Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Venäläistaustaiset ovat riski, Peter Rafael Dzibinski Debbins :Yhdysvalloissa entinen erikoisjoukkojen kapteeni pidätetty vakoilusta Venäjän hyväksi
Oikeusministeriön mukaan epäilty välitti yli vuosikymmenen ajan tietoja Venäjän sotilastiedustelulle.yle.fi
Melkein 50 teksasilaista juonut elokuussa valkaisuainetta – Myrkytyskeskus: ”lopettakaa, se ei estä koronaa”
Pohjois-Teksasin myrkytyskeskus on joutunut varoittamaan siivousaineiden juomisesta.www.iltalehti.fi
Ei näitä normi jampat nauti. Sama jos Usassa uutisoitaisiin, että Suomessa nautitaan käsidesiä tai lasolia.Darwinismia ja luonnonvalintaa käytännössä.
"Those choosing to stay and face this very dangerous storm must understand that rescue efforts cannot and will not begin until after storm and surge has passed and it is safe to do so. Please evacuate and if you choose to stay and we can’t get to you, write your name, address, social security number and next of kin and put it a ziplock bag in your pocket."Ainutlaatuinen sääilmiö voi aiheuttaa suuret tuhot Yhdysvaltain etelärannikolle tämän viikon aikana â "Ennennäkemätön modernille säätieteelle"
Kaksi trooppista myrskyä osuu samalle alueelle peräkkäisinä päivinä.yle.fi
Ja mantereelle saapuessa jälleen kerran menettää voimaansa. Näin se melkein aina on."Those choosing to stay and face this very dangerous storm must understand that rescue efforts cannot and will not begin until after storm and surge has passed and it is safe to do so. Please evacuate and if you choose to stay and we can’t get to you, write your name, address, social security number and next of kin and put it a ziplock bag in your pocket."
Voi ristus mitä toimintaa taas poliisilta. Ampuivat 13-vuotiasta autistista poikaa, joka juoksi pakoon selvästi aseettomana.
Poliisi ampui useita kertoja autistista 13-vuotiasta aseetonta poikaa Utahissa, kun äiti oli pyytänyt apua
Poikaa ammuttiin, kun hän yritti karata jalkaisin.www.iltalehti.fi
Taitavat lyhentää hoitojonoja...Tää ylittää kyllä taas kaiken käsityskyvyn rajat. Ei voi kyllä mitään penaalin terävimpiä kyniä olla nämä kyseisen casen poliisit. Lapsen äiti vielä itse soittanut itse poliisit rauhoittelemaan hysteeristä lasta, niin nää vetää lippaat tyhjiksi....
Tuossa WP juttu, jossa haastateltu äitiä. Ihan asiallisia näkemyksiä esittää siitä mitä poliisilta olisi sopinut odottaa.
Tää ylittää kyllä taas kaiken käsityskyvyn rajat. Ei voi kyllä mitään penaalin terävimpiä kyniä olla nämä kyseisen casen poliisit. Lapsen äiti vielä itse soittanut itse poliisit rauhoittelemaan hysteeristä lasta, niin nää vetää lippaat tyhjiksi....
Tuossa WP juttu, jossa haastateltu äitiä. Ihan asiallisia näkemyksiä esittää siitä mitä poliisilta olisi sopinut odottaa.