Uutisia Yhdysvalloista

Tämä Maxwell on tajuttu onneksi piilottaa ihan kunnolla. Ei ole paljon tainnut pidätyskuvia ja muita näkyä kuten yleensä tapana on. Mutta varmasti parempi näin et saavat pidettyä hengissä edes siihen asti et on laulanut nämä pedot julki. Bill Clinttonia minua käy sääliksi vaikka selvästi alaikäisiä harrasti ainakii aikoinaan, mutta miettikää ny saatana miehen kohtaloa... Vaimona sellainen hirviö et saattaa heikkopäisempää äkkiä heikottaa. Voi vaan olla et ELLEI seuraavia vaaleja voita Trump tämä juttu häviää tai todistaja kuoleee. Trump varmasti mielellään tuo julki sontaa Clinttoneista ja muista jotka häntä ovat haukkuneet syyttäkin täysin. Se että tämä Epstein tapettiin liittovaltion vankilassa on todella häpeällinen juttu mielestäni ja kertoo miten kukaan ei ole turvassa tuolla jos joku Clinton tai vastaava antaa murhakäskyn.
 
Tämä Maxwell on tajuttu onneksi piilottaa ihan kunnolla. Ei ole paljon tainnut pidätyskuvia ja muita näkyä kuten yleensä tapana on. Mutta varmasti parempi näin et saavat pidettyä hengissä edes siihen asti et on laulanut nämä pedot julki. Bill Clinttonia minua käy sääliksi vaikka selvästi alaikäisiä harrasti ainakii aikoinaan, mutta miettikää ny saatana miehen kohtaloa... Vaimona sellainen hirviö et saattaa heikkopäisempää äkkiä heikottaa. Voi vaan olla et ELLEI seuraavia vaaleja voita Trump tämä juttu häviää tai todistaja kuoleee. Trump varmasti mielellään tuo julki sontaa Clinttoneista ja muista jotka häntä ovat haukkuneet syyttäkin täysin. Se että tämä Epstein tapettiin liittovaltion vankilassa on todella häpeällinen juttu mielestäni ja kertoo miten kukaan ei ole turvassa tuolla jos joku Clinton tai vastaava antaa murhakäskyn.
Näistä koskaan tiedä...
 
Pahoin pelkään et kohta on neiti hengeton. Ruennut ensimmäiset paljastukset lehtiin pääsemään ni siel voi rueta jotain vähän jännittämään jo et onko itse seuraavassa numerossa jo mukana. Miten muuten joko tämä Epsteinin kuolema on muutettu muuksi kuin itsemurhaksi vai silläkö mentiin loppuun asti ? Ne vammat ja sit millä se muka itsensä hirtti ni ei vaan oikein mene yksi yhteen. Sit tietysti erikoisesti sattui ne pari kameraa olemaan juuri epäkunnossa jne. Mutta itsemurhaksi en sitä itse usko vaikka minulle tuotaisiin nyt video eteen missä hän hirttäytyy sellissä oleviin tarpeisiin. Luultavasti tämä yritetään vaan unohtaa ja siitä kirjoitellaan sit salaliittoteoriota muutamilla sivustoilla ja sillä selvä. Mut toivottavasti Maxwell on kerennyt kertoa kaiken jo tähän mennessä tosin onhan hänellä aika monta vuosikymmentä kerrottavana et eihän sitäkään nyt ihan parissa viikossa läpi käydä.
 
Haha onko Al Gore:kin ollut siellä ?

In addition to Clinton, Roberts said she also recalled seeing Al Gore, Naomi Campbell and Heidi Klum on Epstein's private jet named 'Lolita Express

 
Viimeksi muokattu:
Tässä kaikki nimet jota on olly siinä Lolita saaressa, moni on vissiin "nicknames" eli ei niiden oikeat nimet?

A Complete List of Names Listed on the Jeffrey Epstein Flight Logs From 1992-2002

saate scrollata vähän alaspäin niin se tule se lista

 
Virginia Roberts tells how she performed a sex act on Ghislaine Maxwell in front of Jeffrey Epstein by the pool on his private island and pedophile's 'madam' had 'continuous' orgies with young girls, unsealed court documents claim

 
WTpWWky.jpg


 
Eikai kaikkea tarvitse uskoa mut siihen uskon et toi ämmä todellakii kuuluisi vankilaan samoin ehkäpä myös Obama ja FBI:n johdosta joku kanssa. Nythän paljastui mukavia asioita juuri venäjä-tutkimuksista. Näistä ei Suomessa yllättäen kirjoitella koska nehän ei saa näyttämään oranssiamiestä pahalta vaan hänen arkivihollisensa näyttävät pahalta viimeisempien käänteiden vuoksi joten parempi olla vaan hiljaa ettei kaikki tiedä miten mätä paskaa toi touhu oli tuol.
 
:sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep:

Lue vittu uutisia ni saatat oppia jotain uutta. Siis muita kuin ilta-sanomia ja hesaria. Mut ei ku "eihän nyt Hillary saati joku FBI ole voinut laittomuuksia tehdä". Lampaita on moneen eri junaan


Tämä on varmaa fakenews.

Mielestäni toi on aika kaukana rehellisen valtion toimista jos määrätään FBI tekemään moista paskaa.
 
Ei kukaan ole väittänyt että eivät olisi laittomuuksia tehnyt vaan sitä että niitä väitetään massamurhaajiksi. Toistasataa tapettua eikä löydy yhtäkään johtolankaa joka johtaisi pidätykseen. Daa-a.
 
:sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep:

Lue vittu uutisia ni saatat oppia jotain uutta. Siis muita kuin ilta-sanomia ja hesaria. Mut ei ku "eihän nyt Hillary saati joku FBI ole voinut laittomuuksia tehdä". Lampaita on moneen eri junaan


Tämä on varmaa fakenews.

Mielestäni toi on aika kaukana rehellisen valtion toimista jos määrätään FBI tekemään moista paskaa.
Me maate.
 
Älä ota enää yhtään olutta ni ei tarvitse muiden oikeuteen kirjoitella puuttua ? Taidat kannattaa tätä nykyistä meininkiä et erivät mielipiteet tulee vaientaa vaikka sit leirillä.
Pitäisi olla joku sisäänrakennettu ominaisuus ihmisellä, ettei tuo tuollaisia juttuja uutisina. Minulla on, esim. Fox-kakkaan.
Maailmassa on paljon pahaa, mutta pitää osata plokata ne sadut pois sieltä. Ikävää on, jos jonkun puolueen tai liikkeen kannatus estää sinua lukemasta kaikkia medioita, minä pystyn. Ajattelemalla ite, niin kuin Jope, voi tehdä johtopäätöksiä jotka auttavat eteenpäin.
Mainitsemistasi medioista pidän H-S sää Suomen laadukkaimpana, johtuen jo siitä , että tekevät paljon journalistista työtä juttujensa eteen.
Sinä kun aloitit tämän mediakeskustelun, kerropa mikä muu lehti nykyään vielä lähettää ihmisiä maailmalle.
Ikävä kyllä se on laadukkain sanomalehti Suomessa, vaikka onkin tuo tunnetun kommarisuvun näpeissä.
Iltasanomia en pidä uutislehtenä, ja nakukuvatkin ovat luokattomia.
(verrattuna esim. MP:foorumin minkkeihin).
Luen kyllä ulkolaisia medioita, jos vaan kielitaitoni riittää. Se ei riitä kovin tieteellisiin artikkeleihin, mutta paskapuheisiin kyllä.
Mielestäni vieraskielisten artikkeleiden pelkkä lainaus ei ole linjassa Suometuksen kanssa. On minusta ok, mutta hämmentävää tavallaan.
En halua riidellä ja yleensä yritän huumorilla sisään. Olen kuullut, että se on vaikea laji ja minulla varsin outo.
Uskon että etten ole suuremmin horjuttanut kenenkään tasapainoa, ja aion jatkaa samoilla linjoilla.

Jokane on kalttases, toise vaa nii peräte.

Annan apuja tämän äidinkielelläni kirjoittamani lauseen kanssa, jos se jää jollekin viiden kilon savun taakse. Keskustelukumppanin tekstistä kuulin lievää patasydämisyyttä, joten et taida tulkkia kaivata.
 
Itse PIDIN aikoinaan H-S:ää laadukkaimpana mut sitä se ei ole enää. Suomessa lehdistön taso on tippunut viimeisen 10-vuoden aikana todella jyrkästi. Jos laadukkaita juttuja haluaa pitää melkein ulkomaisiin lehtiin sitten turvautua ja sieltäkii sitten lukea eri lähteitä et pääsee vähän hajulle siitä totuudesta joka yleensä on sielä jossain välissä. Ei tässä kellään ole tarkoitus varmaan ketään loukata mut ehkä noi nukkumaan komentelut voisi jättää omalle jälkikasvulle vai mitä olet mieltä asiasta ? Täällä aika moni kummiskii on suurimmista linjoista samaa mieltä mutta sitten on tietysti ihmisiä jotka hyväksyvät ihan kaiken perseilyn ja oikeuttavat sen jollain sopimuksilla sun muulla sonnalla. Mutta minusta on vain hyvä asia että asioista keskustellaan ja tuodaan ilmi näitä rötöksiä niin ulkomailla kuin täällä koti-Suomessamme.
 
Itse PIDIN aikoinaan H-S:ää laadukkaimpana mut sitä se ei ole enää. Suomessa lehdistön taso on tippunut viimeisen 10-vuoden aikana todella jyrkästi. Jos laadukkaita juttuja haluaa pitää melkein ulkomaisiin lehtiin sitten turvautua ja sieltäkii sitten lukea eri lähteitä et pääsee vähän hajulle siitä totuudesta joka yleensä on sielä jossain välissä. Ei tässä kellään ole tarkoitus varmaan ketään loukata mut ehkä noi nukkumaan komentelut voisi jättää omalle jälkikasvulle vai mitä olet mieltä asiasta ? Täällä aika moni kummiskii on suurimmista linjoista samaa mieltä mutta sitten on tietysti ihmisiä jotka hyväksyvät ihan kaiken perseilyn ja oikeuttavat sen jollain sopimuksilla sun muulla sonnalla. Mutta minusta on vain hyvä asia että asioista keskustellaan ja tuodaan ilmi näitä rötöksiä niin ulkomailla kuin täällä koti-Suomessamme.
Hyvä on että keskustellaan.
 
Back
Top