Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pitäsköhän miunniin kokeilla, asentaa Linuxin rinnalle toiselle kovalevylle, olis vanha 17" kannettava tuossa yllyn päällä joutavana.Asensin Chrome OS Flexin USB-tikulle. Boottaa tikulta, ja kokeiluvaihtoehtokin löytyy. Sain wifi-yhteydenkin toimimaan. Näyttää kivalta, eikä nopealla kokeilulla tullut vastaan mitään erityistä. Jatkan huomennamonologianikokemuksieni jakamista![]()
Mikäli vanhalla koneella ei ole mitään tärkeää, kannattaa tehdä kaikenlaisia kokeiluja. Jos siis on aikaa ja halua kokeilla eri käyttöjärjestelmiä.Pitäsköhän miunniin kokeilla, asentaa Linuxin rinnalle toiselle kovalevylle, olis vanha 17" kannettava tuossa yllyn päällä joutavana.
Näin on, oon jo tuohon vanhaan läppäriin monenlaista Linuxia kokeillut, kerran oli joku joku Crome versio samaan aikaan.Mikäli vanhalla koneella ei ole mitään tärkeää, kannattaa tehdä kaikenlaisia kokeiluja. Jos siis on aikaa ja halua kokeilla eri käyttöjärjestelmiä.
Vaikuttava lista. Olen eri käyttöjärjestelmien lisäksi käyttänyt ja kokeilut kaikenlaisia koneita alkaen Vic-20. Opiskelupaikassani oli Unix- ja Windows-koneita. Linuxiin tutustuin, kun Windows XP -koneeni bios-päivitys meni pieleen, ja koneesta tuli kauniisti sanottuna "sisustuselementti". Oli pakko ostaa uusi kone, ja päädyin käytettyyn läppäriin, jossa oli valmiina Ubuntu. En oikeastaan kaipaa Windowsista, ja nimenomaan 32-bittisestä, muuta kuin muutamia ohjelmia.Itseasiassa, aloitin aikoinaan tietokoneiden käytön Dos käyttiksellä, kaikkija Windows versioita oon käyttänyt/kokeillut, Linuxia ainakin 10 eri versiota, Cromekoneitakin oon testannut ja OS/2 Warp oli jonkin aikaa kans käytössä, tykkäsin kovasti, oli miun mieleen, pysty niitä dos sovelluksiakin sillä käyttämään. Aika vain ajo Warpin ohi.
Linux ja Windows serveritäkin oon jonkin verran tutkinut, kotona oli pieni verkko Windows serverin takana, muu väki ei oikein tykästynyt.
Valitan ei oo kokemusta.Nyt kun kaikki toimii striimausläppärilläni taas vaihteeksi hyvin, tekisi kuitenkin mieli kokeilla jotakin uutta. Rhino Linux vaikuttaa lupaavalta. Onko palstalaisilla kokemuksia siitä?
Eipä se mitään, koska taidan ryhtyä koevenaksiValitan ei oo kokemusta.