Venäjän erikoisjoukot

Minä olen tullut siihen lopputulokseen, että Venäjän erikoisjoukot raiskattaisiin Ahvenanmaalla heti kun heidän panoksensa loppuisivat ja lähitaistelukyky. Paljon järkevämpää olisi siis nousta maihin jossakin Korppoossa ja sieltä käsin tehdä ilkeyksiä.
 
Minä olen tullut siihen lopputulokseen, että Venäjän erikoisjoukot raiskattaisiin Ahvenanmaalla heti kun heidän panoksensa loppuisivat ja lähitaistelukyky. Paljon järkevämpää olisi siis nousta maihin jossakin Korppoossa ja sieltä käsin tehdä ilkeyksiä.
Kumpi on spetnaz miehelle kamalampi kohtalo?
A) Syyriassa Isisin suorittama teloitus
B) Ahvenanmaalla tapahtuva homoraiskaus?

Amen
 
Vastaan B, jos se vain tehdään Tsetseenityylisesti kuvaten tapahtuma ja julkaisemalla video internetissä. Siinä joutuisi seksuaalivähemmistöjä halveksuva kansa ja sen johtaja häpeään, kun spetsnazia vedettäisiin Uudenmaan prikaatin tyylillä makuualustan päällä!
 
Minua henkilökohtaisesti kiinnostaa enemmän Haitin voodookulttuuri kuin jonkun mielenvikaisen työhuone ja pöydällä oleva ahvenanmaan viiri...

Honkajoen sanoin...mukaillen...kauneus on katsojan silmissä...

Epäilemättä kiinnostaa nenäpulveri enemmän.. :D
 
Kumpi on spetnaz miehelle kamalampi kohtalo?
A) Syyriassa Isisin suorittama teloitus
B) Ahvenanmaalla tapahtuva homoraiskaus?

Amen

Tuohon kyssäriin B vastasi tuttu Steven Billy Mitchell aka Andy McNab:

"It doesn't show!"

:D
 
Honkajoen sanoin...mukaillen...kauneus on katsojan silmissä...

Epäilemättä kiinnostaa nenäpulveri enemmän.. :D

Jännä, että otit huumausaineterminologiaa keskusteluun mukaan. Liekkö olet jollain lailla sotkeentunut niihin tai jopa vaikutuksen alaisena? Ja miksi minun pitäsi olla kiinnostunut jostakin toimistoukkelista? en kuitenkaan ole edes biseksuaali, vaan täysin hetero.
 
Jännä, että otit huumausaineterminologiaa keskusteluun mukaan. Liekkö olet jollain lailla sotkeentunut niihin tai jopa vaikutuksen alaisena? Ja miksi minun pitäsi olla kiinnostunut jostakin toimistoukkelista? en kuitenkaan ole edes biseksuaali, vaan täysin hetero.

Mutta et ole?

Pitäähän tommosta hieman kiusata.








+
 
Jännä, että otit huumausaineterminologiaa keskusteluun mukaan. Liekkö olet jollain lailla sotkeentunut niihin tai jopa vaikutuksen alaisena? Ja miksi minun pitäsi olla kiinnostunut jostakin toimistoukkelista? en kuitenkaan ole edes biseksuaali, vaan täysin hetero.

Raksaduunari

Korpraali

07.04.2019
Alkoholi vaikuttaa aivokemiaan ja jos se on jo valmiiksi vinksallaan, saattaa humaltumisen seurauksena tulla uusi asiakas Hannu Lauermalle. Yllättävän paljon on psyykenlääkkeiden vakituisia käyttäjiä nimenomaan naisista. Jos sellainen tulee raskaaksi alkoholistimiehelle, on sekoitus vähintäänkin arvelluttava. Siihen päälle vielä perinnöllisenä sairautena Sallan tauti, niin tuloksen voi jo arvata.
 
Olen nyt sitten homoseksuaali kokki ja vääpeli :D

Kaikkihan täällä sulle nauraa.
 
Itseäsi vain kiusaat. Et osaa edes kirjoittaa kunnon kielioppia. Varmaan joku vääpelitasoinen 80-luvun simputtaja siellä kännissä näpyttelee.

Kieliopin opettaja ja piilohomo Pietarista :D
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Nyt ollaan aika kaukana Venäjän erikoisjoukoista.:D
Hooo -- uusi kuva - Uusi sheriffi ! Olet tullut viimein kaapista ja valinnut rakastamasi sarvimiiman. :uzi:
Se Sergei jotenkin ennakoi tätä henkistä kasvutarinaa!

Zorgen impulsiivuus - tämä on OT
 
Back
Top