Kerro arvauksesi? Epäilen ettet itse missään.
Lapinjärvellä siviilipalveluskeskuksessa keittäjänä olet ollut?. Itse olen suorittanut asepalvelukseni Santahaminassa, kuten kaikki muutkin kovan luokan taistelijat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kerro arvauksesi? Epäilen ettet itse missään.
Ehkä nyt on toiminnassa infovaikuttamiserikoisjoukot?Nyt ollaan aika kaukana Venäjän erikoisjoukoista.
Kumpi on spetnaz miehelle kamalampi kohtalo?Minä olen tullut siihen lopputulokseen, että Venäjän erikoisjoukot raiskattaisiin Ahvenanmaalla heti kun heidän panoksensa loppuisivat ja lähitaistelukyky. Paljon järkevämpää olisi siis nousta maihin jossakin Korppoossa ja sieltä käsin tehdä ilkeyksiä.
Et ilmeisesti ole nähnyt täällä foorumilla ollutta kuvaa Sardaukarista työpöytänsä äärellä.Lapinjärvellä siviilipalveluskeskuksessa keittäjänä olet ollut?.
Et ilmeisesti ole nähnyt täällä foorumilla ollutta kuvaa Sardaukarista työpöytänsä äärellä.
@Sardaukar
Minua henkilökohtaisesti kiinnostaa enemmän Haitin voodookulttuuri kuin jonkun mielenvikaisen työhuone ja pöydällä oleva ahvenanmaan viiri...
Kumpi on spetnaz miehelle kamalampi kohtalo?
A) Syyriassa Isisin suorittama teloitus
B) Ahvenanmaalla tapahtuva homoraiskaus?
Amen
Honkajoen sanoin...mukaillen...kauneus on katsojan silmissä...
Epäilemättä kiinnostaa nenäpulveri enemmän..
Jännä, että otit huumausaineterminologiaa keskusteluun mukaan. Liekkö olet jollain lailla sotkeentunut niihin tai jopa vaikutuksen alaisena? Ja miksi minun pitäsi olla kiinnostunut jostakin toimistoukkelista? en kuitenkaan ole edes biseksuaali, vaan täysin hetero.
Jännä, että otit huumausaineterminologiaa keskusteluun mukaan. Liekkö olet jollain lailla sotkeentunut niihin tai jopa vaikutuksen alaisena? Ja miksi minun pitäsi olla kiinnostunut jostakin toimistoukkelista? en kuitenkaan ole edes biseksuaali, vaan täysin hetero.
Mutta et ole?
Pitäähän tommosta hieman kiusata.
+
Sardaukar Ryback.Olen nyt sitten homoseksuaali kokki ja vääpeli
Itseäsi vain kiusaat. Et osaa edes kirjoittaa kunnon kielioppia. Varmaan joku vääpelitasoinen 80-luvun simputtaja siellä kännissä näpyttelee.
Olen nyt sitten homoseksuaali kokki ja vääpeli
Hooo -- uusi kuva - Uusi sheriffi ! Olet tullut viimein kaapista ja valinnut rakastamasi sarvimiiman.Nyt ollaan aika kaukana Venäjän erikoisjoukoista.