Vänkääminen

noska kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Tuli vaan semmoinen mielikuva pääsään että sinä humalassa tappelet ja yrität kuristaa yhtä nukkea ja polisiit tulee ja sanoo: - jaha täällä taas tapellaan :D

SOvitaanko Hejsan että jos vielä näät niitä märkiä päiväunia, sinulle tulee mielikuvia päähän tai pienet äänet kuiskii sun korvaasi, niin säästä meidät niiltä jooko.

Toivottavasti onnistuu paremmin, kuin presidentti GWB:llä.
 
juhapar kirjoitti:
noska kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Tuli vaan semmoinen mielikuva pääsään että sinä humalassa tappelet ja yrität kuristaa yhtä nukkea ja polisiit tulee ja sanoo: - jaha täällä taas tapellaan :D

SOvitaanko Hejsan että jos vielä näät niitä märkiä päiväunia, sinulle tulee mielikuvia päähän tai pienet äänet kuiskii sun korvaasi, niin säästä meidät niiltä jooko.

Toivottavasti onnistuu paremmin, kuin presidentti GWB:llä.

Mitä tarkoitaa GWB??
 
Hejsan kirjoitti:
juhapar kirjoitti:
noska kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Tuli vaan semmoinen mielikuva pääsään että sinä humalassa tappelet ja yrität kuristaa yhtä nukkea ja polisiit tulee ja sanoo: - jaha täällä taas tapellaan :D

SOvitaanko Hejsan että jos vielä näät niitä märkiä päiväunia, sinulle tulee mielikuvia päähän tai pienet äänet kuiskii sun korvaasi, niin säästä meidät niiltä jooko.

Toivottavasti onnistuu paremmin, kuin presidentti GWB:llä.

Mitä tarkoitaa GWB??

Ei voi olla totta... :lanssi:
 
juhapar kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
juhapar kirjoitti:
noska kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Tuli vaan semmoinen mielikuva pääsään että sinä humalassa tappelet ja yrität kuristaa yhtä nukkea ja polisiit tulee ja sanoo: - jaha täällä taas tapellaan :D

SOvitaanko Hejsan että jos vielä näät niitä märkiä päiväunia, sinulle tulee mielikuvia päähän tai pienet äänet kuiskii sun korvaasi, niin säästä meidät niiltä jooko.

Toivottavasti onnistuu paremmin, kuin presidentti GWB:llä.

Mitä tarkoitaa GWB??

Ei voi olla totta... :lanssi:

:D :D joojoo George W Bush.....:)
 
Juupas, eipäs, olen eri mieltä, äitis olis kun sut sai, mun isä on vahvempi kun sun isä, sä et tiedä mistään mitään, oot ihan väärässä, ei se noin mene, tutustu realiteetteihin, näät unta.

Vastasin näin jo ennalta tuleviin viesteihinne. Valitkaa noista sopiva. Minä poistun foorumilta ainakin toistaiseksi. Kiitos kaikille osallistuneille ja etenkin viesteihini ja kysymyksiini vastanneille sekä moderaattoriporukalle.
 
noska kirjoitti:
Juupas, eipäs, olen eri mieltä, äitis olis kun sut sai, mun isä on vahvempi kun sun isä, sä et tiedä mistään mitään, oot ihan väärässä, ei se noin mene, tutustu realiteetteihin, näät unta.

Vastasin näin jo ennalta tuleviin viesteihinne. Valitkaa noista sopiva. Minä poistun foorumilta ainakin toistaiseksi. Kiitos kaikille osallistuneille ja etenkin viesteihini ja kysymyksiini vastanneille sekä moderaattoriporukalle.

Vahinko jos poistut, mutta hyviä jatkoja sinulle :a-smiley:
 
Suomen valittava velkasuo tai "kiitos riittää"
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/09/18/suomen-valittava-velkasuo-tai-kiitos-riittaa/201113173/12

Toivottavasti emme lähde kantamaan kokoomuslaista vastuuta.

:a-embarassed:
 
Maanpuolustus.net on vähän kuin sisäisen harmonian löytänyt lähiökuppila. Jatkuvasti paikalla notkuu ns. Kova Ydin, yhdessä nurkkapöydässä pyörii loputon visailu ja välillä keskustelu yltyy nahisteluksi josta joku saa porttaria.
 
Creidiki kirjoitti:
Maanpuolustus.net on vähän kuin sisäisen harmonian löytänyt lähiökuppila. Jatkuvasti paikalla notkuu ns. Kova Ydin, yhdessä nurkkapöydässä pyörii loputon visailu ja välillä keskustelu yltyy nahisteluksi josta joku saa porttaria.

Loistavan osuva analyysi, kautta Teutateksen !
Jos saitti on päässyt tuolle tasolle niin ainakin minä nostan ison peukun....
Paljonkos asioita on päätetty, tapahtunut ja/tai hoidettu jo vuosisatoja lähimmän kapakan kautta :a-grin:
 
Iltasanomat on tehnyt vähän laskelmia.

Suomi on tähän mennessä luvannut Kreikalle lainaa noin 1,5 miljardia euroa, ja neuvottelut 2,2 miljardista ovat käynnissä.
3,7 miljardilla saisi kotimaassa esimerkiksi yhden seuraavista vaihtoehdoista:

1. Yleisradiolle rahoituksen yli kahdeksaksi vuodeksi.

2. Vanhainkotipaikan vuodeksi ainakin 56 000 vanhukselle. Määrä on laskettu pääkaupunkiseudun hinnoilla, ja olisi todellisuudessa suurempi.

3. Yli 55 000 työttömän työmarkkinatuen kymmeneksi vuodeksi, mikäli he kaikki saisivat suurinta mahdollista tukea.

4. Koko eduskunnan palkkiot yli 200 vuodeksi.

5. 7 400 käytettyä Leopard 2 -panssarivaunua, jos hinta olisi sama kuin nykyisillä, vuonna 2003 Saksasta ostetuilla 120 yksilöllä. Tämän rinnalla Kreikan julkistettu 400 tankin ostos kalpenee.

6. VR voisi palkata kymmeneksi vuodeksi 15 400 ylimääräistä konduktööriä.

Laskelmat ovat suuntaa-antavia, mutta perustuvat todellisiin lähteisiin.

Petteri Hiltunen
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/suomi-jakaa-rahaa-muille-katso-mita-silla-saisi-/art-1288418759388.html
 
Teräsmies kirjoitti:
Iltasanomat on tehnyt vähän laskelmia.

Suomi on tähän mennessä luvannut Kreikalle lainaa noin 1,5 miljardia euroa, ja neuvottelut 2,2 miljardista ovat käynnissä.
3,7 miljardilla saisi kotimaassa esimerkiksi yhden seuraavista vaihtoehdoista:

1. Yleisradiolle rahoituksen yli kahdeksaksi vuodeksi.

2. Vanhainkotipaikan vuodeksi ainakin 56 000 vanhukselle. Määrä on laskettu pääkaupunkiseudun hinnoilla, ja olisi todellisuudessa suurempi.

3. Yli 55 000 työttömän työmarkkinatuen kymmeneksi vuodeksi, mikäli he kaikki saisivat suurinta mahdollista tukea.

4. Koko eduskunnan palkkiot yli 200 vuodeksi.

5. 7 400 käytettyä Leopard 2 -panssarivaunua, jos hinta olisi sama kuin nykyisillä, vuonna 2003 Saksasta ostetuilla 120 yksilöllä. Tämän rinnalla Kreikan julkistettu 400 tankin ostos kalpenee.

6. VR voisi palkata kymmeneksi vuodeksi 15 400 ylimääräistä konduktööriä.

Laskelmat ovat suuntaa-antavia, mutta perustuvat todellisiin lähteisiin.

Petteri Hiltunen
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/suomi-jakaa-rahaa-muille-katso-mita-silla-saisi-/art-1288418759388.html

Noita Leopardeja on taidettu tehdä tuon verran kaikenkaikkiaan
 
Teräsmies kirjoitti:
Iltasanomat on tehnyt vähän laskelmia.

aina noita laskelmia voi tehdä.
tämä suomen satsaushan on tehty sillä toiveella, että vältetään euroopan- ja maailmanlaajuinen lama, koska jos se iskee. niin poisjääneissä verotuloissa se 3,7 miljardia on pikkuraha

saamme vain toivoa että toive toteuttuu.

toinen homma on, aika yllättävä
eli suomen luottospreadi on painunut saksan alle,
http://www.talouselama.fi/uutiset/nakemys+valtavirtaa+vastaan+vakuushanke+ollut+menestys+suomelle/a698203

ja tässä spreadeja
http://www.cnbc.com/id/38451750
(tuo päivittyy vähän väliä, nyt tälle sivulle valituista vain ei-euromaat sveitsi, usa ja ruotsi alle suomen)
 
Elsi Katainen, olet käyttänyt reilun kuukauden aikana taksia 71 kertaa ja yhteensä yli 1 300 euron edestä. Eikö se ole aika paljon?
- Joo, tänä syksynä mulla on ollut enemmän taksin käyttöä kuin normaalisti, Katainen myöntää.

Oletko ollut syyskuussa poikkeuksellisen kiireinen?
- No tuota... kolme ja puoli viikkoa kestävä maanpuolustuskurssi on ollut yksi semmoinen, joka on jatkanut matkaa. Sitten mulla on ollut asunnonvaihtoa, joten senkin takia matka on ollut pitempi. Ei siinä sen kummempia syitä ole ollut

Kuittien mukaan ajoit 9. syyskuuta 500 metrin matkan taksilla. Kuinka paljon arvioit, että tämä säästi aikaa?
- Viiden sadan metrin matkan? Mä en kyllä nyt tuollaista... viiden sadan metrin matkan?

On täällä myös pari 700 metrin matkaakin. Olisiko näillä lyhyemmillä matkoilla voinut harkita taksin käyttöä?
- Mä en nyt tunnista tuollaisia matkoja ollenkaan. Millaista juttua sä olet tästä tekemässä?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102014600691_uu.shtml

Hmm tämmöistä se on..korkea palkka ja sitten ilmaiset taksikuljetus??
 
Mikä on suomen pahin rikollisuus kaupunki? tai alue?

Hervanta?
Itä-keskus?
Jyväskylä?
 
Jos katsoo rikos per capita?

Lujin että Jyväskylä oli suomen Chikago :)
 
Tuota onko Sokli kaivos, ei tuu tapahtumaan se hanke??

Sinne suuneltiin rautatie...

Sokli_kartta_luonnos%20uusi_23042010_m1000r72.jpg
 
Dallasin JR Larry Hagman on kuollut.......

(tuota onko mahdollisuus että hän on sukulainen Matti ja Niklas Hagman:in kanssa? (ne jääkiekkopelaajat)
 
Hejsan kirjoitti:
Dallasin JR Larry Hagman on kuollut.......

(tuota onko mahdollisuus että hän on sukulainen Matti ja Niklas Hagman:in kanssa? (ne jääkiekkopelaajat)

No hyvin kaukaista, jos sitäkään. Nuo Matti ja Niklas on kummatkin syntyneet Suomessa, ja Larry taas "in the Great State of Texas".
 
Tuota lujin että ruotsissa olisi löytynyt ehec-bajteriaa hampurilaisissa jota tulee "från avföring" eli paskasta...meinaako ne ihmisten paskaa??
 
Back
Top