Uutisia Yhdysvalloista


Joe Rogan on jo radikaalia oikeistoa joidenkii mielestä. Opettajat huolissaan ettei heidän aivopesunsa toimi kuten haluavat. Onhan toi suht sairasta ja ihan kuin tätä oltaisiin joskus kokeiltu jossain ? Kuulostaa jollain tavalla tutulta.
 

Toivottavasti tuostakin syyliset joskus joutuvat vastaamaan teoistaan. Jostain syystä tietty porukka tykkää pelata kahdilla eri säännöillä vaikka esitetään et kaikki on niin pirun tasan kaikessa että.
 
"Those choosing to stay and face this very dangerous storm must understand that rescue efforts cannot and will not begin until after storm and surge has passed and it is safe to do so. Please evacuate and if you choose to stay and we can’t get to you, write your name, address, social security number and next of kin and put it a ziplock bag in your pocket." :(
 
"Those choosing to stay and face this very dangerous storm must understand that rescue efforts cannot and will not begin until after storm and surge has passed and it is safe to do so. Please evacuate and if you choose to stay and we can’t get to you, write your name, address, social security number and next of kin and put it a ziplock bag in your pocket." :(
Ja mantereelle saapuessa jälleen kerran menettää voimaansa. Näin se melkein aina on.
 
International Criminal Court officials sanctioned by US

The US has imposed sanctions on senior officials in the International Criminal Court (ICC), including chief prosecutor Fatou Bensouda.

Secretary of State Mike Pompeo accused the court of "illegitimate attempts to subject Americans to its jurisdiction".

The Hague-based ICC is currently investigating whether US forces committed war crimes in Afghanistan.

https://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-54003527
 
Voi ristus mitä toimintaa taas poliisilta. Ampuivat 13-vuotiasta autistista poikaa, joka juoksi pakoon selvästi aseettomana.


Tää ylittää kyllä taas kaiken käsityskyvyn rajat. Ei voi kyllä mitään penaalin terävimpiä kyniä olla nämä kyseisen casen poliisit. Lapsen äiti vielä itse soittanut itse poliisit rauhoittelemaan hysteeristä lasta, niin nää vetää lippaat tyhjiksi....

Tuossa WP juttu, jossa haastateltu äitiä. Ihan asiallisia näkemyksiä esittää siitä mitä poliisilta olisi sopinut odottaa.

 
Viimeksi muokattu:
Tää ylittää kyllä taas kaiken käsityskyvyn rajat. Ei voi kyllä mitään penaalin terävimpiä kyniä olla nämä kyseisen casen poliisit. Lapsen äiti vielä itse soittanut itse poliisit rauhoittelemaan hysteeristä lasta, niin nää vetää lippaat tyhjiksi....

Tuossa WP juttu, jossa haastateltu äitiä. Ihan asiallisia näkemyksiä esittää siitä mitä poliisilta olisi sopinut odottaa.

Taitavat lyhentää hoitojonoja...
" Washington Postin mukaan poliisi on ampunut Yhdysvalloissa kuoliaaksi 1 254 mielenterveyden ongelmista kärsinyttä ihmistä vuoden 2015 alun jälkeen. "
 
Tää ylittää kyllä taas kaiken käsityskyvyn rajat. Ei voi kyllä mitään penaalin terävimpiä kyniä olla nämä kyseisen casen poliisit. Lapsen äiti vielä itse soittanut itse poliisit rauhoittelemaan hysteeristä lasta, niin nää vetää lippaat tyhjiksi....

Tuossa WP juttu, jossa haastateltu äitiä. Ihan asiallisia näkemyksiä esittää siitä mitä poliisilta olisi sopinut odottaa.


Suuressa osassa Yhdysvaltoja poliisi on käytännössä kouluttamaton, "työssäoppimisen" ja "harjoittelujaksojen" pätevöittämä. Ja jos koulutusjärjestelmä käytännössä puuttuu, niin usein myös rekrytointi perustuu johonkin muuhun kuin kunnolliseen ja puolueettomaan arvioon henkilön kyvyistä ja sopivuudesta.

Autistinen meld down voi joillakuilla olla aika aggressiivisen näköinen ja kuuloinen - riippuu toki todella paljon sitä edeltäneestä elämästä ja autistisuuden syvyydestä. Syvemmin autistisilla rajut melt downit ovat yleisempiä, AS-henkilöillä huomattavan paljon harvinaisempia ja yleensä lievempiä.

Yleensä autismikirjoon kuuluva henkilö tarvitsee hyvin strukturoidun, melko ennakoitavan ja oman kykyprofiilinsa mukaan mitoitetun ympäristön + selkeyttä rajojen suhteen. Ilmeisesti tässä tapauksessa on tullut iso yllättävä muutos, struktuurien pettäminen ja sitten se meltdown.

Itse en pysty ymmärtämään yhtään sitä, että miksi kukaan hälyttäisi poliisin lapsenvahdiksi esiteini-ikäiselle AS-henkilölle. On vaikea kuvitella typerämpää päätöstä.

Toisaalta se, että poliisi ampuu hermonsa menettänyttä autistista ihmistä... Noh... Rinnastaisin siihen, että joku ketku ampuu vastaan hangoittelevaa myyjää myymäläryöstöä tehdessään.
 
Mikkisofta raportoinut hakkerointiyrityksistä liittyen jenkkien vaaleihin. Iran, Venäjä ja Kiina mainittu.

Edit:

Itse olen törmännyt piippalakkien trollitehtaan useisiin juttuihin, jossa levitetty leikkaa ja liimaa periaatteella Bidenistä kuvaa että olisi pedofiili. Aivan helvetin törkeää vaaleihin puuttumista tämäkin, selvästi halutaan Trumpin jatkavan.

Täytyy muistaa myös että Biden on korostanut transatlanttisen yhteistyön tärkeydestä, joka kärsinyt Trumpin aikana, vaikkakin yhteiset harjoittelut Euroopassa ja muualla ovat lisääntyneet. Mutta on tahoja jotka ajattelevat että "hajoita ja hallitse".
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top