Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Enpä kyllä tuollaisen historiallista seikkaa osaa pitää kovin vakuuttavana ennusmerkkinä Kiinan ja Venäjän välisestä konfliktista. Jos oikeasti katsoo mitä Venäjä ja Kiina tekee, niin ei kyllä tule mieleen, että näkisivät toisia todennäköisinä uhkina!
Toki venäläinen vainoharhasuus voi kasvaa, kun pitää aina epäillä kuka on ulkomailta tuettu separatisti
@TomTom
Tunnuksettomia sotilaita bongattu.
Edit: Kuvissa aurinko vielä ylhäällä, todennäköisesti ovat jo kaukana bongauspaikasta
Tuo vanha valkovenäläisten lipun heiluttaminen on minulle todellista historiaa, ja todella symbolista. Minun mielestä täällä maanpuolustus netissä kommentointi on hyvin kyynistä. Putin sitä ja Putin tätä. Putin painukoon helvettiin pelikirjansa kanssa. Vähän hämmästyttää näin suomalaisena ettei ymmärretä että kansat voi oikeasti haluta VAPAUTTA. Ihan niinkuin suomalaiset taistelivat oman vapautensa puolesta ennen muinoin, onko se jo unohtunut? Ihan niinkuin baltit ja muut itäeuroopan maat, Puolat ja Tsekit yms. liittyivät Natoon heti kun vain pystyivät. Ja mitä Ukrainassa tapahtui 2014. Valkovenäläisten toiminta ennusta sitä mitä isoisäni isä ( joka oli syntynyt 1880 tai jotain) jo ennusti: Tulee päivä jolloin Ryssä näkee maansa omasta ikkunastaan.Hmm... en huomannut tätä. Hyvä ja informatiivinen uutinen YLE:ltä. Olikohan täällä jo?
Mikä on punavalkoinen lippu, jota valkovenäläiset heiluttavat protesteissa – ja miksi EU:n liput loistavat poissaolollaan?
Opposition symboliksi noussut punavalkoinen lippu muistuttaa ajasta ennen Lukašenkaa. Samaa toivoa ei EU enää tarjoa.yle.fi
Tuo vanha valkovenäläisten lipun heiluttaminen on minulle todellista historiaa, ja todella symbolista. Minun mielestä täällä maanpuolustus netissä kommentointi on hyvin kyynistä. Putin sitä ja Putin tätä. Putin painukoon helvettiin pelikirjansa kanssa. Vähän hämmästyttää näin suomalaisena ettei ymmärretä että kansat voi oikeasti haluta VAPAUTTA. Ihan niinkuin suomalaiset taistelivat oman vapautensa puolesta ennen muinoin, onko se jo unohtunut? Ihan niinkuin baltit ja muut itäeuroopan maat, Puolat ja Tsekit yms. liittyivät Natoon heti kun vain pystyivät. Ja mitä Ukrainassa tapahtui 2014. Valkovenäläisten toiminta ennusta sitä mitä isoisäni isä ( joka oli syntynyt 1880 tai jotain) jo ennusti: Tulee päivä jolloin Ryssä näkee maansa omasta ikkunastaan.
Tuo vanha valkovenäläisten lipun heiluttaminen on minulle todellista historiaa, ja todella symbolista. Minun mielestä täällä maanpuolustus netissä kommentointi on hyvin kyynistä. Putin sitä ja Putin tätä. Putin painukoon helvettiin pelikirjansa kanssa. Vähän hämmästyttää näin suomalaisena ettei ymmärretä että kansat voi oikeasti haluta VAPAUTTA. Ihan niinkuin suomalaiset taistelivat oman vapautensa puolesta ennen muinoin, onko se jo unohtunut? Ihan niinkuin baltit ja muut itäeuroopan maat, Puolat ja Tsekit yms. liittyivät Natoon heti kun vain pystyivät. Ja mitä Ukrainassa tapahtui 2014. Valkovenäläisten toiminta ennusta sitä mitä isoisäni isä ( joka oli syntynyt 1880 tai jotain) jo ennusti: Tulee päivä jolloin Ryssä näkee maansa omasta ikkunastaan.
Anteeksi kyynisyyteni, mutta realismi on tässä hetkessä paras asenne.Tuo vanha valkovenäläisten lipun heiluttaminen on minulle todellista historiaa, ja todella symbolista. Minun mielestä täällä maanpuolustus netissä kommentointi on hyvin kyynistä. Putin sitä ja Putin tätä. Putin painukoon helvettiin pelikirjansa kanssa. Vähän hämmästyttää näin suomalaisena ettei ymmärretä että kansat voi oikeasti haluta VAPAUTTA. Ihan niinkuin suomalaiset taistelivat oman vapautensa puolesta ennen muinoin, onko se jo unohtunut? Ihan niinkuin baltit ja muut itäeuroopan maat, Puolat ja Tsekit yms. liittyivät Natoon heti kun vain pystyivät. Ja mitä Ukrainassa tapahtui 2014. Valkovenäläisten toiminta ennusta sitä mitä isoisäni isä ( joka oli syntynyt 1880 tai jotain) jo ennusti: Tulee päivä jolloin Ryssä näkee maansa omasta ikkunastaan.
He eivät tarvitse sellaista, heillä on istuvan presidentin pyyntö.Oma veikkaus: VV:n / ryssän tiedustelu- ja turvallisuusviranomaiset järjestävät näyttävän false flag -operaation. Esim. lavastettu terrori-isku, josta syy vyörytetään "lännen tukemalle väkivaltaiselle oppositiolle" tms. Sitten alkaa ankara kurinpalautus ja veri virtaa Minskin kaduilla.
Oma veikkaus: VV:n / ryssän tiedustelu- ja turvallisuusviranomaiset järjestävät näyttävän false flag -operaation. Esim. lavastettu terrori-isku, josta syy vyörytetään "lännen tukemalle väkivaltaiselle oppositiolle" tms. Sitten alkaa ankara kurinpalautus ja veri virtaa Minskin kaduilla.
Enpä kyllä tuollaisen historiallista seikkaa osaa pitää kovin vakuuttavana ennusmerkkinä Kiinan ja Venäjän välisestä konfliktista. Jos oikeasti katsoo mitä Venäjä ja Kiina tekee, niin ei kyllä tule mieleen, että näkisivät toisia todennäköisinä uhkina!
Military Cooperation Between Russia and China: The Military Alliance Without an Agreement? - ICDS
Between the 1950s and the end of the 1980s, the Soviet Union and China had border disputes and were vying for leadership of the communist world during the Cold War.icds.ee
Pointti oli se että Venäjä ei pysty jättämään Itäistä sektoria vartioimatta.Nuo jutut Kiinan ja Venäjän välisestä sodasta ovat toiveajattelua eivätkä mitään vakavasti otettavia juttuja.
Pointti oli se että Venäjä ei pysty jättämään Itäistä sektoria vartioimatta.
Samalla etelässä muslimiväestö kokeilee rajoja, lännessä Ukraina ja ehkä VV, lopuksi vielä Lähi-idän operaatiot.
Kaikki nämä syövät miehiä ja kalustoa