Venäjän merivoimat-yleisketju

Harmaa talo vasemmalla just samantyylinen mitä Tallinnassakin löytyy.

1705976t1hf395.jpg
 
Jos se oli Bosporinsalmessa se oli siis menossa jonnekin (vaikkapa Murmanskiin) koska Bosporinsalmi on Turkin aluevettä eikä Venäjän.
 
ja Kiina on rakentanut yhden tukialuksen, ei kolmea...
Muistanko nyt ihan päin persiitä kun muistaakseni kiinalaisten tukialusta aloitettiin rakentamaan Venäjällä ja taisi vielä olla surullisen hahmon amiraalin sisaralus. Jossain vaiheessa raakile hinattiin Kiinaan ja rakennettiin valmiiksi???
 
Muistanko nyt ihan päin persiitä kun muistaakseni kiinalaisten tukialusta aloitettiin rakentamaan Venäjällä ja taisi vielä olla surullisen hahmon amiraalin sisaralus. Jossain vaiheessa raakile hinattiin Kiinaan ja rakennettiin valmiiksi???
Vastaan itselleni:https://tekniikanmaailma.fi/kiinan-...ytyyko-315-metrisesta-jattialuksesta-vuotoja/


Eli tämä on rakennettu Kiinassa ja ensimmäinen oli tuo muistelemani alus.Samaa alusmallia pohjimmiltaan kaikki
 
Oletko kiinnostunut juuri tuosta bdk-laivasta, vai yleisesti tästä laivaluokasta? Vai Syyrian reitillä pyöriviä?
Oletin että tarkoituksesi oli laittaa samasta aluksesta kuvia. En ole noista järin kiinnostunut. Yritin ainostaan kertoa mistä kuva on. Kuolasta se nyt voi olla missään nimessä. Tunturit vuonojen ympärillä paljon karumpia. Itse olen käynyt Kuolassa Muurmannissa sekä Aptiitissa.
 
Oletin että tarkoituksesi oli laittaa samasta aluksesta kuvia. En ole noista järin kiinnostunut. Yritin ainostaan kertoa mistä kuva on. Kuolasta se nyt voi olla missään nimessä. Tunturit vuonojen ympärillä paljon karumpia. Itse olen käynyt Kuolassa Muurmannissa sekä Aptiitissa.

Ei ollut tarkoitus laittaa samasta.

Tässä tämä bdk-laiva g.pobedonesets 016
Kesällä 2018 se teki uutisten mukaan kolme matkaa movaya-zemlja saarille pohjoiseen , vei sinne tavaraa. Syyskuussa palasi kotisatamaan Severomorskiin
4DBC6FC4-61FD-4067-979B-165F1A107B0A.jpeg

Takana näkyvä maasto on minusta hyvin samanlaista kuin edellisessä kuvassa. Mutta olkoon vaikka Vladivostokissa , aivan sama.

Mitäs teit apatitissä? Kävitkö kalassa?)
 
Ei ollut tarkoitus laittaa samasta.

Tässä tämä bdk-laiva g.pobedonesets 016
Kesällä 2018 se teki uutisten mukaan kolme matkaa movaya-zemlja saarille pohjoiseen , vei sinne tavaraa. Syyskuussa palasi kotisatamaan Severomorskiin
Katso liite: 35562

Takana näkyvä maasto on minusta hyvin samanlaista kuin edellisessä kuvassa. Mutta olkoon vaikka Vladivostokissa , aivan sama.

Mitäs teit apatitissä? Kävitkö kalassa?)
Bussimatka Kostamus-Vuokkiniemi-Paanajärvi-Uhtua-Kiskis kukkulat-Vienan Kemi-Kantalahti-Kirovsk-Murmansk. Sotahistoriallinen reissu
 
Back
Top