Älä ota enää yhtään olutta ni ei tarvitse muiden oikeuteen kirjoitella puuttua ? Taidat kannattaa tätä nykyistä meininkiä et erivät mielipiteet tulee vaientaa vaikka sit leirillä.
Pitäisi olla joku sisäänrakennettu ominaisuus ihmisellä, ettei tuo tuollaisia juttuja uutisina. Minulla on, esim. Fox-kakkaan.
Maailmassa on paljon pahaa, mutta pitää osata plokata ne sadut pois sieltä. Ikävää on, jos jonkun puolueen tai liikkeen kannatus estää sinua lukemasta kaikkia medioita, minä pystyn. Ajattelemalla ite, niin kuin Jope, voi tehdä johtopäätöksiä jotka auttavat eteenpäin.
Mainitsemistasi medioista pidän H-S sää Suomen laadukkaimpana, johtuen jo siitä , että tekevät paljon journalistista työtä juttujensa eteen.
Sinä kun aloitit tämän mediakeskustelun, kerropa mikä muu lehti nykyään vielä lähettää ihmisiä maailmalle.
Ikävä kyllä se on laadukkain sanomalehti Suomessa, vaikka onkin tuo tunnetun kommarisuvun näpeissä.
Iltasanomia en pidä uutislehtenä, ja nakukuvatkin ovat luokattomia.
(verrattuna esim. MP:foorumin minkkeihin).
Luen kyllä ulkolaisia medioita, jos vaan kielitaitoni riittää. Se ei riitä kovin tieteellisiin artikkeleihin, mutta paskapuheisiin kyllä.
Mielestäni vieraskielisten artikkeleiden pelkkä lainaus ei ole linjassa Suometuksen kanssa. On minusta ok, mutta hämmentävää tavallaan.
En halua riidellä ja yleensä yritän huumorilla sisään. Olen kuullut, että se on vaikea laji ja minulla varsin outo.
Uskon että etten ole suuremmin horjuttanut kenenkään tasapainoa, ja aion jatkaa samoilla linjoilla.
Jokane on kalttases, toise vaa nii peräte.
Annan apuja tämän äidinkielelläni kirjoittamani lauseen kanssa, jos se jää jollekin viiden kilon savun taakse. Keskustelukumppanin tekstistä kuulin lievää patasydämisyyttä, joten et taida tulkkia kaivata.