Uutisia Yhdysvalloista

Kaikki salaliittoteoriat eivät ole salaliittoteorioita. Otan nyt esimerkkinä Estonian. Talossamme asuu herra joka työskenteli uransa Tyksissä. Kohtasi sairaalassa henkilöitä ketkä virallisten raporttien mukaan menivät laivan mukana pohjaan
Eli suomalainen sairaala kirjasi sinne tuodun potilaan henkilöllisyydeksi jotain muuta kun mitä ao itse kertoi? Muutenhan on vaikea selittää miksi virallisten raporttien mukainen kuollut onkin elossa sairaalassa.
Eikä tämä ole juuri varsinaista salaliittoteoriointia?

Pakotettiin syömään kuolleen äitinsä tuhkat - kauhuperhe pahoinpiteli naissukulaistaan, lukitsi häkkiin ja hakkasi vasaralla USA:ssa
Syyttäjien mukaan epäillyt alistivat 22-vuotiaan pakkotyöhön, pahoinpitelivät häntä ja käyttivät seksuaalisesti hyväkseen elokuusta 2015 aina kesäkuuhun 2016 saakka. Kaksi epäillyistä oli lisäksi suunnitellut naisen pakottamista prostituutioon.

Perhe pakotti naisen tekemään ulko- ja kotitöitä vastineeksi ruuasta ja vedestä.Jos nainen ei totellut, häntä potkittiin, lyötiin vasaralla ja heiteltiin tavaroilla.

Raylainen kerrotaan myös pakottaneen naisen avaamaan kuolleen äitinsä tuhkauurnan, sekoittamaan siihen maitoa ja syömään sekoituksen. Syytteen mukaan perhe oli katsellut ja nauranut.

Kaiken kukkuraksi Terry Knope otti vastaan yli 8000 dollaria sosiaaliavustuksia, joiden tarkoitus oli kattaa uhrin elinkustannukset.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201807302201104959_ul.shtml

Eli suomalainen sairaala kirjasi sinne tuodun potilaan henkilöllisyydeksi jotain muuta kun mitä ao itse kertoi? Muutenhan on vaikea selittää miksi virallisten raporttien mukainen kuollut onkin elossa sairaalassa.
Eikä tämä ole juuri varsinaista salaliittoteoriointia?
En tiedä mitä kirjattu.
Uskon vaan kyseisen henkilön sanaan. Ollut samassa tilassa juurikin salaliittoteorioissa pyörineen mieshenkilön kanssa.

Salaliittoteorioita tapahtuu ihan ruohonjuuritasolla jatkuvasti työelämässä, esim. tehdään tuotteita jotka suunnitellaan hajoamaan tietyn ajan kuluttua jotta saadaan tuotetta menemään kaupaksi enemmän. Mutta sitten kun näitä tapahtuu suuressa mittakaavassa sotateollisuuden piirissä niin sitten se on foliohattuilua. Itse olen ollut foliohattuilija ainakin viimeiset 15 vuotta ja mitä hullummaksi menen muiden silmissä niin sitä järkevämmältä ja jopa ennustettavammalta maailmanmeno näyttää omissa silmissä.
Salaliittoja on: https://wikispooks.com/wiki/Operation_Gladio
tai vaikka https://fi.wikipedia.org/wiki/Kartelli

http://abc7chicago.com/8-wounded-in-gresham-shooting;-at-least-30-shot-in-chicago-sunday/3886976/

63 shot, 10 dead in Chicago since Friday

Dozens of people have been wounded in weekend shootings across Chicago police said.

63 people have been shot, ten fatally, since 5 p.m. Friday. 34 of the shootings and five deaths occurred between 10 a.m. Saturday and 10 a.m. Sunday, according to police.

During one two-and-a-half hour-hour period, 25 people were shot in five multi-injury shootings. One paramedic described Saturday evening into Sunday morning as "a war zone."

"We know that some of these incidents were targeted and are related to gang conflicts in those areas," said Chicago Police Chief of Patrol Fred Waller at a press conference Sunday afternoon.

CPD said the majority of the shootings took place in the six, tenth and 11th districts and that gunmen shot into large crowds.

The most recent shooting took place near the 2600 block of South State Street just before 8 p.m. In that incident, three people were standing in front of a residence when a shooter exited a car and opened fire, according to officials. Two women and one man were hit.

The assailant then got back into the car and drove north on State Street, police said.

Chicagossa viikonlopun ammuskeluissa kuoli 11 ja 70 haavoittui.

Rudy Giuliani räjähti somessa ja väittää sen olevan heikon demokraattipormestarin Emanuelin vika. Hän tukee toista miestä Chicagon pormestariksi.

https://apnews.com/d04b379bceb449a48450ead824b01e1b?
Miten on mahdollista kun tuolla Chicagossa on käytössä amerikan maan tiukimmat aserajoitukset, eikö punikkien kielto ja bannilinja toimi,? ja eikö vasemmistolainen itsepuolustustekniikka "tiukka EI!" toimi?

Olivatko nämä jotain jengisodanpoikasia? Nykyään käsittääkseni ei enää uutisoida -jengisotia- vaan -ammuskeluja-.
olkoon kysymys mistä tahansa jengi tai vaikka huume hörhöjen ammuskelusta kyse on siitä että Rudy Giulianilla on kompetenssia arvosteluunsa, sillä mies on murskannut New Yorkin ja Philin mafian ja Pormestari aikanaan Guiliani pisti New Yorkin rikollisuuden kokolailla kuriin, sen sijaan Demari ja suvaitsevaissuus kaupungeissa rikollisuus sen kun yltyy.
Kalifornia on paras esimerkki, siellä ollaan niin suvatsevaisia että rikollisuus kuuluu olevan Top kympissä, se kun on luonnonlaki ja trumppi maan pahin vihollinen, ei MS13 rikollisjärjestö.

Aamun uutisia Yhdysvalloista:

4EE931EE00000578-6036427-image-m-22_1533676301648.jpg

Subject: Taking Tesla Private
August 7, 2018
Earlier today, I announced that I’m considering taking Tesla private at a price of $420/share. I wanted to let you know my rationale for this, and why I think this is the best path forward.
First, a final decision has not yet been made, but the reason for doing this is all about creating the environment for Tesla to operate best. As a public company, we are subject to wild swings in our stock price that can be a major distraction for everyone working at Tesla, all of whom are shareholders. Being public also subjects us to the quarterly earnings cycle that puts enormous pressure on Tesla to make decisions that may be right for a given quarter, but not necessarily right for the long-term. Finally, as the most shorted stock in the history of the stock market, being public means that there are large numbers of people who have the incentive to attack the company.
I fundamentally believe that we are at our best when everyone is focused on executing, when we can remain focused on our long-term mission, and when there are not perverse incentives for people to try to harm what we’re all trying to achieve.
This is especially true for a company like Tesla that has a long-term, forward-looking mission. SpaceX is a perfect example: it is far more operationally efficient, and that is largely due to the fact that it is privately held. This is not to say that it will make sense for Tesla to be private over the long-term. In the future, once Tesla enters a phase of slower, more predictable growth, it will likely make sense to return to the public markets.
Here’s what I envision being private would mean for all shareholders, including all of our employees.
First, I would like to structure this so that all shareholders have a choice. Either they can stay investors in a private Tesla or they can be bought out at $420 per share, which is a 20% premium over the stock price following our Q2 earnings call (which had already increased by 16%). My hope is for all shareholders to remain, but if they prefer to be bought out, then this would enable that to happen at a nice premium.
Second, my intention is for all Tesla employees to remain shareholders of the company, just as is the case at SpaceX. If we were to go private, employees would still be able to periodically sell their shares and exercise their options. This would enable you to still share in the growing value of the company that you have all worked so hard to build over time.
Third, the intention is not to merge SpaceX and Tesla. They would continue to have separate ownership and governance structures. However, the structure envisioned for Tesla is similar in many ways to the SpaceX structure: external shareholders and employee shareholders have an opportunity to sell or buy approximately every six months.
Finally, this has nothing to do with accumulating control for myself. I own about 20% of the company now, and I don’t envision that being substantially different after any deal is completed.
Basically, I’m trying to accomplish an outcome where Tesla can operate at its best, free from as much distraction and short-term thinking as possible, and where there is as little change for all of our investors, including all of our employees, as possible.
This proposal to go private would ultimately be finalized through a vote of our shareholders. If the process ends the way I expect it will, a private Tesla would ultimately be an enormous opportunity for all of us. Either way, the future is very bright and we’ll keep fighting to achieve our mission.
Thanks,Elon

Yhdysvaltalaissyyttäjät: Nuhjuisesta leiristä pelastettuja lapsia koulutettiin kouluampujiksi
Poliisit tekivät viime perjantaina rynnäkön New Mexicon pohjoispuolella sijaitsevalle leirille, jonka olosuhteita on kuvailtu karmaiseviksi. Leiriltä löytyi 11 nälkiintynyttä lasta.

https://yle.fi/uutiset/3-10344190

Laitetaan tänne, kunnes pakotteet tarkentuu, vaikka ehkä menisi myös Venäjän alle:
Yhdysvaltain ulkoministeriö ilmoitti eilen keskiviikkona asettavansa Venäjälle pakotteita keväällä tapahtuneen myrkytystapauksen takia. Yhdysvallat katsoo, että Venäjä yritti myrkyttää entisen vakoojan Sergei Skripalin hermomyrkyllä.

Pakotteet astuvat voimaan elokuun 22. päivän tienoilla, ulkoministeriö kertoo. Ensi vaiheessa niillä estetään viemästä Yhdysvalloista Venäjälle tuotteita, joita voitaisiin käyttää sotilaallisiin tarkoituksiin. Aikaisemmin näiden ns. kaksikäyttötuotteiden vientiluvat on hyväksytty tapauskohtaisesti, kertovat USA:n tiedotusvälineet, muiden muassa uutiskanava CNN(siirryt toiseen palveluun).

Venäjä on kaiken aikaa kiistänyt osallisuutensa Skripalin tapaukseen. Venäjä sanoo haluavansa osallistua tutkimuksiin.

Yhdysvallat seuraa Venäjän toimintaa kolmen kuukauden ajan, pystyykö se vakuuttamaan Yhdysvallat, ettei se enää tule käyttämään kemiallisia aseita. Jos vakuuttaminen ei onnistu, pakotteet kiristyvät.

Ehdotuksia lisäpakotteiksi
Uhka pakotteiden toisesta vaiheesta on saanut aikaan paniikin Venäjän talousmarkkinoilla.

Yhdysvallat ei ole vielä päättänyt, minkälaisia toisen vaiheen pakotteet ovat, mutta ehotuksia on monenlaisia. Ehdotuksissa on mainittu vientikielto kaikelle venäläiselle öljylle, lentoyhtiö Aeroflotiin kohdistuva lentokielto Yhdysvaltoihin, kaikkien tuotteiden ja teknologian vientikielto Venäjälle ja pankkien lainansaannin rajoittaminen, kertoo talousuutistoimisto Bloomberg(siirryt toiseen palveluun).

Varsinkin pankkeihin kohdistuvat pakotteet olisivat myrkkyä Venäjän taloudelle, kertoo Bloomberg toisessa artikkelissaan(siirryt toiseen palveluun).

Lisäksi Yhdysvallat rajoittaisi maiden välisiä diplomaattisia suhteita.

On hyvin epätodennäköistä, mettä Yhdysvallat menisi pakotepolitiikassa näin pitkälle, mutta Venäjän ulkomaankauppaa käyvät yritykset ovat reagoineet voimakkaasti.

Kaaos pörssissä
Venäjän ruplan arvo on lähtenyt jyrkkään laskuun. Kun aamulla yhdestä dollarista piti maksaa 63,5 ruplaa, kello kymmeneltä hintaa oli tullut kolme ruplaa lisää.

Rupla arvo dollaria vastaan on ollut yhtä alhaalla marraskuussa 2016.

13-3-10344720.png

Yle Uutisgrafiikka
Pörssissä Aeroflotin kurssi putosi aamulla peräti 12 prosenttia. VTB-pankin osakkeet halpenivat 7,4 prosenttia ja Sberbankin 5,6 prosenttia.

Venäläinen RTS-pörssi-indeksi laski aamupäivän aikana 3,2 prosenttia.

Myös venäläisen öljyn hinta on laskenut.

Lähteet: AP
https://yle.fi/uutiset/3-10344674?origin=rss

Pikkusen pitää Ylen silti kyseenalaistaa...
"Piirikunnan sheriffi kertoo tutkijoiden olettavan, että leirillä olleet aikuiset ovat ääri-islamisteja. Hän ei perustellut olettamusta tarkemmin. "

Aamun uutisia Yhdysvalloista:

4EE931EE00000578-6036427-image-m-22_1533676301648.jpg

Subject: Taking Tesla Private
August 7, 2018
Earlier today, I announced that I’m considering taking Tesla private at a price of $420/share. I wanted to let you know my rationale for this, and why I think this is the best path forward.
First, a final decision has not yet been made, but the reason for doing this is all about creating the environment for Tesla to operate best. As a public company, we are subject to wild swings in our stock price that can be a major distraction for everyone working at Tesla, all of whom are shareholders. Being public also subjects us to the quarterly earnings cycle that puts enormous pressure on Tesla to make decisions that may be right for a given quarter, but not necessarily right for the long-term. Finally, as the most shorted stock in the history of the stock market, being public means that there are large numbers of people who have the incentive to attack the company.
I fundamentally believe that we are at our best when everyone is focused on executing, when we can remain focused on our long-term mission, and when there are not perverse incentives for people to try to harm what we’re all trying to achieve.
This is especially true for a company like Tesla that has a long-term, forward-looking mission. SpaceX is a perfect example: it is far more operationally efficient, and that is largely due to the fact that it is privately held. This is not to say that it will make sense for Tesla to be private over the long-term. In the future, once Tesla enters a phase of slower, more predictable growth, it will likely make sense to return to the public markets.
Here’s what I envision being private would mean for all shareholders, including all of our employees.
First, I would like to structure this so that all shareholders have a choice. Either they can stay investors in a private Tesla or they can be bought out at $420 per share, which is a 20% premium over the stock price following our Q2 earnings call (which had already increased by 16%). My hope is for all shareholders to remain, but if they prefer to be bought out, then this would enable that to happen at a nice premium.
Second, my intention is for all Tesla employees to remain shareholders of the company, just as is the case at SpaceX. If we were to go private, employees would still be able to periodically sell their shares and exercise their options. This would enable you to still share in the growing value of the company that you have all worked so hard to build over time.
Third, the intention is not to merge SpaceX and Tesla. They would continue to have separate ownership and governance structures. However, the structure envisioned for Tesla is similar in many ways to the SpaceX structure: external shareholders and employee shareholders have an opportunity to sell or buy approximately every six months.
Finally, this has nothing to do with accumulating control for myself. I own about 20% of the company now, and I don’t envision that being substantially different after any deal is completed.
Basically, I’m trying to accomplish an outcome where Tesla can operate at its best, free from as much distraction and short-term thinking as possible, and where there is as little change for all of our investors, including all of our employees, as possible.
This proposal to go private would ultimately be finalized through a vote of our shareholders. If the process ends the way I expect it will, a private Tesla would ultimately be an enormous opportunity for all of us. Either way, the future is very bright and we’ll keep fighting to achieve our mission.
Thanks,Elon
Taisi veli @Fremen olla varsin hyvin kartalla kun tuon tänne postasi, ilmeisesti kuulemme tästä vielä, tosin se taitaa hukkua trumppi ahdistuksen aiheuttaman kirjoitusvimman taakse, kuten kaikki oikeat uutiset.

Back