ajs178
Respected Leader
Ehkä vain sillä tavalla, että Prigo itse julkaisisi videon, jossa kertoo olevansa elossa ja kostavansa Shoigulle (joka tod näk oli tämän operaation takana)Kuka sen tuolla perslävessä kykenisi uskottavasti vahvistamaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä vain sillä tavalla, että Prigo itse julkaisisi videon, jossa kertoo olevansa elossa ja kostavansa Shoigulle (joka tod näk oli tämän operaation takana)Kuka sen tuolla perslävessä kykenisi uskottavasti vahvistamaan?
Tällä tapahtumalla saattaa hyvinkin olla todella iso merkitys myös Ukrainassa käytävään sotaan. Omasta mielestä meni siis ihan oikeaan paikkaan. Tämä ketjuhan on ihan pelkkää käsien heiluttelua jostain joskus ehkä mahdollisesti tapahtuvasta. Eli toistaiseksi ihan pelkkä spekulointiketju.
Jos federaation ilmapuolustus pudottaa PMC Wagnerin komentajat, taitaa sopia tänne noin niin kuin valtataistelumielessä.Minun puolesta sopii yhtä hyvin Ukrainan sodan seuranta -ketjuun, mutta en minä näistä päätä.
Saako ryssä tästä vedettyä nyt sen ydinasekorttinsa esiin? Ymmärrän kyllä hyvin, että ryssä ei tarvi mitään syytä ydinaseiden käyttöön, mutta putte on siitä mielenkiintoinen hahmo, että hänelle on tärkeää saada "laki ja oikeutus" puolelleen vaikka sitten näennäisestä.Viestintäyhteydet katkaistu siltä wagnerien leirin alueelta
8500 metriä tonttiin ja palanut kone. Ruumiit tunnistettu? Okei. Kai se voi olla mahdollista. Täytyy varmistaa DNA:sta.
Mielenkiintoinen ajatus ja hyvin mahdollinen. Lisään tähän vielä sen, että BRICS-kokouksesta on noussut epäilyjä, että siihen osallistui tupla-putin etäyhteydellä, eli onko putin saanut sairaskohtauksen ja nyt on vallankaappaus menossa?Hetkonen,
1) Venäjän puolustusministeriön työntekijöitä ei ole huomenna tulossa töihin, koska lennokkivaara, koska Ukrainan itsenäisyyspäivä.
2) Tänä iltana tapahtuu tämä ja Wagner raivostuu
3) Jos Wagner yrittää vallankaappausta tai auttaa jotain faktiota vallankaappauksessa huomenna, niin siihen on nimenomaan huomenna tuhannen taalan paikka, koska puolustusministeriön työntekijöitä ei ole työpaikallaan sitä mitenkään estelemässä - ja pienempi työntekijämäärä on helpompi hallita vallankaappaajien toimesta joka tapauksessa jos kyseessä on sisäpiirin juttu Putinin syrjäyttämiseksi.
4) Kappas konekin on jo lähtenyt hakemaa Wagnereita Moskovaan - varmaan muuten vaan sattumalta?
Katso liite: 82866
En usko sattumaan. Tässä on mahdollisuus 4D shakkiin. Palaset osuvat paikoilleen. Mitäpä, jos yön aikana Wagnerin joukkoja siirtyy vaikkapa Moskovaan lentokuljetuksena tai lähtevät automatkalle sinne auttamaan armeijan faktiota, joka koettaa suistaa Putinin vallasta? Mitäpä, jos tämä alasampuminen olikin nimenomaan suunniteltu juttu (oli Prigo oikeasti vaikkapa hengissä tai ei) tätä silmällä pitäen? Ajatelkaapa vähän.
Ja olemme olleet osa sitä!on kyllä erikoinen maa naapurissa.