Minulle on tulliut sellainen teoria, että ihmisten poliittiset halut voivat mennä myös sekaisin. Monelle maahanmuuttokriittiselle ja euro- ja EU-kriittiselle Venäjä tarjoaa kauppavaihtoehdon tai sitten heillä on nostalgiaa johonkin, mihin ei ole paluuta, aikaan jolloin kesät olivat muka kauniimpia. Minä olen ehtinyt nähdä jo 1960-luvun työttömyyden, Ruotsiin muuton, laudat ovien edessä, öljykriisin, markan devalvoinnin vaikutukset ja 66 000 tuhottua yrittäjää.
Tällainen porukka voi nähdä Venäjän hyvänä maana, jossa on ortodoksiset perhearvot kunnossa eikä homoja hyysätä. He ovat sitten luontevasti halla-aholaisia.
Halla-Aho kuitenkaan ei ole missään määrin Venäjän vasalli.
Suomi ensin -liikkeessä heitä jo on ja tietenkin jonkin verran äänestäjissä. Vielä huhtikuussa oli mielenkiintoinen tapaus, mikä selventää tätä. Jessikka Aroa syytettiin Facebookissa Venäjä-vihan levittämisestä ja sodanjulistuksesta venäläisiä vastaan. Sama häirikkö jakopi omalla sivullaan MV-lehden huumejuttuja nuoresta Arosta. Lisäksi hän kiristi Aroa, joka ei vastannut koskaan yhtään mitään. Kuulemma häirikkö poistaisi MV-jakonsa, jos Aro vastaisi hänen viesteihinsä.
Tyyppi oli perussuomalaisten kunnallisvaaliehdokas, mutta kaikilla puolueilla oli hönöehdokkaita.
Nämä Soinin olisi pitänyt kovin ottein siivota nurkista molottamasta. Saaa nähdä, siivoaako Halla-Aho paremmin.
Perussuomalaisten turpo-analyysi viime vuonna oli tällainen ja minusta se oli ihan riittävän hyvä:
https://www.perussuomalaiset.fi/news/turvallisuusymparistomme-on-muuttunut/