Vänkääminen

Hejsan kirjoitti:
Kyllä

Mutta jos ollaan vähän realistisiä, jos 2 maailmansota olisi mennyt hyvin Saksan puolesta niin ehkä Suomi olisi ollut näin!

n50f5a7ccb0ca0.png

Tai sitten ei... Meinaatko, että Aatu olisi antanut nuo saaliit Suomelle?
 
Joo olisi, ilman muuta......Hän tietää että suomalainen sotilas on "bland det bästa"....Himmlerkin väitti tuots suomalaista SS pataljoona jotakin wherever their enemys they always loose againts the finns
 
crane kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Whoooo...iam scared.....:D

Juha..olet käsitänyt ihan väärin , valkosipulia on vampyyreitä, dracula vastaan

Yhtälailla mielikuvitustuotteita kaikki

sä meinaat vampyyri ja dracula? ja että valkosipuli suojaa niitä vastaan?
 
Mitä te tästä sanotte??

kyllä on isänmaallinen lautanen

maakunnat.png
 
Ja sen pääle....miten helkkari Juhapaarilla voi olla mainepiste?....en käsittä....:lanssi:
 
Hejsan kirjoitti:
Mitä te tästä sanotte??

kyllä on isänmaallinen lautanen

maakunnat.png

Määrittele käsite: isänmaallinen.

Minusta tuo on lähinnä historiallinen lautanen.
 
Hejsan kirjoitti:
Ja sen pääle....miten helkkari Juhapaarilla voi olla mainepiste?....en käsittä....:lanssi:

Mainetta on monenlaista. Sinullakin on mainetta täällä foorumilla.
 
juhapar kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Ja sen pääle....miten helkkari Juhapaarilla voi olla mainepiste?....en käsittä....:lanssi:

Mainetta on monenlaista. Sinullakin on mainetta täällä foorumilla.

No mikä maine mulla on sitten täällä? koksa mun maine lukee 0
 
Mihin se kaukovittuilija on eksynyt?

Ja Juhapaari...on vähän ikävä häntä..aina on hauskaa hänen kanssa vänkätä :D
 
On se hieno lauttanen....jos Suomi semmoisinä pysyi...Laatoka järvi ja niiden metsät.....vanha sallatunturi ja Paanajäriv ja Petsamon jäämeri....
 
Mihin se jääkiekkoveikkaus meni?
 
Juhapaari

Sun allekirjoitus tuli kuin shokki minulle......saan kaasua että pystyn hengittämään......:D

Juha kirjoitit kukkahattutäti....kuljetko sinä hame päällä ulkona...tasarvonimissä? :D....har du kjol på dig i jämnställdhetens namn oxå?
 
http://maanpuolustus.net/showthread.php?tid=117&pid=81491#pid81491

:D ...Haha...Juhapaari ei saa kirjoitta foorumiin, foorumiin....tra la la laaaa
 
Nato-keskustelu ja Israel-arabit-keskustelut eivät anna ansiokseen edes keskustelun nimikettä. Asetelma ja vääntö on täysin sama kuin jo vuonna 2006 sudettimessa. Aivan samaa skeidaa. En ole viaton, en heitä siis kiveä. Mutta alkaa olla sellainen fiilis, että en viitsi edes seurata ko. ketjuja. Mitään uutta niihin ei näköjään tule, samaa toistensa haukkumista ja vääntelehtimistä. Plääh.
 
Moderoinnin linja on vähätellä käytyä keskustelua? Tollannen mitätöinti ei anna mitenkään hyvää kuvaa. Vaikuttaa et keskustelua halutaan tai ainakin toivotaan tukahdutettavan. Tohon sisältyy toive siitä, et sitä ei käytäis mieluiten lainkaan.

Mun mielestä täällä käyty nato-keskustelu ei vaikuta nettikeskustelujen maailmassa ainutlaatuisen heikkotasoiselta. Keskustelupalsta on palsta jolla keskustellaan. Jos nato-keskustelu ja siitä väitteleminen ei mahdu maanpuolustus.nettiin niin mihin se sit mahtuu? Ei se mitään skeidaa ole. Sun moderaattorina vetämät keskustelu-dumaukset on ainakin skeidaa. Fakta.
 
yrjö kirjoitti:
Moderoinnin linja on vähätellä käytyä keskustelua? Tollannen mitätöinti ei anna mitenkään hyvää kuvaa. Vaikuttaa et keskustelua halutaan tai ainakin toivotaan tukahdutettavan. Tohon sisältyy toive siitä, et sitä ei käytäis mieluiten lainkaan.

Mun mielestä täällä käyty nato-keskustelu ei vaikuta nettikeskustelujen maailmassa ainutlaatuisen heikkotasoiselta. Keskustelupalsta on palsta jolla keskustellaan. Jos nato-keskustelu ja siitä väitteleminen ei mahdu maanpuolustus.nettiin niin mihin se sit mahtuu? Ei se mitään skeidaa ole. Sun moderaattorina vetämät keskustelu-dumaukset on ainakin skeidaa. Fakta.

Fiktiopas. pas päs. eipäs juupas.

Ei sisälly toiveita eikä mitään tavoitteita. Fakta. Totean vain, että 8 vuotta on aihe kiertänyt kehää, mitään uutta ei ole tullut koskaan. Mutta ehkä se siitä vääntyy. Minun puolestani ilman muuta vääntö jatkukoon ennallaan.

Sinä, Yrjö, käyt kärkkäästi minuun kiinni, oletat kaiketi, että olen foorumin kusitolppa. Katsotaan, olenko?
 
Larrythorne

harrastan.....katsoin kauhuelokuvia
 
:D

Minä lujin että yks nainen syntynyt 50 luvulla sai tekohampaat lahjaksi kuin kävi rippikoulun....:D

En käsittä...14-15 vuotta ja kaiiki hampaat poissa?? miten on edes mahdollisuus siihen, onko suomalaisilla huonot hampaageenit tai söiko se likka sokeria paljon??
 
Welcome to Tukholma ja rillataan makkaraa!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16819355.ab

1200.jpg
 
Onko Larrythornilla krapula?....tulikko juotuu 5-6 pulloa liikaa?...:D
 
Back
Top