Valtamedia ja ne muut

Hänen youtube sivullaan oli haastattelu jossa kritisoitiin Ukrainan propagantaa. Eli oli todella Venäjä myönteinen fiilis. Kommentti puolella oli sitten paljon venäjän myötäilijöitä ja putin faneja. Lopetin tilauksen välittömästi.
Sieltä täältä, laidalta jos toiseltakin, putkahtelee mönkijöitä?
 
Pelottelu linja jatkuu. Tällä kertaa vuorossa MTV. Ihmeaseista ei kehdata enää puhua tilalle ovat tulleet ihmeoperaatiot.
 
Pelottelu linja jatkuu. Tällä kertaa vuorossa MTV. Ihmeaseista ei kehdata enää puhua tilalle ovat tulleet ihmeoperaatiot.
Oksanen on periaatteessa oikeassa, mutta koska tuo lähtökohta on väärä, eli vastoin Oksasen väitettä, Suomi reagoisi "riittävällä voimalla" tuohon skenaarioon, hän on väärässä. Oksanen on erittäin Venäjä-vastainen, mutta kirjailijat ei aina tiedä ihan kaikkea. Eivätkä heitä esittelevät toimittajatkaan, etenkään, jos toivovat saavansa paljon klikkauksia.
 
Oksanen on periaatteessa oikeassa, mutta koska tuo lähtökohta on väärä, eli vastoin Oksasen väitettä, Suomi reagoisi "riittävällä voimalla" tuohon skenaarioon, hän on väärässä. Oksanen on erittäin Venäjä-vastainen, mutta kirjailijat ei aina tiedä ihan kaikkea. Eivätkä heitä esittelevät toimittajatkaan, etenkään, jos toivovat saavansa paljon klikkauksia.
Median vastuuta tässä kaipailisin. Turhaa pelottelua. Olisivat kysyneet viralliselta taholta kantaa tähän.
 
  • Tykkää
Reactions: jak
MTV3 ei tunnu pääsevän näistä Natsi-fantasioista eroon....
Mitkähän lienee motiivit. Ei nyt sentään kai vapuksi ala mitkään tahot organisoida rasismin- ja natsienvastaisia mielenosoituksia. Elokuulle? Tuhat osallistujaa torille ja kaksi virallista tolloa mukaan BLM-tyyliin kylttiensä kanssa. Toimisko?

Vitsi vitsi, ei kai tuollaista sotkemista enää hyvällä katsottaisi :D ? Freesiä toimintaa, toimittaja MTV3:lla?
 
Viimeksi muokattu:
Mitkähän lienee motiivit. Ei nyt sentään kai vapuksi ala mitkään tahot organisoida rasismin- ja natsienvastaisia mielenosoituksia. Elokuulle? Tuhat osallistujaa torille ja kaksi virallista tolloa mukaan BLM-tyyliin kylttiensä kanssa. Toimisko?

Vitsi vitsi, ei kai tuollaista sotkemista enää hyvällä katsottaisi :D ?
Jos joku taho järjestää tollasen. Menen pyörimään sinne Venäjän lipun ja Z rinnassa kehumaan ,kuinka on hyvä että Suomikin ja Suomalaiset Suvakit liittyvät Venäjän kanssa Natsien hävittämiseen... siinähän ois hauska katsella ilmeitä ja selityksiä, eikäky eikäky... :eek::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
HS on nyt pistänyt oikein kunnon lokakampajan Rydmania vastaan. Rydman on julkaissut vastineensa blogissaan, vastine kieltämättä laittaa HS:n väitteet hieman outoon valoon. Totuus puitaneen oikeudessa, syytökset ovat raskaita:

Kokoomuksen salaisuus​

Useat naiset kertovat kansanedustaja Wille Rydmanin ahdistavasta käytöksestä.

Osa heistä on ollut tapahtuma-aikaan alaikäisiä, ja osa kertoo alkoholin tuputtamisesta ja väkivallasta. Kokoomuksessa Rydmanin kiinnostuksesta nuoriin naisiin ja tyttöihin on puhuttu laajasti, mutta ulospäin siitä on vaiettu. Rydman kiistää toimineensa epäasiallisesti.

Rydmanin vastine


Täytyy sanoa, että jos HS väitteet osoittautuvat keksityiksi, väritetyiksi, valheellisiksi, niin niin.... enpä tiedä mitä tämän maan medioista voi enää olla mieltä.
 
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä tilasto moniko Hesarin tilaaja maksaa laskun itse, taitaa suurin asiakas olla Sossu.
 
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä tilasto moniko Hesarin tilaaja maksaa laskun itse, taitaa suurin asiakas olla Sossu.
Sossu ei maksa Hesaria, perustoimeentulotuki kattaa lehtitilaukset. Veikkaanpa, että aika harva perustoimeentulon saaja tilaa Hesaria tuestaan. Oman Hesarini maksaa Äiti.
 
Ei ehkä oikea ketju mutta näillä mennään. Itse olen kiinnostunut Karjalasta ja sen historiasta. Olen seurannut pitkään Viestit Karjala sivua youtubesta. Ilmeisesti Petroskoista tulee. Tai siis tuntuu että ÄÄNISLINNASTA. Uutissivusto joka melkein tuntuu Suur-Suomi haikailulta. Paitsi että on tehty paikallisten toimesta. Pari päivää sitten tulleessa uutispätkässä liehui taas Suomen liput ja muumit temmelsivät. Nuoriso puhui Suomalaisesta kulttuurista jne. Tuntuu että mitä enemmän ryssät ottaa turpaan Ukrainassa niin sitä enemmän tuntuu Suomi kiinnostavan. Tietääkö joku asiasta enemmän?
 
Käräyttiköhän työ-"kaverit" vai olikohan lerppahatut väijyssä?

Itse itselleni vastaten, vahtimestarit soittivat poliisille.

Tällainen oli uutisvirrassa myös lillumassa:

"Iltalehden tietojen mukaan Sanoman hallituksessa Niemelle oli etsitty seuraajaa jo ennen tämän aamun tapahtumia."

Eli taisi kuitenkin palaa persukset sotilastiedustelua kyykyttäessä. Vaikkei käräjille joutunutkaan.
 
Typerä teko, mutta suoraselkäistä toimintaa sen jälkeen. Ei mitään yliviikarointia vaan ilmoittaa tänään olleen viimeinen työpäivänsä.

Edit: Niemi onkin kuin onkin Yli-Viikarin kanssa samoissa piireissä. Molemmat ovat suomalais-ranskalaisen koulun kasvatteja ja ikätovereita. :)
 
Viimeksi muokattu:
Mikä helvetti siinä on, että ei osata tilata taksia tai uberia kostean illan jälkeen. Siellähän se olisi auto parkkihallissa odottanut.
Sepä se. Samaan lankesi hämeenlinnalais MEP:kin kun Hämylinnan rautatieasemalla autoaan siirteli. "Minä vain pikkasen siirsin" ja tottahan se oli, kun vain 5 metriä oli tuomion mukaan ajanut.
 
Back
Top