Vänkääminen

TomTom

Ylipäällikkö
Mod
Jos jossakin on pakko vängätä asioista niin vängätkää täällä. Muuten tuntuu menevän joka lirpake juupas eipäs väännöksi.
 
No niin, nyt oikeen luvan kanssa sitten.

Eurabia-ketjua seuratessa olen tullut siihen tulokseen, että aika helposti yhteiskuntamme ongelmat halutaan osoittaa olevan maahanmuuttajien "ansiota". Minusta tuo asenne on aivan persiestä. Maahanmuutto tuo ongelmansa, mutta koko syyn kuvaksi siitä ei sentään ole. Ja edelleen, Euroopan pitäisi ottaa aikalisää tämän asian suhteen, muutaman vuoden asioiden vakkilointi olisi paikallaan ilman muuta.

Keskustalaisena kirvelee sanoa, mutta Kokoomus tässä maassa oikeasti kantaa koko ajan vastuuta isolla V:lla. Tämä ei ole valitettavasti provo. Kokoomusjohto on saatana ainoa, joka ei ole kääntyillyt kuin tuuliviiri, ei ennen vaaleja eikä vaalien jälkeenkään. Sosdemi, keskusta ja persu ovat keskittyneet joutavaan ääntelyyn ja äheltämiseen, onneksi on edes yksi puolue ja sillä johto, joka pystyy keskittymään tämän maan asioiden hoitamiseenkin. Tätä menoa nimittäin kokoomus saa yhden lisä-äänen seuraavissa vaaleissa, tosin Saulia pitää äänestää kävi kuin kävi.

Ei ole provoa, seison näiden mielipiteiden takana kuin tiiliseinä.
 
Kokoomus kantaa vastuuta ulkomaalaisten pankkien tappioiden minimoimisen puolesta... veronmaksajien rahoja säästelemättä.

Todella ihailtavaa ja isänmaallista toimintaa :a-grin:
 
Baikaali kirjoitti:
Maahanmuutto tuo ongelmansa

Ne tuo liian paljon ongelmia....ei se ole worth it...tuli vähän englantia koska en tiedä ne sanat suomeksi.
 
Myönnetään palaute-ketju oli moiselle väärä paikka, mutta kun ei pää kestä edes avata tota eurabia-skeidaa.
Tämä kuitenkin on hyäv idea tämä ketju. Voin alkuun aloittaa tätä vänkäämistä muutamalta osaa.

-AK-sukuiset on ihan surkeita ja sulattoon kuuluvia aseita.
-Eikä ole niillä puollustelee maata vielä pitkään. AR on pelkkä nallipyssy
-Ei kun AK on vanhentunutta skeidaa ja sitä ei pysty modifiomaan
-Ei hilavitkuttimilla mitään tee
-Kyllä ase tekee miehen ja alokas muuttuu supersotilaaksi kun saa kunnon vermeet


-Parola lakkautetaan
-Eikä lakkauteta
-Lakkautetaanpa
-Eipäs
-Juupas
-Eipäs

jatkakaa itse en viitsi sentään kaikkia vänkäyksiä tänne kokonaan ammentaa
 
Nyt kun Noska alka lähestyä kenraaliarvoa (2000 viestiä) niin eikö mekin täällä pitäis säästä kun PV:ssa?

Niin voisiko me nostaa sitä viestimäärä 2500:teen? (muuten tulee liian paljon kenraaleja täällä.) :D
 
noska kirjoitti:
-Parola lakkautetaan
-Eikä lakkauteta
-Lakkautetaanpa
-Eipäs
-Juupas
-Eipäs

jatkakaa itse en viitsi sentään kaikkia vänkäyksiä tänne kokonaan ammentaa

Vänkääminenhän on foorumien suola. Tuossa muutama malliksi:

-Ilmatorjunta on kunnossa.
-Eipäs ole.
-Onpas.
-Eipäs ole.
-Venäläinen Pantsir-S1 olisi ollut parempi hankita...
-Ei ole kuten jo viestissä #76 esittämässäni linkissä aukottomasti todistetaan.
-Natoeliitin salajuoni...
-Mutsis on…
-Itselläsi on seksuaalisia turhaumia.
-Historia todistaa, että minä olen kuitenkin tässä oikeassa!

***

-Raskaan taistelupanssarivaunun aika on ohi.
-Olet väärässä. Kurskissa...
-Mutta kuten huomaamme, muissa Pohjoismaissa…
-Pakkoruotsi on aiheuttanut minulle traumoja.
-Sen sijaan monikulttuurisuus…
-Ensimmäisessä Persianlahden sodassa…
-Kopteri-Kustaan kirjassa...
-Parolan voisi silti lakkauttaa. Aluepoliittiset syyt...
-Eipäs kun Lahden. Joukkojen tuotanto...
-En jaksa enää teidän idioottien kanssa väitellä, koska minä olen tässä kuitenkin oikeassa. Olen sentään reservin upseeri!
 
Näköjään jää muut ketjut sitten lyhyemmäksi.
 
Hejsan kirjoitti:
Nyt kun Noska alka lähestyä kenraaliarvoa (2000 viestiä) niin eikö mekin täällä pitäis säästä kun PV:ssa?

Niin voisiko me nostaa sitä viestimäärä 2500:teen? (muuten tulee liian paljon kenraaleja täällä.) :D

Mun puolesta vaikka saman tien 4000:een
 
Ei ne lyhyemmiksi jää. Niihin toistetaan noita copy pastella loputtomiin kuten aina ennenkin.
 
Aivan, eiköhän laatikkoleikit jatku suht ennallaan. Onkohan tuo laatikkoleikki muuten ilmentymää vapaaehtoisen maanpuolustuskentän organisaatiokaavioista?
 
baikal kirjoitti:
Aivan, eiköhän laatikkoleikit jatku suht ennallaan. Onkohan tuo laatikkoleikki muuten ilmentymää vapaaehtoisen maanpuolustuskentän organisaatiokaavioista?

Liittyyköhän tämän jotenkin siihen, kun annoimme eräälle tuttavalle lahjaksi paidan jossa lukee isolla rintamuksessa "MINÄ JOHDAN TÄÄLLÄ" ja takana pienemmällä "Mitkäs kinkerit nämä olivatkaan?"

Paidan rintamukseen oli myös kirjailtu sellainen ansiomerkkinauhapaneeli, että moni kuuden tähden avaruuskenraali olisi ollut kateellinen.
 
Useassa tapauksessa häiriön aiheuttivat äänekkäät juhlat, öinen kotikaraoke tai muu meteli.....taisi olla Noskan tyköönä ?....:D

Yhdessä tapauksessa oluttölkkejä lensi kerrostalon ikkunasta....Juhapar ?....:D

Parisuhdetta oli poliisin mukaan hoidettu tukevassa humalassa läpsimällä ja toisessa tapauksessa kuristamalla....Noska ja hänen ylöspuhalisnukke "Barbara" ?...:D

Yhdessä tapauksessa kuukauden jatkunut juopottelu sai juopottelijan pahalle tuulelle......Vanha veteraani ?...:D

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/outo-valikohtaus-yolla-veti-vessaa-5-minuutin-valein---naapuri-raivostui/art-1288413619542.html
 
No ei ole mulla sen enempää ylös- kuin alaspuhallettavaa kuin mitään muutakaan nukkea. Eipä ole parisuhdettakaan. Jos olis niin sitä todennäköisesti hoidettaisiin läpsimällä. Ainakin niin on aiempia hoidettu. Noska on aina ollut se läpsimisen kohde. Koskaan en ole naista meinaan lyönyt. Potkaissut ehkä pari kertaa...
Eikä mulla ole kyllä ollut täällä juhliakaan. Ja jos olis niin ääntä aiheuttais ikkunalasin helinä kun ensimmäinen karaoken aloittaja poistuis rivakasti pihalle. Ja tuttavapiirissani on sentään levyttäneitä ammattilaulajiakin. Silti ei mun luona karaiketa lauleta.
 
Tuli vaan semmoinen mielikuva pääsään että sinä humalassa tappelet ja yrität kuristaa yhtä nukkea ja polisiit tulee ja sanoo: - jaha täällä taas tapellaan :D
 
Aika erikoisia nuo Hejsanin mielikuvat... etteivät vain tulisi esille omasta tilanteesta?
 
Hejsan kirjoitti:
Tuli vaan semmoinen mielikuva pääsään että sinä humalassa tappelet ja yrität kuristaa yhtä nukkea ja polisiit tulee ja sanoo: - jaha täällä taas tapellaan :D

SOvitaanko Hejsan että jos vielä näät niitä märkiä päiväunia, sinulle tulee mielikuvia päähän tai pienet äänet kuiskii sun korvaasi, niin säästä meidät niiltä jooko.
 
pjort kirjoitti:
Aika erikoisia nuo Hejsanin mielikuvat... etteivät vain tulisi esille omasta tilanteesta?

:D
 
noska kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Tuli vaan semmoinen mielikuva pääsään että sinä humalassa tappelet ja yrität kuristaa yhtä nukkea ja polisiit tulee ja sanoo: - jaha täällä taas tapellaan :D

SOvitaanko Hejsan että jos vielä näät niitä märkiä päiväunia, sinulle tulee mielikuvia päähän tai pienet äänet kuiskii sun korvaasi, niin säästä meidät niiltä jooko.

Anteeksi Noska......:blush:
 
Back
Top