#vihapuhe

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hansai
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
No, oletan että lehdistö tarttuu yhtä pöyristyneenä tähän Fatiman pikku lipsahdukseen

Tokkopa, kun kohteena ovat -degeneroituneet- kalevalaihmiset.....

Sallan tautikin on muuten asia, johon nyt ei auta enää vaikka kumppani haettaisiin kuusta tai marsista. Geenien pullonkaula syntyi jo vähän tsiisus kauan sitten ja niitä peruja tuo tautikehno edelleen riepoo. Luonnollisesti tuon julman sairauden kohteeksi joutuneet siihen täysin syyttömät pikkuiset voidaan maalittaa, kun kyseessä on vähäniikuläppä eli musta huumori.

Onnea Vihreät! On fantsua, että Teillä on katto korkeella ja seinät leveellä...
 
Sinällään olen kuitenkin onnellinen niin kauan kuin Fatiman tökeröt heitot saavat kukkia siinä missä Keijo Kaarisateen nokkela parodiakin. Itse en loukkaannu tuosta heitosta pätkääkään ja oikeastaan pitäisi parempana jos tuollaista surkeaakin läppää saisi heittää vapaasti. Lähinnä asia kiinnostaa siksi, että jokaista muuta "kännissä ja läpällä" -hommaa ovat nämä samat tahot ensimmäisenä rientämässä tuomitsemaan. Ken pilkkaa tekee, sen pitää myös pilkkaa kestää. Jos Fatima saa jotain neekeriviestejä niin se pitää suhteuttaa siihen että hän on juuri sanonut että ainoat syyt haluta asua maalla voivat olla vaimonhakkaaminen ja insesti. Edit: Niin ja tietty puhunut tästä vammoja aiheuttavasta Sallan taudista aika vapautuneesti.

Oikeasti totalitaristiseen menoon on aina liittynyt lähes täydellinen huumorittomuus. Neuvostoliitossakin annettiin Krokodil-lehdelle vähän liikaa liekaa ja katsokaas miten sen kävi. Olen hieman huolissani että mihin P-Korea on menossa kun sielläkin on alettu ihan hulvattomasti vitsailemaan.

http://www.bbc.com/news/blogs-news-from-elsewhere-37373505
North Korean TV finds its funny bone with comedy show
 
Viimeksi muokattu:
Asiaa ihan lopunperin tuntematta voisin kysyä, että eivätkö serkkuavioliitot ole melkolailla johdonmukaisia tuolla muslimivaltioissa, ainakin Afrikan puolella.

Tuo oli yksi twiitti jonka kirjoittaja vaikuttaa päässeen valtuutetuksi muista syistä kuin älykkyytensä ansiosta, mutta kertoo kyllä tarpeellisen kaksista eri säännöistä, joita täällä yhteiskunnassa vaalitaan ja edistetään. Vai voiko ilman tuon suurempaa kohua kirjoitella degeneroituneista somalimiehistä, jotka alistavat vaimojaan.

Läpällä tietysti.
 
Euroopassa kirkko kielsi serkkuherkuttelun jatkona myöhäisen Rooman valtakunnan kiellolle.

Ancient Rome[edit]
Cousin and sibling marriage were legal in ancient Rome from the Second Punic War (218–201 BC), until it was banned by the Christian emperor Theodosius I in 381 in the West, and until after the death of Justinian (565) in the East,[41][42] but the proportion of such marriages is not clear. Anthropologist Jack Goody said that cousin marriage was a typical pattern in Rome, based on the marriage of four children of Emperor Constantine to their first cousins and on writings by Plutarch and Livy indicating the proscription of cousin marriage in the early Republic.[43] Professors Brent Shaw and Richard Saller, however, counter in their more comprehensive treatment that cousin marriages were never habitual or preferred in the western empire: for example, in one set of six stemmata (genealogies) of Roman aristocrats in the two centuries after Octavian, out of 33 marriages, none was between first or second cousins. Such marriages carried no social stigma in the late Republic and early Empire. They cite the example of Cicero attacking Mark Antony not on the grounds of cousin marriage, but instead on grounds of Antony's divorce.

Africa[edit] https://en.wikipedia.org/wiki/Cousin_marriage
Cousin marriage rates from most African nations outside the Middle East are unknown. An estimated 35–50% of all sub-Saharan African populations either prefer or accept cousin marriages.[82] In Nigeria, the most populous country of Africa, the three largest tribes in order of size are the Hausa, Yoruba, and Igbo.[83] The Hausa are overwhelmingly Muslim, though followers of traditional religions do exist. Muslim Hausa practice cousin marriage preferentially, and polygyny is allowed if the husband can support multiple wives.[84] The book Baba of Karo presents one prominent portrayal of Hausa life: according to its English coauthor, it is unknown for Hausa women to be unmarried for any great length of time after around the age of 14.[85] Divorce can be accomplished easily by either the male or the female, but females must then remarry.[86] Even for a man, lacking a spouse is looked down upon.[87] Baba of Karo's first of four marriages was to her second cousin. She recounts in the book that her good friend married the friend's first cross cousin.[88]

The Yoruba people are 50% Muslim, 40% Christian, and 10% adherent of their own indigenous religious traditions.[89] A 1974 study analyzed Yoruba marriages in the town Oka Akoko, finding that among a sample of highly polygynous marriages having an average of about three wives, 51% of all pairings were consanguineous. These included not only cousin marriages, but also uncle-niece unions. Reportedly, it is a custom that in such marriages at least one spouse must be a relative, and generally such spouses were the preferred or favorite wives in the marriage and gave birth to more children. However, this was not a general study of Yoruba, but only of highly polygynous Yoruba residing in Oka Akoko.[90] Finally, the Igbo people of southern Nigeria specifically prohibit both parallel- and cross-cousin marriage, though polygyny is common. Men are forbidden to marry within their own patrilineage or those of their mother or father's mother and must marry outside their own village. Igbo are almost entirely Christian, having converted heavily under colonialism.[91]

In Ethiopia, most of the population was historically rigidly opposed to cousin marriage, and could consider up to third cousins the equivalent of brother and sister, with marriage at least ostensibly prohibited out to sixth cousins.[92] They also took affinal prohibitions very seriously. The prospect of a man marrying a former wife's "sister" was seen as incest, and conversely for a woman and her former husband's "brother".[93] Though Muslims make up over a third of the Ethiopian population, and Islam has been present in the country since the time of Muhammad, cross-cousin marriage is very rare among most Ethiopian Muslims.[94] In contrast to the Nigerian situation, in Ethiopia, Islam cannot be identified with particular tribal groups and is found across most of them, and conversions between religions are comparatively common.[95] Exceptions to these rules include the overwhelmingly Muslim Somali and Afar peoples, who respectively make up 6.2% and 1.73% of the population.[96] The Afar practice a form of cousin marriage called absuma that is arranged at birth and can be forced.[97]

475px-Global_prevalence_of_consanguinity.svg.png

Cousin marriages (second-degree cousins or closer) in the world, in percentage (%).[98][99]
<1
1–4
5–9
10–19
20–29
30–39
40–49
50+
 
Viimeksi muokattu:
Asiaa ihan lopunperin tuntematta voisin kysyä, että eivätkö serkkuavioliitot ole melkolailla johdonmukaisia tuolla muslimivaltioissa, ainakin Afrikan puolella.

Ja meikänäkökulmasta tuo insestikin viitoittaa onnellisten morsianten tietä avioliiton auvoon....onhan se varmaan tosi siistii hei sillee, ku 11v. morsmaikku naittaa kajautetaan kuuskymppiselle kuppaselle äijälle.

edith: ja takeeksi sille, että se eka kerta tuntuu tosi kivalta, on neito vielä ympärileikattu ja kurottu kiinni, tirolis heitetty turhakkeena kylän hauvoille, wau.
 
Ahaa, syyllinen onkin Mikko Kärnä..:facepalm:

Maaseutua kommentoineelle Vihreiden valtuutetulle sataa vihapuheluita - ”tarkoituksena on ollut loukata ja pelotella minua”

Kaupunginvaltuutettu Fatim Diarran mukaan kirjoitus oli rajatulle kaveripiirille näkyvä kommentti eikä sitä ollut tarkoitettu julkiseksi.

Kaupunginvaltuutettu Fatim Diarra kommentoi lauantaina iltapäivällä Vihreiden Facebook-sivuilla kohua, joka aiheutui hänen maaseutua koskeneesta kommentistaan.

Diarra kirjoitti perjantaina Facebook-kommentissaan, että ”ainut syy muuttaa metsään on insesti ja se, että kukaan ei kuule, kun vaimo huutaa apua”.

Kommentti nousi julkisuuteen, kun keskustan kansanedustaja Mikko Kärnä (kesk) jakoi Twitter-tilillään Diarran Facebook-profiilista poimitun kuvakaappauksen

- Kirjoitin eilen melko mustaan huumoriin menevän ja asiattoman kommentin maaseudusta. Se oli rajatulle kaveripiirille näkyvä kommentti eikä tarkoitettu julkiseksi, Diarra kertoo kirjoituksessaan.

Diarra huomauttaa, että syyttää Kärnää kirjoituksen tuomisesta julkisuuteen.

- Se on levinnyt Mikko Kärnän toimesta Twitteriin, ja sen seurauksena olen saanut lukuisia vihapuheluita, joiden tarkoituksena on ollut loukata ja pelotella minua. Tuntuu pahalta, että yksityisellä seinälläni julkaistu kommentti, on jaettu kaikille irrotettu täysin kontekstistaan, Diarra sanoo.

Kaupunginvaltuutettu pyytää anteeksi, että hänen kommenttinsa on loukannut monia ihmisiä. Siitä aiheutuneita seurauksia hän kuitenkin pitää ylimitoitettuina.

- Maaseutu ei sovi minulle, ja vitsailen siitä vähän väliä, niin kuin moni tietää. Seuraukset siitä ovat olleet minulle kuitenkin aika kohtuuttomat, Diarra kirjoittaa.

Kaupunginvaltuutettu korostaa arvostavansa luontoa ja haluavansa vaalia kestävää elämäntapaa. Hän myös kertoo arvostavansa kaikkien ihmisten oikeutta valita oma asuinpaikkansa.

- Maaseutu tarvitsee kaupunkia yhtälailla kuin kaupunki maaseutua. Vastakkainasettelu on turhaa, ja siitä tämä somemyrsky saikin alkunsa, kun harmitti että nämä asetettiin maakuntakeskustelussa typerällä tavalla vastakkain.

Monet kirjoitusta kommentoineet lähettävät voimia Diarralle hankalaan tilanteeseen. Kaupunginvaltuutettua kehotetaan myös selvittämään millä oikeudella kansanedustaja Kärnä on jakanut hänen kirjoituksensa.
http://m.iltalehti.fi/kotimaa/201711042200511230_u0.shtml
 
Ja meikänäkökulmasta tuo insestikin viitoittaa onnellisten morsianten tietä avioliiton auvoon....onhan se varmaan tosi siistii hei sillee, ku 11v. morsmaikku naittaa kajautetaan kuuskymppiselle kuppaselle äijälle.

edith: ja takeeksi sille, että se eka kerta tuntuu tosi kivalta, on neito vielä ympärileikattu ja kurottu kiinni, tirolis heitetty turhakkeena kylän hauvoille, wau.

Kerro, jos liityt johonkin puolueeseen, niin vaadin sen puheenjohtajaa sanoutumaan irti tällaisesta vihapuheesta :D
 
Monet kirjoitusta kommentoineet lähettävät voimia Diarralle hankalaan tilanteeseen. Kaupunginvaltuutettua kehotetaan myös selvittämään millä oikeudella kansanedustaja Kärnä on jakanut hänen kirjoituksensa.

Nonni. Nyt on Darra maalitettu ja syy on pahiksen...halavatun pakana kärnä.:rolleyes:
 
Ota huomioon, että jos mulle tarjoutuu mahdollisuus hillotolppaan saatan aktiivisesti katuakin.:rolleyes:

CHrsfv-XAAIQfTD.jpg

Niin, riippuu tietysti vihapuheiden vakavuudesta se, miten vahvaa aktiivista katumista on suoritettava :D

Itse varmaan voi olla ettei minusta olisi aktiivisen katumisen jälkeen enää napinpainajaksi, sen verran raskaita väärinajatteluja löytyy taustalta :D

1963001.jpg
 
Ei tästä kovin kauaa ole kun "pelottelin" jo sillä että kukas alkaa sohia maaseudun ja kaupunkien, sekä Helsingin että muun Suomen, etelän ja Lapin välillä...

Minusta tuntuu että tuo on sellaista "testailua" eikä tahatonta vitsailua. Voisiko ottaa tulta alle? Kuinkas siihen voisi tarttua?

Hyvinkin saattaa olla 2020-luvun toisen puoliskon vaaliteemoja. Ei siihen tarvita kuin euroopanlaaajuinen lama, varsinaiset säästökuurit Suomeen ja kuten tiedetään; silloin harvaan asutut alueet kärsivät ensiksi. Kaiken huippuna kun sekään ei riitä niin vittuillaan vielä kaiken päälle

En tykkää.

Mutta kuka olikaan #vihapuhuja??

Mikä mökä olisikaan jos Hakkarainen olisi möläyttänyt vastaavaa. Siinä odottaisivat käräjät.
Ping ping #mediaturpo ja #vihapuhepoliisi tekstitettäisiin twiittereissä.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli kyllä aika erikoinen fiilis, kun luin asiaa koskevaa uutista. MH? Mitä helvetin asiaa on mennä ihmisten koteja maalittamaan? Esitellä yhteiskunnan "loisia" kuvituksessa ja unohtaa, että suurin osa hulppeista taloista on rakennettu ihan velalla ja työllä. Unohtaa, että ne ovat suomalaiskoteja, joiden asukkaat osaltaan kustantavat senkin shown, jota maalittajat joutavat harrastamaan. Phah.

Heidän näkökulmastaan safarista:
Ennen safaria he viestittivät, että ”suomalaisten keskuudessa elää toisten ahkeruudesta hyötyvä ja yhteistä etua polkeva ryhmä, vapaamatkustajien näkymätön joukko.”

Puheenjohtajan Hanna-Marilla Zidanin mukaan kyse on kuitenkin vain käänteisestä retoriikasta.

– Tässä on tarkoituksella käännetty retoriikkaa, jota meillä on julkisessa keskustelussa työttömistä ja köyhistä toisin päin. Tarkoitus on keskustella tuloeroista, Zidan sanoo.

Yhden asian hän tahtoo tehdä selväksi. Matkan tarkoituksena ei ole syyllistää yksittäisiä rikkaita.

ja

Salakatselua tulee välttää
Nykyajan rikkaat tunnetaan Purokurun mukaan siitä, että he tykkäävät piilotella verhojen, muurien ja veroparatiisien takana.

Retkeä ennen lähetetyssä tiedotteessa kehotettiin kuitenkin ottamaan kaiken varalta mukaan safarille soveltuvia kiikareita ja kameroita.

Matkan alkaessa vasemmistonuorten varapuheenjohtaja Henrik Jaakkola kuitenkin myöntää, että ne ovat ”pelkkää rekvisiittaa”.

Hän muistuttaa myös kaikkia osallistujia, että lain mukaan ihmisten pihoja ja koteja ei saa kuvata tai tirkistellä niitä kiikareilla, sillä kuvaaja saattaa syyllistyä salakatseluun.
Loput linkistä: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005437244.html?ref=rss

Mielestäni hieman lapsellista. Ei tuossa silti pöyristymisen aihetta ole. Turvakengät vaan jalkaan, niin pysyy ne posliinivarpaat ehjänä.
 
Ei tästä kovin kauaa ole kun "pelottelin" jo sillä että kukas alkaa sohia maaseudun ja kaupunkien, sekä Helsingin että muun Suomen, etelän ja Lapin välillä...

Minusta tuntuu että tuo on sellaista "testailua" eikä tahatonta vitsailua. Voisiko ottaa tulta alle?

Hyvinkin saattaa olla 2020-luvun toisen puoliskon vaaliteemoja.

Hope not. Olen lopen kyllästynyt siihen, että heitellään "puolin ja toisin" hyvin yksipuolisia näkemyksiä ja faktojakin aiheeseen liittyen. Itse kun olen kolikkoa ja sen kääntöpuolta omankin kokemuksen kautta tutkien päätynyt siihen, että vastakkainasettelu on täysin turhaa ja rahanjako menee karkeasti ottaen, hehtaariluokalla oikein just nyt. Viilauksista voidaan kinastella mutta jokainen "suuria mullistuksia" manaava menee kohtuullisella tutkimuksella vahvasti populistilaariin, ainakin minun mielestäni.

Kärnähän on heitellyt vähän tämäntyyppistä provokatiivista, joskin huumorihenkistäkin "maaseutu on parempi kuin kaupunki" läppää itse, toisaalta ei ole ikinä itse mennyt mihinkään "insesti ja vaimonhakkaus" -linjalle.
 
Heidän näkökulmastaan safarista:


ja


Loput linkistä: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005437244.html?ref=rss

Mielestäni hieman lapsellista. Ei tuossa silti pöyristymisen aihetta ole. Turvakengät vaan jalkaan, niin pysyy ne posliinivarpaat ehjänä.
Vähän ehkä meni pointti ohi kaiken shown takia...

Erityisesti haluan korostaa, että aktiivisesti politiikassa olevien "nuorten" olisi hyvä myös tunnistaa kun sovintoa tarjotaan. Ei voi olla niin, että kohteliaasta kädenpuristuksesta kieltäydytään, eikä edes yritetä tunnistaa niitä asioita, joilla yhteinen maaperä keskustelulle luodaan.

Miten ihmeessä tuolla asenteella muka hoidetaan kunnallista- tai valtakunnan päätöksentekoa?
 
Vähän ehkä meni pointti ohi kaiken shown takia...

Erityisesti haluan korostaa, että aktiivisesti politiikassa olevien "nuorten" olisi hyvä myös tunnistaa kun sovintoa tarjotaan. Ei voi olla niin, että kohteliaasta kädenpuristuksesta kieltäydytään, eikä edes yritetä tunnistaa niitä asioita, joilla yhteinen maaperä keskustelulle luodaan.

Miten ihmeessä tuolla asenteella muka hoidetaan kunnallista- tai valtakunnan päätöksentekoa?

Sama ongelma kaikilla politiikan nuorisojärjestöillä ja nuorisolla ylipäänsä. Mielipiteet ovat monesti idealistisia ja ehdottomia.

Kuten sanoin, hieman lapsellinen tempaus, mutta ainakin julkisuutta tuolla sai. Itse asia taisi tosin jäädä sivurooliin.
 
Back
Top