Sensei142
Majuri
Ja siitä 2vk myöhemmin ne on täällä...Puolan pitäs ottaa noi vastaan ja roudata samantien non-stoppina linja-autoilla Saksan rajalle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja siitä 2vk myöhemmin ne on täällä...Puolan pitäs ottaa noi vastaan ja roudata samantien non-stoppina linja-autoilla Saksan rajalle.
Ai että meillä ruuti palaisi samassa tilanteessa? Muistanette, että Rajavartiolaitoksen komentaja itse sanoi 2015, että ei he voi tehdä mitään, kun 30 000 laitonta siirtolaista lappasi Ruotsin puolelta Tornioon?Aiemman tiedustelupäällikkömme Pekka Toverin näkemystä asiasta:
Eli sopisi odottaa, että meillä ruuti palaisi tuonkaltaisessa tilanteessa.
Ja kuten @Tierna jo ehtikin Valko-Venäjän uutisketjuun laittaa, eilen valkovenäläiset jatkoivat provokaatioitaan puolalaisia kohtaan, eli uhkasivat avata tulen puolalaisia rajajoukkoja kohtaan:
Ja yhäkin usqottawassa metiassamme on täysi hiljaisuus asiasta. Jos tästä joku konflikti sitten syttyy, niin ollaan ihan H. Moilasena että miten tämä nyt yhtäkkiä pääsi käymään. Minulla on kyllä vissi epäilys siitä, että tästä ei haluta kirjoittaa, jotta progressiivisten tahojen pahiksena esittämä Puola ei saisi sympatioita osakseen...
Kyllä, jos venäläisiä (tuntemattomia) aseistettuja maastopukuisia miehiä tulisi rajan yli, niin varmasti ruuti palaisi, ainakin jos PV saisi asiasta päättää.Ai että meillä ruuti palaisi samassa tilanteessa? Muistanette, että Rajavartiolaitoksen komentaja itse sanoi 2015, että ei he voi tehdä mitään, kun 30 000 laitonta siirtolaista lappasi Ruotsin puolelta Tornioon?
Kyllä, jos venäläisiä (tuntemattomia) aseistettuja maastopukuisia miehiä tulisi rajan yli, niin varmasti ruuti palaisi, ainakin jos PV saisi asiasta päättää.
Mistäpä sen tietää mitä tuolla on seassa...Jep. "Vihreät miehet", vihulaisen erikoisjoukkojen soluttautuminen hieman eri asia kuin aseettomien siviilien lahtaaminen.
Näköjään video poistettu missä Puolan joukot käyttivät jotain kaasua samaan tapaan kuin seuraavan sivun videossa.Huhhuh... väkisin tulevat läpi. Koska alkaa kyynelkaasuttaminen, taisteluluokan kaasut kehiin, niin loppuu aitojen kaataminen.
Onhan se nyt eriasia tulla eu:n alueelta kuin eu:n ulkopuoleltaAi että meillä ruuti palaisi samassa tilanteessa? Muistanette, että Rajavartiolaitoksen komentaja itse sanoi 2015, että ei he voi tehdä mitään, kun 30 000 laitonta siirtolaista lappasi Ruotsin puolelta Tornioon?