ak.tied
Greatest Leader
Ja toinen pohjoisempana. Gulfstream sigint -kone, ei näy flightradarissa ollenkaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen tainut nähdä tuon koneen vetävän maalipussia.Kalmarin salmessa pyörivä Learjet kuuluu Saabille. Joku sigint test-bed tuo on.
Katso liite: 43144
SE-DHO/SEDHO aviation photos on JetPhotos
JetPhotos.com is the biggest database of aviation photographs with over 6 million screened photos online!www.jetphotos.com
Katso liite: 43146P
Mä olen tainut nähdä tuon koneen vetävän maalipussia.
Uusimaa on lähdössä ruotsalaisten harjoituksiin mukaan.
Olen käynyt kuvaamassa tuon koneen useamman kerran Turun kentällä. Siipien alla ollut jotain harjoitusohjuksia. Maalipussia kyllä vetää mutta varmasti voi toimia missä tahansa roolissa. Taitaa olla uudempi kuin Härmän Learjetit jossa moderneinta tekniikkaa taitaa cabiinissa olla VHS nauhuri VIP matkustajille.Melkoinen määrä antennia ja podia tuossa vehkeessä on ollakseen pelkkä maalinvetäjä...
Latest aviation photos on JetPhotos
JetPhotos.com is the biggest database of aviation photographs with over 6 million screened photos online!www.jetphotos.com
Äkkiä laskien äsken flight radarista 6 sk60 konetta kans ilmassa
Onko näillä ruotsalaisilla nyt jotai haisua jostain erikoisemmasta toiminnasta vai sattumaltako noi koneet tuolla pyörii
Uusimaa on lähdössä ruotsalaisten harjoituksiin mukaan.
Onko näillä ruotsalaisilla nyt jotai haisua jostain erikoisemmasta toiminnasta vai sattumaltako noi koneet tuolla pyörii
Reitin seuraava pysähdys Maarianhaminassa...
Missähän veikkaatte Suomen paatien olevan ja muutaman MTO patterin olevan "harjoittelemassa" + UUDPR saattaa myös harjoitella samalla suunnalla....
Sitten taas aamupuurolle.Veneet saattaa olla vedessä. Ainakin osa. Rannikkojoukot ehkä rannikolla?