Valtaoja on oikeassa. Keskustelutilaa ei pidä jättää näille -häätäjille- avoimeksi. -vain minulla ja meillä on oikeus lausua asiasta koska- on kyllä syvän päädyn marxilainen metodi. Tekemällä tehty uhriasetelma on vaan kylmästi kiistettävä. Aikamoisia osaajia sitä on Suomeenkin kelkottu, noiden voimin ne kestävyysvajeet kyllä paikataan. Jahka veronmaksajat vaan jaksavat niitä ensin elättää.
Pure raivokkaasti ruokkijan kättä. Sekin on marxin ideologian syvintä henkeä. Minulla on oikeus, sinulla ei....kuulostaako tutunomaiselta....
Yle on kyllä lähtenyt rekrytoinneissaan sellaiselle tielle, ettei sitä pidä kyllä hyväksyä. Yle paskoo uskottavuutensa ja se ei ole hienoa, jos joku ravakka kriisi iskee. Yle pitäisi kyllä panna turkin hihaan ja nuhhia ihan uusiksi, siitä voisi saada ihan oikean uutistuottajankin, mutta ei tällä tavalla. Ja tämän lafkan rahankäyttö pitäisi kyetä kyllä pistämään tasolle, joka oikeasti on perusteltua. Paljon pienempi lafka ilman jumalattomia osastoja ja johtoportaita etuineen....irti päivän politiikasta ja ULKOPARLAMENTAARINEN elin sitä paimentamaan. Olen saletti, että selkeästi likvidoimalla nämä aatteelliset osiot ja riisumalla kampaviinerijakkutätiosastoa, leikkaamalla portaita jne. siitä saataisiin vielä jotain oikeasti tuottavaakin. Ja rahaa kuluisi ehkä kolmannes nykyisestä.