D
Deleted member 266
Guest
Aika vähissä ovat jenkkienkin rynsesterien takuut, kun katsoo niihin tehtyjen modifikaatioiden ja lisävarusteiden määrää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ne oikeudet on hyvin rajattu. Et saa tehdä käytännössä mitään. Ehkä hihnan vaihtaa. Kaikki muu on kielletty. Jos ei, niin takuu ja valmistajan vastuu loppuu, mikäli tuunaat. Lakimiehet jatkakoot.
Takuu juttu joo, mutta meillä varmaan hommataan aseet n100vuodeksi eteenpäin. 5vuotta kun malttaa olla räpläämättä niin hyvä tulee.
Lisenssin ensijainen mahdollistava etu on hallita itse aseen valmistus tai siihen tehtävien osien ja mahdollisten muutosten valmistus. Valmistus ei välttämättä ole kannattavaa jolloin se ostetaan emotehtaalta mutta sitoutuminen aseeseen on turvatumpaa kun lisenssin tinkaa mukaan.?
Ei kai asemarkkinat nyt niin vetävät maailmalla ole että valmistajilla olisi varaa rajoittaa tuotteen ostajan oikeuksia. Eiköhän tuotteen ostaja saa tehdä aseillensa mitä lystää oli lisenssi tai ei?
Aika vähissä ovat jenkkienkin rynsesterien takuut, kun katsoo niihin tehtyjen modifikaatioiden ja lisävarusteiden määrää
Näyttää voi kyllä, mutta ulkonäön takia modaaminen ei ole tarkoituksenmukaista. Komealtahan tuo näyttää, mutta samat perusongelmat ovat edelleen olemassa.
Mitäs olet tykännyt kauniin vihreästä versiosta, eli olikos se nyt M3Näyttää voi kyllä, mutta ulkonäön takia modaaminen ei ole tarkoituksenmukaista. Komealtahan tuo näyttää, mutta samat perusongelmat ovat edelleen olemassa.
62M:stä muuten on jo olemassa M1,M2 ja M3 PV:n toimesta tehtynä
Eipä taida olla M2/M3 vielä jaossa missään, mihin niitä on tulossa.Mitäs olet tykännyt kauniin vihreästä versiosta, eli olikos se nyt M3
Nähnyt olen - siinä se on kuin muutkin M:t. Värin takanakin on eräänlainen only in Finland - tarinaMitäs olet tykännyt kauniin vihreästä versiosta, eli olikos se nyt M3
Saatan kysyä sitä, mikä jo pitäisi olla tiedossa, mutta miten nämä variaatiot eroavat toisistaan?Nähnyt olen - siinä se on kuin muutkin M:t. Värin takanakin on eräänlainen only in Finland - tarina
Juu, olen tuosta kuullut monenmoisia juttuja Kiinnostavaa nähdä kuinka Cerakote toimii/kestää noissa.Nähnyt olen - siinä se on kuin muutkin M:t. Värin takanakin on eräänlainen only in Finland - tarina
M1 on se mikä on näkynyt paljon mediassa. Optisen tähtäimen jalka, Magpulin teleperä ja pikku pätkä picatinnya kädensuojuksen edessä, lisäksi vielä vaihdin tuunattu. M2 sitten ns kunnollisella kädensuojuksella mihin saa kilkettä enemmän kiinni ja muistaakseni M3 on sitten M2 maalattuna/pinnoitettuna iloisen vihreäksi.Saatan kysyä sitä, mikä jo pitäisi olla tiedossa, mutta miten nämä variaatiot eroavat toisistaan?
En ole varma onko hihnaa vieläkään valittu. Millogin hihnaa olen kaksi eri testipätkää testannut. Harmittaa vieläkin kun en ymmärtänyt "hukata" hihnaa = pidin siitä.Ai niin, taktinen hihnakin näihin tuli. Sitä en muista/tiedä että onko mallia Millog vai onko jokin kaupallinen
Ehdit ensin. Tosin vielä voisi säätää, että "Sakon kasaama paras Paska-Arska kaliberissä 6,5x39".30-luvulla saamme Sakon kasaamaan arskan kaliberissa 6,5*39.
And we have a winner, case closed!