Varusteet, joita reserviläisen kannattaa hommata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RPG83
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
It
Kenelläkään kokemusta Stellarmorin tuotteista? Kiinan paskaa vai ihan kunnollista tavaraa? https://stellarmor.fi/?tuotteet
Itsellä niiden tekemä M05 värinen PC. Oli heidän ekoja ja lipastaskuissa vähän mitoitus oli turhan kireä = ottivat itse yhteyttä ja kysyivät milloin pääsisit käymään niin vaihdetaan oikeaan mitoitukseen. Olisikohan silloiset ompeletettu Englannissa tai saatan myös muistaa väärinkin. Hinta oli kohtuullinen eikä minulla ole PC:stä ollut pahaa sanaa, sujuvasti on minun levyjä kantaneet kuten nimikin ehdottaa. :) Vaikutelma firmasta jäi että uusi tulokas joka haluaa hoitaa osansa hyvin.

Täällä kyllä vakaassa harkinnassa k.o firman plate carrier vanhan liivin korvaavaksi. Alkaa olemaan hinta köyhänkin siedettävissä. Mielenkiinnolla kuulisin kokemuksia?

Täällä kyllä vakaassa harkinnassa k.o firman plate carrier vanhan liivin korvaavaksi. Alkaa olemaan hinta köyhänkin siedettävissä. Mielenkiinnolla kuulisin kokemuksia?
En ole kauhean laajalti eri PC vaihtoehtoja testaillut joten sikäli tämä oma näkemys on suppea mutta tuo on toinen oma PC, edellinen oli reilu 10v käytössä ollut muistaakseni Tasmanian Tiger tai Tatonga tms jolla tuli käytyä useita ammuntakursseja kuin muutenkin treenailtua. Tämä Stellarmor on pienempi lämpökuormaltaan kun sivuosat "cumberit?" on nauhaa josta pääsee lämpö ulos ja mihin saa lisää sälää jos tarvitsee. Itselle riittävät säädöt, asiallinen työn laatu ja ainakin vartalomallille "lyhyt ja leveät hartiat" istuu hyvin ja mukavasti vaikka olkaremmit on niin lyhyet että levyt suojaa ihan oikeaa paikkaa eikä roiku mahan päällä. Ainakaan itse en ole keksinyt miksi olisin ostanut jonkun toisen, tämä ollut nyt varmaan vuoden tai 2 käytössä, käyttö lähinnä mpk:n kursseilla, erilaisilla ampumakursseilla ja ampuessa treenejä.

Back