#vihapuhe

Nyt kun perheiden sisäiset seksisuhteet ovat yleistyneet muuallakin maassamme kuin vain Kainuussa ja Ahvenanmaalla, voisi sen neljännenkin sukupuolen virallistaa kaavakkeisiin, hakemuksiin ja väestörekisterin henkilötietoihin. Tulevaisuudessa kouluihin tulee pakolliseksi oppiaineeksi seksitunnit, jolloin opettaja panee kaikkia lapsia kasvatus- ja opetusmielessä. Pojilta leikataan munat pois ja heille annetaan korvaushoitona estrogenia ja heidät pakotetaan kasvisruokavaliolle. Eläimiinsekaantuminen on jo saavuttanut jonkinlaisen muoti-ilmiön myöskin Savon ulkopuolella. Ei ole enää mitenkään tavatonta, että Uudellamaallakin joku menee hevostalleille nussimaan poneja.
Hieman lähti mopo laukkaamaan.
 
Toisaalta eläimiin sekaantujat ovat vähemmistö joten voisi ajatella että sekin olisi hyväksytty juttu 15-20 vuoden kuluttua ja siitä eri mieltä oleminen on nyt TAKAUTUVA RIKOS mutta koska eläimet vievät kaupungeissa tilaa eivätkä sinne kuulu niin ottanevatko tiedostavat piirit asiaa omakseen. En usko, eikä niistä ole samanlaista hyötyäkään matkalla vallankumoukseen kuten esimerkiksi huumeista.

Käykö niin että virtuaalihahmoille aletaan puuhata oikeuksia ja etniseen mangavähemmistöön kuuluvilla on vähän paremmat oikeudet kuin alkuperäisillä kansalaisilla? TAPPAJAROBOTIN ihmisoikeudet ovat jakamattomat?
 
Viimeksi muokattu:
Toisaalta eläimiin sekaantujat ovat vähemmistö joten voisi ajatella että sekin olisi hyväksytty juttu 15-20 vuoden kuluttua ja siitä eri mieltä oleminen on nyt TAKAUTUVA RIKOS mutta koska eläimet vievät kaupungeissa tilaa eivätkä sinne kuulu niin ottanevatko tiedostavat piirit asiaa omakseen. En usko, eikä niistä ole samanlaista hyötyäkään matkalla vallankumoukseen kuten esimerkiksi huumeista.
Helsingissä on jo perustettu Irti Muumeista yr. (yritetty rekisteröidä)

Pitäisikö tuo nyt sitten laajentaa citypupuihin. Niitä joudutaan jo nyt kaupungin toimesta varsijousilla metsästämään jos kanta nousee mahdottomaksi ja tuohan dilemma animalia-porukkaa riepoo. [Ei saa käyttää tuliaseita koska meluhaitta ja sitten taas vaimentimien kanssa hiippailevat puistonvartijat pelottaisivat mummoja enemmän kuin aamuöiset robinhoodit.]

Käykö niin että virtuaalihahmoille aletaan puuhata oikeuksia ja etniseen mangavähemmistöön kuuluvilla on vähän paremmat oikeudet kuin alkuperäisillä kansalaisilla? TAPPAJAROBOTIN ihmisoikeudet ovat jakamattomat?
Tässä käy vielä niin että kännykkäverkossa yleistä järjestystä edes uhkaavat tappajarobotit ja hiemankin vihjailevat virtuaalihahmot ja vääränlaiset hymiöt joutuvat ROVIOLLE
 
Viimeksi muokattu:
Meneekö vihatekoihin.. no ainakin Kaarisateen mukaan.. eli;

Olin tässä viikolla vähän reissussa, ja joskus yöllä saavuin juna-asemalle. Siinä odottaessa viereen tuli joku lähi-idän heppu, joka alkoi pummimaan rahaa. No annoin 2 euroa koska olin hyvällä päällä ja vieläpä nousuhumalassa. Eikös tämä hyväkäs ala melskaamaan. Ojentelee kättään missä tämä antamani kolikko on ja osoittelee sitä sormellaan ja mokeltaa.. alkoi sen verran vituttamaan, että noukin sitten kolikon pois hänen kädestään ja pistin takaisin taskuuni, jos ei kelpaa niin ei sitten... siitähän se huuto alkoikin, mutta onneksi junani tuli ja pääsin pendoon kaljalle katsomaan hänen performanssiaan...

mun arabia on heikko, mutta ymmärtääkseni hän huusi ettei riitä.. en ole mikään sossu joten... ei siihen aikaan käteisellä mitään lippuja osteta muutenkaan.
 
Meneekö vihatekoihin.. no ainakin Kaarisateen mukaan.. eli;

Olin tässä viikolla vähän reissussa, ja joskus yöllä saavuin juna-asemalle. Siinä odottaessa viereen tuli joku lähi-idän heppu, joka alkoi pummimaan rahaa. No annoin 2 euroa koska olin hyvällä päällä ja vieläpä nousuhumalassa. Eikös tämä hyväkäs ala melskaamaan. Ojentelee kättään missä tämä antamani kolikko on ja osoittelee sitä sormellaan ja mokeltaa.. alkoi sen verran vituttamaan, että noukin sitten kolikon pois hänen kädestään ja pistin takaisin taskuuni, jos ei kelpaa niin ei sitten... siitähän se huuto alkoikin, mutta onneksi junani tuli ja pääsin pendoon kaljalle katsomaan hänen performanssiaan...

mun arabia on heikko, mutta ymmärtääkseni hän huusi ettei riitä.. en ole mikään sossu joten... ei siihen aikaan käteisellä mitään lippuja osteta muutenkaan.
Ei todellakaan mene, ainoa virhe minkä teit oli se että edes aloit antaa jotakin. ;)
 
Sen verran sanoisin, että yleensä kannattaa lähteä tilanteesta pois, jos pääsee..Mulla on about 26-vuotta kamppailulaji pohjaa, ja parikin vyötä että housut pysyy jaloissa...
Yleensä riittänyt että katsoo silmiin ja hymyilee...
 





Jessikka Aro ☡ Putinin trollit

@JessikkaAro

·
21t

Vastauksena käyttäjille
@0skarhartman

@panuraatikainen
ja 2 muulle
Kiitti. Sinänsä ei tunnu miltään erityisesti. Haapalan toiminta on järjetöntä ja vaarallista. Hän ei ole ainoa toimittaja joka tätä tekee. Olen esim. nähnyt erään toimittajan antavan tyytyväisenä kommentteja MV-tubeen sen jälkeen kun striimaajat kehaisivat häntä.

9

8

85







Timo Haapala

@TimoHaapala

·
20t

Älkää liittäkö minua ikinä enää yhteenkään ketjuunne, jonne en totisesti kuulu. Mutta! - Pitäisikö minun hyväksyä
@Haavisto
väitteet, että edustan valemediaa ja teen valeuutisia? - Ja sitten tätä valetulkintaa jaetaan? -En voi hyväksyä toimintaanne enempää kuin persupököpäiden
 

Jessikka Aro ☡ Putinin trollit
@JessikkaAro

·
21t

Vastauksena käyttäjille
@0skarhartman

@panuraatikainen
ja 2 muulle
Kiitti. Sinänsä ei tunnu miltään erityisesti. Haapalan toiminta on järjetöntä ja vaarallista. Hän ei ole ainoa toimittaja joka tätä tekee. Olen esim. nähnyt erään toimittajan antavan tyytyväisenä kommentteja MV-tubeen sen jälkeen kun striimaajat kehaisivat häntä.

9

8

85




Timo Haapala
@TimoHaapala

·
20t

Älkää liittäkö minua ikinä enää yhteenkään ketjuunne, jonne en totisesti kuulu. Mutta! - Pitäisikö minun hyväksyä
@Haavisto
väitteet, että edustan valemediaa ja teen valeuutisia? - Ja sitten tätä valetulkintaa jaetaan? -En voi hyväksyä toimintaanne enempää kuin persupököpäiden
Pököpää mikä pököpää. Koko tärähtäneistö näyttää hyökkäävän haapalaa vastaan twitterissä.
 
Hmm kohta Homman Trump-siipi ja Vihreät löytävät toisensa tämän yhdistävän kokemuksen kautta: Molemmat puolustuvat omaansa liki identtisillä argumenteilla ja taktiikalla. Erityisen huvittavaksi meni kun syrjäytetty konsuliosaston päällikkö palasi ainakin muodollisesti hoitamaan tehtävää ja Vihreät selittävät kuinka koko syrjäytys oli pelkkä väärinkäsitys, just samaan tapaan kuin Ukrainalle luvattu tuki meni maksuun pian matskun kohdattua tuulettimen ja Trumpin kannattajat selittivät kuinka mitään viivytystä ei ollut vaan rahat maksettiin ajallaan..
 
Viimeksi muokattu:
Yllättävää et heti on siel Haapala piripäiden ja muiden sekopäiden vainottavana. Tämä on sitä parempaa maalittamista, kysykää vaikka Jessikalta. Tämänlaisen toiminnan takia en voi arvostaa yhtään tätä muijaa. On ihan täysi hihhuli ja vaarallinen sellainen. Hänellä on paljon sokeita seuraajia jotka kyllä rupeavat Haapalaa muistamaan nyt kun Jessika siihen heitä neuvoo. Voitte olla varmoja et Haapala on saanut paljon paskaa tässä parin viimeisen päivän aikana, toki kaikki syyttä. Hän on vain tehnyt palveluksen kansalle ja paljastanut epärehellisiä ministereitä meille, mut ilmeisesti jos hihhuleiden mielestä ministeri saa vaikka rikkoa lakia jos sillä jotain hyvää saadaan aikaan mielestään. Ja isis-lapset ja heidän äitinsä ovat näiden mielestä uhreja jotka pitäisi pelastaa. Toivottavasti jättävät rauhaan nämä hihhulit toimittajan ja antavat jatkaa duuniaan. Hän osaa työnsä, Jessikan toimittajan työnosaamisesta en ihan niin varma olisikaan sitten.
 
Vihapuheesta ja naisten vaientamisesta on tulossa Suomessa demokratian jarru, varoittavat naisjärjestöt
Suomenmaa6.12.2019 8:33
Muokattu
6.12.2019 8:34

Vihapuhe

Naisjärjestöt vaativat itsenäisyyspäivänä ripeitä toimia vihapuheen ja naisten vaientamisen suitsimiseen.

Vihapuhe on yleistynyt Suomessa ja sitä kohdistuu erityisesti naisiin, Naisjärjestöt Yhteistyössä (NYTKIS ry) varoittaa julkilausumassaan.
–Paras lääke vihapuheeseen politiikassa on yhteistyö ja sellainen vuorovaikutus, jossa etsitään yhteisymmärrystä eri mielipiteitä kaihtamatta ja toisia loukkaamatta.

JÄRJESTÖT muistuttavat, että vihapuhe on yleensä tavoitteellista. Sen tarkoituksena on vaientaa henkilöitä ja näkökulmia. Vihapuheella on vaikutusta naisten ja erityisesti vähemmistöihin kuuluvien naisten halukkuuteen toimia politiikassa.
– Koska naiset ja vähemmistönaiset ovat edelleen aliedustettuina poliittisessa päätöksenteossa, yhteiskunnan ja yhteisöjen kykenemättömyys rajoittaa vihapuhetta vie meitä kohti heikompaa demokratiaa.

Järjestöt painottavat, että naisten vaientaminen on vakava asia, sillä toimivassa demokratiassa päättäjien on voitava osallistua julkiseen keskusteluun ilman pelkoa.

TUTKIMUSTEN mukaan suomalaisista kuntapäättäjistä naiset kokevat vihapuhetta huomattavasti miehiä enemmän.

Myös Tasa-arvobarometri 2017 osoittaa, että vihapuhetta sukupuoleen perustuen kohdistuu eniten johonkin vähemmistöön kuuluviin naisiin.

 
Koko termi "vihapuhe" kannattaa välillä pohtia vallan dynamiikan kautta.

Termi on SJW-henkisen, vallan mahdollisuudesta sekaisin humaltuneen porukan suosiossa. Tälle porukalle on tyypillistä kaikenlainen normatiivisen ja moraalisen asymmetrian rakentaminen itsensä ja opportunististen tavoitteidensa hyväksi.

Identiteettipolitikointi ja lukuisat siihen liittyvät ilmiöt ovat tuon valta-asymmetrian ytimessä. Heillä pitää olla valta, muilla vastuu. Heidän pitää olla huipulla, heidän lellikkiensä välimiesvähemmistöinä ja enemmistön pitää olla kynnysmattona johon pyyhkiä jalat tai portaikkona jonka päällä kävelemällä voi nousta korkeammalle.

"Vihapuhetta" on kaikki sellainen, mikä on tuon valta-asymmetrian rakentamisen ja ylläpitämisen tiellä. Juutalais-kristillinen moraalikäsitys, oikeusvaltioperiaate, yhdet standardit kaikille, vallan läpinäkyvyys myös heidän ja agendojensa osalta, kyvykkyyden mukaan rekrytointi, kansallisvaltioiden lujat rakenteet, yhteisesti jaettu ylisukupolvinen kulttuuripääoma... Kaikki tämä on tavoitellun valta-asymmetrian tiellä. Ja kaiken tämän puolustaminen, ylläpitäminen tai suojeleminen kääntyy sen vuoksi hyvin hämärien tulkintaprosessien kautta "vihapuheeksi".
 
Vihapuhe on yleistynyt Suomessa ja sitä kohdistuu erityisesti naisiin, Naisjärjestöt Yhteistyössä (NYTKIS ry) varoittaa julkilausumassaan.
–Paras lääke vihapuheeseen politiikassa on yhteistyö ja sellainen vuorovaikutus, jossa etsitään yhteisymmärrystä eri mielipiteitä kaihtamatta ja toisia loukkaamatta.

"Niin makaa ku petaa"


Ei mulla muuta.....
 
Jessikka Aro ☡ Putinin trollit
@JessikkaAro
Dec 4
Replying to @0skarhartman @panuraatikainen and 2 others
Kiitti. Sinänsä ei tunnu miltään erityisesti. Haapalan toiminta on järjetöntä ja vaarallista. Hän ei ole ainoa toimittaja joka tätä tekee. Olen esim. nähnyt erään toimittajan antavan tyytyväisenä kommentteja MV-tubeen sen jälkeen kun striimaajat kehaisivat häntä.

En oikein enää tykkää röllienmetsästäjästä. Erikoinen tapaus:

Itsenäisyyspäivän erikoisuuksia: #Poliisi joutui antamaan poistumiskäskyn toimittaja Jessikka Arolle. Hän kuvasi & striimissään itse kertoi olevansa vapaalla, kun hän meni silti uusnatsien SOO-mielenosoitukseen ns. iholle kuvaamaan ja kyselemään. SOO ei reagoinut mitenkään. >

Meni sinne natseja trollaamaan? :D

Selvää on että Haapalasta ei taideta tykätä. Nähtävästi Haaviston tapauksesta olisi pitänyt jättää kertomatta. ´

Kovasti mölisevät mm. Trumpista joka on nähtävästi toiminut laittomasti. Menevät jopa sohimaan twitterissä ja käytös on muutamilla täysin asiatonta paskaa kuten tällä "Jessika Arolla". Phyi! Sitten kun Haavisto toimii lainvastaisesti niin pitäisi olla hiljaa?
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top