin mahdollista normaalipituiselle suomalaismiehelle, jolla on ylipainoa mutta jonka fysiikka mahdollistaa harjoittelun, matalallakin intensiteetillä.
Mikään siitä kunnianhimoisempi tavoite, tuppaa palautumaan jossain tahdissa takaisin.
 
Eikä olekaan... 500g viikossa, pidempikestoisesti, on täysin mahdollista normaalipituiselle suomalaismiehelle, jolla on ylipainoa mutta jonka fysiikka mahdollistaa harjoittelun, matalallakin intensiteetillä.
Mikään siitä kunnianhimoisempi tavoite, tuppaa palautumaan jossain tahdissa takaisin.

Cykkeli peliin taas kun alkaa aamut vaaleta. Tulee helposti 40 päivässä.
 
Eikös sheriffi ole jo päälle neljänkympin? Onko tuo nuoruudesta päälle jäänyt tapa vai tullut mukaan myöhemmin?
41v. Ikävä kyllä aina on makea maistunut. Työterveydessä olin pari kuukautta sitten jossa otettiin verikokeet ja muut perusjutut. Kerroin huonosta ruokavaliosta. Terveydenhoitaja sanoi, että näillä arvoilla voit vapaasti syödä miten tähänkin asti. Syön siis myös aika epäterveellisesti. Äsken söin noin kilon ribsejä. Mäkkärin autokaistaa ja muuta mättöä tulee syötyä useampana kertana viikossa. Kotiruoka/ulkona syöminen noin 50/50%.
Tässä samalla yritän keksiä säästöjä joten ulkona syöminen ja nuo energiajuomat täytyisi saada veke. Nyt se on mun aamupala kun saan avata jääkylmän battery tölkin. Olen ollut joskus viime vuonna joitakin kuukausia ilman eikä minkäänlaisia vieroitusoireita esiintynyt. Näin ollen voisin vaikkapa nyt huomenna aloittaa uuden elämän.
 
41v. Ikävä kyllä aina on makea maistunut. Työterveydessä olin pari kuukautta sitten jossa otettiin verikokeet ja muut perusjutut. Kerroin huonosta ruokavaliosta. Terveydenhoitaja sanoi, että näillä arvoilla voit vapaasti syödä miten tähänkin asti. Syön siis myös aika epäterveellisesti. Äsken söin noin kilon ribsejä. Mäkkärin autokaistaa ja muuta mättöä tulee syötyä useampana kertana viikossa. Kotiruoka/ulkona syöminen noin 50/50%.
Tässä samalla yritän keksiä säästöjä joten ulkona syöminen ja nuo energiajuomat täytyisi saada veke. Nyt se on mun aamupala kun saan avata jääkylmän battery tölkin. Olen ollut joskus viime vuonna joitakin kuukausia ilman eikä minkäänlaisia vieroitusoireita esiintynyt. Näin ollen voisin vaikkapa nyt huomenna aloittaa uuden elämän.
Aloita tupakointi. Muut ongelmat kalpenee.
 
Lupaan olla tippumatta ikkunasta, toisin kuin tämä mies:

EDIT: Ei paljaita kulleja, pimppejä tai tissejä.
 
Last edited by a moderator:
Aloita tupakointi. Muut ongelmat kalpenee.
Jaa. Toi on melkein ainoa, jolla saan motivoitua itteni voimisteluun: kun on hikoiltu, niin voi henkästä.

Tosin, tänään vedin myös huomisen - tai siis tämän päivän - voimistelut ja kävin kävelemässä reippaasti vielä reilut kymmenen kilsaa iltasumussa, enkä ole polttanut 24 tunnin sisällä mitään.

Tupakoinnin voisi tosiaan lopettaa ainakin muutamaksi kuukaudeksi. Varsinkin kun taantunut paskan kääretupakin polttoon, hyvän piipputupakan (latakiasekoitukset) sijasta - kiitos markkinoiden.

Mutta vasta kun nykyinen tupakkipussi on poltettu, minähän kun en heitä elintarvikkeita roskiin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Aloita tupakointi. Muut ongelmat kalpenee.
Tupakointiakin on monenlaista;savukkeet.sikarit,piippu ja nuuska.Itse lopetin tupakkatuotteiden käytön 4 vuotta sitten,mutta jos jotain jäi kaipaamaan niin piippua ja kunnon englantilaista piipputupakkaa ei voita mikään näistä muista mainituista.
 
jos jotain jäi kaipaamaan niin piippua ja kunnon englantilaista piipputupakkaa ei voita mikään näistä muista mainituista.
Jos nimimerkki voi tarkentaa 'englantilaista' piipputupakkaa?

Irlantilaiset latakiasekoitukset, ne on namia. Muutama vuosi takaperin sakemanni toimitti hyvää Image Latakiaa, joka oli mielestäni parempaa, kuin mitkään irkkusekoitukset.

Ja siis ihan haitallisuuden puolesta voidaan kirjoittaa, että melko leveästi leikattu piipputupakka (palaa matalammassa lämpötilassa; ts. syntyy vähemmän paska-aineita) voittaa aina sekä valmissavukkeista löytyvän 'tupakan', että kääretupakin ohueksi leikatun paskan.
 
Jos nimimerkki voi tarkentaa 'englantilaista' piipputupakkaa?

Irlantilaiset latakiasekoitukset, ne on namia. Muutama vuosi takaperin sakemanni toimitti hyvää Image Latakiaa, joka oli mielestäni parempaa, kuin mitkään irkkusekoitukset.

Ja siis ihan haitallisuuden puolesta voidaan kirjoittaa, että melko leveästi leikattu piipputupakka (palaa matalammassa lämpötilassa; ts. syntyy vähemmän paska-aineita) voittaa aina sekä valmissavukkeista löytyvän 'tupakan', että kääretupakin ohueksi leikatun paskan.
Samuel Gawith.Dunhill...
 
Back
Top