Vänkääminen

Hejsan kirjoitti:
Tuota lujin että ruotsissa olisi löytynyt ehec-bajteriaa hampurilaisissa jota tulee "från avföring" eli paskasta...meinaako ne ihmisten paskaa??

Ehec on yleensä ihmis perseestä peräisin; jos et pese käsiäsi kunnolla persauksesi pyyhittyäsi paskan jälkeen , niin leviää alta aika yksikön...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kolibakteeri
 
Hyi....kaks oli sairastunut,,,,,

Sehän on sitten samaa jos minä paskanan ämpäriin ja laitan sinne 3 kiloa jauhelihaa ja sekoitan ja teen hampurilaisia ja laitan pakasteseen ja sitten myyn teille

"Hampurjare från Svärje"

:D
 
Hejsan kirjoitti:
Hyi....kaks oli sairastunut,,,,,

Sehän on sitten samaa jos minä paskanan ämpäriin ja laitan sinne 3 kiloa jauhelihaa ja sekoitan ja teen hampurilaisia ja laitan pakasteseen ja sitten myyn teille

"Hampurjare från Svärje"

:D

Muista katsoa mistä tuo jauheliha olikaan kotoisin; siinä muistaakseni lukee jo valmiiksi "Made In Finland under the wc". Tämä tietysti huonolla Suomen kielellä varustetulle Ruotsille käännöksenä: "Valmistettu Suomessa maailmansodan aikana". Syötävää siis...
 
veffeade kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Hyi....kaks oli sairastunut,,,,,

Sehän on sitten samaa jos minä paskanan ämpäriin ja laitan sinne 3 kiloa jauhelihaa ja sekoitan ja teen hampurilaisia ja laitan pakasteseen ja sitten myyn teille

"Hampurjare från Svärje"

:D

Muista katsoa mistä tuo jauheliha olikaan kotoisin; siinä muistaakseni lukee jo valmiiksi "Made In Finland under the wc". Tämä tietysti huonolla Suomen kielellä varustetulle Ruotsille käännöksenä: "Valmistettu Suomessa maailmansodan aikana". Syötävää siis...

:D

:D...kyllä mulla on huumoria :D +1

EDIT: Poistettu huumoripläjäys. -Setämies-
 
Tjetjenian korkein talo on palossa..

Katotaan jos se tippu kuin world trade center talot

Sk%C3%A4rmavbild+2013-04-03+kl.+17.57.28.jpg
 
Juharpar

Koska noska ei näy niin haluatko sinä tulla mun luokses ja kattommaan kauhuejokuvia ja pelata "Anden i glaset"

Tai suomeksi: Ouija eli Ouija-lauta on spiritismissä käytetty väline, jolla spiritistien mukaan voidaan saada viestejä demoneilta, aaveilta ja kuolleilta
 
Hejsan kirjoitti:
Juharpar

Koska noska ei näy niin haluatko sinä tulla mun luokses ja kattommaan kauhuejokuvia ja pelata "Anden i glaset"

Tai suomeksi: Ouija eli Ouija-lauta on spiritismissä käytetty väline, jolla spiritistien mukaan voidaan saada viestejä demoneilta, aaveilta ja kuolleilta

Anna mun kaikki kestää...
 
Mitä sä sillä tarkoitat..että et jaksa?
 
Juhapaari

Tässä on sulle miehekkäs Leijona riipus!!!!!!

fb1cd195b0f0836e0133af1160c32-orig.jpg
 
Hejsan, käy lääkärillä.
 
juhapar kirjoitti:
Hejsan, käy lääkärillä.

:D

Laskin sen hinnan, se paina 22.61 gramma a 630€ a 8.56 = 5392 kr / 22.61 = 238.5 kr per grammi...liian kallis.....

Tällä 14K maksaa jos menee pantbanken niin 198-200 kr per gramma jos ostat mutta jos sää myyt niin sä saat 150kr per gramma /toki käytettyä.

Mutta jos meneet kaupaan niin täällä Ruotsissa on 18K kultaa ja se makaa 400kr per gramma
 
Hejsan, kun täällä näitä koristeita jaetaan, niin pitäähän Sinullekin kaulakoru: http://1.bp.blogspot.com/-iXGqKQwvmyI/T_fgfNZuNYI/AAAAAAAACmA/KSGBGNxN-1o/s1600/060720124193.jpg
 
juhapar kirjoitti:
Hejsan, kun täällä näitä koristeita jaetaan, niin pitäähän Sinullekin kaulakoru: http://1.bp.blogspot.com/-iXGqKQwvmyI/T_fgfNZuNYI/AAAAAAAACmA/KSGBGNxN-1o/s1600/060720124193.jpg

Kaikki mun pitää kestää.....:D
 
Juhapaari

onko tämä sitten parempi sulle,, (passar dig bättre)

auktionsvara_305743_medel.jpg
 
Hejsan kirjoitti:
Juhapaari

onko tämä sitten parempi sulle,, (passar dig bättre)

auktionsvara_305743_medel.jpg

Vie ne taikauskovehkeesi muualle, tai käytän valkosipulia...
 
Whoooo...iam scared.....:D

Juha..olet käsitänyt ihan väärin , valkosipulia on vampyyreitä, dracula vastaan
 
Hejsan kirjoitti:
Whoooo...iam scared.....:D

Juha..olet käsitänyt ihan väärin , valkosipulia on vampyyreitä, dracula vastaan

Yhtälailla mielikuvitustuotteita kaikki
 
Kaunis Suomi-kartta!!!!

suomi1933_malli.jpg
 
Kyllä

Mutta jos ollaan vähän realistisiä, jos 2 maailmansota olisi mennyt hyvin Saksan puolesta niin ehkä Suomi olisi ollut näin!

n50f5a7ccb0ca0.png
 
Back
Top