Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lisäksi muissakin saattajissa voimakas aseistus. Tottahan se on, että stealth on kaukana länsimaiden vastaavista eikä matruusikaan välttämättä näpistele messissä uutta IPhone 7 plussaa aluksen Wi-Fi verkossa, vaan paperossia. Helvetin hyvin noilla aluksilla tästä huolimatta kurmootetaan jallajalla porukkaa siellä jumalan selän takana.Savuttava ja epävarma kusenetski on vaan "malliksi" menossa rintamalle. Tarjoaa juurikin tukea muille osastoille ja Egyptin taistelut on tosiaan saava hyvän saikkuosaston paikalle... kaikki katsoo ja jännittää tätä kömpelöä jättää, kun toinen paatti on se juttu. ...
Joo, tuolta ei soitella kotiin skypellä...Lisäksi muissakin saattajissa voimakas aseistus. Tottahan se on, että stealth on kaukana länsimaiden vastaavista eikä matruusikaan välttämättä näpistele messissä uutta IPhone 7 plussaa aluksen Wi-Fi verkossa, vaan paperossia. Helvetin hyvin noilla aluksilla tästä huolimatta kurmootetaan jallajalla porukkaa siellä jumalan selän takana.
Olisiko sitä lapiollakin liikkuvaa mömmöä joka liikkuu ainakin nimellä "bunker c oil?"
Mutkun se lentotukialus on Venäjän laivaston lippulaiva ja myöskin tuon laivasto-osaston hauskin paatti.Porukka kiinittää huomiota ihan väärään alukseen. Tuon laivasto-osaston vaarallisin alus ei ole toi lentotukialus, jossa on muutama hullu kone. Vaan toi Pietari Suuri risteilijä.
Mä en ymmärrä sitä ivaa ja pilkkaa mitä tuon paatin matka on tuonut. Itse olen lähinnä ylpeä heidän puolestaan. Vanha rouva jaksaa painaa. Kiitokset varmaan kuuluu vanhan liiton konemestareille ketkä siellä montussa tekevät pitkää ja helvetin hikistä päivää.Mutkun se lentotukialus on Venäjän laivaston lippulaiva ja myöskin tuon laivasto-osaston hauskin paatti.
Ehkä se kuvastaa koko Venäjän pintalaivastoa. Halua ja tahtoa olisi, mutta kun ei sillä perkeleen takaveto teini Sierralla pärjää WRC autoille...Mä en ymmärrä sitä ivaa ja pilkkaa mitä tuon paatin matka on tuonut. Itse olen lähinnä ylpeä heidän puolestaan. Vanha rouva jaksaa painaa. Kiitokset varmaan kuuluu vanhan liiton konemestareille ketkä siellä montussa tekevät pitkää ja helvetin hikistä päivää.
Mä kyllä uskon, että tuo armada täyttää sille annetut tavoitteet operaatiossa. Ei ryssä mene tuonne itseään nolaamaan. Länsimaiden pilkka osuu vielä omaan nilkkaan.Ehkä se kuvastaa koko Venäjän pintalaivastoa. Halua ja tahtoa olisi, mutta kun ei sillä perkeleen takaveto teini Sierralla pärjää WRC autoille...
Odotellaan nyt, jos ne pääsee perille ilman hinaajan apuaMä kyllä uskon, että tuo armada täyttää sille annetut tavoitteet operaatiossa. Ei ryssä mene tuonne itseään nolaamaan. Länsimaiden pilkka osuu vielä omaan nilkkaan.
Sissoskiesus, länsimaisessa merivoimissa tuota kutsuttaisiin jo tulipaloksi? ..?Hiinä ja hiinä... Tosin tämähän on aika ovelaa. Kyseessä on ensimmäinen miltei näkymätön stealth-lentotukialus.
Voimme kutsua tätä vuoden ympäristöteoksi. Hinuri siinä kurkkii keulapakan alla huolissaan.
Mitkä tuon "armadan" tavoitteet ovat?Mä kyllä uskon, että tuo armada täyttää sille annetut tavoitteet operaatiossa. Ei ryssä mene tuonne itseään nolaamaan. Länsimaiden pilkka osuu vielä omaan nilkkaan.
Niistä minulla ei ole luonnollisestikkaan tietoa.Mitkä tuon "armadan" tavoitteet ovat?
Sissoskiesus, länsimaisessa merivoimissa tuota kutsuttaisiin jo tulipaloksi? ..?
Tuskin niissä Muurmanskin betonihelvetti kerrostaloissa sen parempaa vessaa on. Nyt sentään näkevät turkoosin värisen Välimeren ilta auringossa eivätkö jotain saastaista tehdaskombinattia ikkunastaan.Tähän kun lisää, että siellä on varmaan myös toiletit tukossa, niin matruusin kurjuus on maksimoitu.
Tuskin niissä Muurmanskin betonihelvetti kerrostaloissa sen parempaa vessaa on.
Nyt sentään näkevät turkoosin värisen Välimeren ilta auringossa .