Vapaata keskustelua musiikista

Itse olen sitä mieltä, joka sanoo että inhoaa klassikoita 80-30 luvulle saakka ei ymmärrä musiikkia. Jokasella kaudella on omia hyviä joita kannattaa kuunnella. Jopa kannattaa kuunnella vuosisatoja taaksepäin, ei pidä olla ahdasmielinen.
Ja yllättäen sieltä löytää monelta vuosikymmeneltä samoja biisejä, mutta ajallensa sopiviaksi sovitettuina :) Ja kuulema kaikki musiikki on jo tehty, mutta sitä on vain vähän muutettu....
 
Samaa vanhaa saagaa jälleen, nyt vain on mielestäni ns. lavasetup kohdallaan

Schönbrunnin linnan puistossa on voinut olla tunnelma sopiva tällaiseen....

BTW Tuollainen mukava pikku kesämökki :confused:
 
Joudun keskiviikkona menemään rotuaaripiknikille Ouluun. Esiintyjinä Antti Tuisku, Mikael Gabriel ja JVG. Läsnä tarvitsee olla vain Tuiskun keikan, mutta kyllä tästä joku ihottuma ja allerginen shokki silti vielä koituu joka tapauksessa.
 
Joudun keskiviikkona menemään rotuaaripiknikille Ouluun. Esiintyjinä Antti Tuisku, Mikael Gabriel ja JVG. Läsnä tarvitsee olla vain Tuiskun keikan, mutta kyllä tästä joku ihottuma ja allerginen shokki silti vielä koituu joka tapauksessa.
Ei voi tykätä.
Riittävästi alkoholia, ettei keskushermosto turmellu ja mahdollisimman pian korvien puhdistaminen jollain oikealla musiikilla (riippuen omasta mausta), mutta esim. jotain tämän tyyppistä:
 
Ei voi tykätä.
Riittävästi alkoholia, ettei keskushermosto turmellu ja mahdollisimman pian korvien puhdistaminen jollain oikealla musiikilla (riippuen omasta mausta), mutta esim. jotain tämän tyyppistä:
Dusty on kyllä omassa luokassaan.

Mutta mulla on ratkaisu keskiviikolle. Nappikuulokkeet ja volyymit kaakkoon, taidan laittaa jonkun Viikate-paidan varmuuden vuoksi päälle, ettei kukaan luule mun vapaaehtoisesti paikalla olevan :D
 
IMG_1568.JPG Huh huh, kohta urakka ohi ja vielä lähes selevinpäin. Huomenna vaihtuukin maisema ja genre jo hivenen parempaan, kun suuntana Tuuri.
 
  • Tykkää
Reactions: EK
Bar Heminway's:n suojista katsoen tämä ei ollut paha rasti. Todella hyvä esiintyjä, musiikki ei vain ole mua varten. Hakkaa Ultra Bra:n kuitenkin 6-0. Sitä en ole joutunutkaan koskaan katsomaan, enkä joudu.
 
Back
Top