Osaako ne myös käyttää noita pössyköitä oikein
Olen enemmän huolissani, pysyykö varmistimet päällä ja sormet pois liipaisimelta. Varmasti ovat harjoitelleet ampumista, mutta kestääkö pää olla käyttämättä aseita, kun on tultu näin pitkälle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Itse veikkaan, että turhan monella on vain egon kohotukseen, moniko osaa kovassa tilanteessa toimia, meneekö räiskimiseksi vai harkituksi toiminnaksi, siis aina ei tarvitse ampuaOlen enemmän huolissani, pysyykö varmistimet päällä ja sormet pois liipaisimelta. Varmasti ovat harjoitelleet ampumista, mutta kestääkö pää olla käyttämättä aseita, kun on tultu näin pitkälle?
Eikö noilla ole tullut muutama oma loukkaantunut uhri kun ei taidot riitä turvalliseen aseenkäsittelyyn. Muutamalla noilla mustien ampumakerholaisilla on näkynyt .22lr arska.Olen enemmän huolissani, pysyykö varmistimet päällä ja sormet pois liipaisimelta. Varmasti ovat harjoitelleet ampumista, mutta kestääkö pää olla käyttämättä aseita, kun on tultu näin pitkälle?
Kathleenin perusteluista voisi moni ottaa oppia:Käynti äänestyspaikalla Delawaressa hämmentää: kymmenen ääntä Trumpille, yksi Bidenille – Ääntenlaskennasta odotetaan hermoja raastavaa
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006935746.html?share=ced1a23c3ff664eddd17f1eb3dad128b
Kathleenin mielestä sillä ei ole mitään väliä, että Biden sattuu olemaan kotoisin Delawaresta. Sillä taas on hänestä väliä, mitä politiikassa vuodesta 1973 vaikuttanut entinen senaattori ja entinen varapresidentti Biden on saavuttanut: ”Ei mitään.”
Tai cliffin:Kathleenin perusteluista voisi moni ottaa oppia:
Olen ihan varma että tuolla jampalla seisoo. Ilme on ihan .... viittä vaille...
Monen arveltiin muuttavan Kanadaan, mutta eipä tainnut tulla joukkoryntäystä.
Tai cliffin:
Lisäksi Cliff ei voi sietää sitä, että demokraatit tukevat abortteja raskauden myöhäisessä vaiheessa.
”He tukevat abortteja jopa vauvan syntymän jälkeen”, hän väittää.
Näkökulma: Kävi tänään mitä tahansa, voi maailman vanhin demokratia olla jo rikki
Trump on lietsonut yhdysvaltalaisten epäluottamusta politiikkaa kohtaan, mutta demokratian kriisi ei alkanut hänestä eikä pääty häneen, kirjoittaa Iltalehden ulkomaantoimituksen esimies Joonas Lehtonen.www.iltalehti.fi
Mitenkä minulla on tunne, että tämä Trump asian hehkuttaminen on sinulle samaa mantraa kuin viime keväänä vouhkasit Ruotsin erinomaisuutta koronan hoidossa. Me teimme kaiken päin perse..., mutta Ruotsi toimi LOISTAVASTI. Millään et kantaasi tahtonut muuttaa ja asiasta käytiin pitkää keskustelua vaan kuinkas sitten Ruotsin kävikään. Ei mennyt nappiin ei! Uskot selvästi asiaasi....Fiilis on kyllä nyt hyvä. Vakaa luotto siihen, että Trump saa oikeutetun voittonsa. Toivottavasti mahdollisimman selkeän jotta tärähtäneistö ymmärtäisi asian mahdollisimman hyvin. Taloudessa pyyhkii nyt hyvin ja Trump on hoitanut Koronan niin hyvin kuin se voi olla mahdollista. Talous edellä! Viime yönä kymmenet tuhannet ihmiset huusivat yhteen ääneen Trumpille We love you! Trumpille tuli jopa kyynel silmään. Retardi Biden on minulle pelkkää ilmaa. Hän on jo hävinnyt pelin.
Suomen metioiten kiima on ollut ainakin valtavaa. Hiukan häiritsi Usa-uutisointia kiusallisesti, kun on päästy taas klovaamaan ihmisten tuloja. Aisantuntija-armeijat on marssitettu aamusta lähtien ohjaamoihin lausumaan jotain valovoimaista ihmisten ansioista per rahaa. MH? No, jospa ensi yönä saavutetaan oikea kliimaksi Usa-uutisoinnissa ja loilotuksessa. Onneksi metiavälineet voi sulkea ja käpertyä täkin alle imemään peukaloa.
Arktinen alue kiinnostaa Trumpia myös suurvaltojen valtataistelun näkökulmasta. Trumpin kaudella Venäjää on haastettu tavalla, jota Koivurova kutsuu "geopoliittiseksi uhitteluksi".
Mutta en usko, että (Bidenin johdolla) jatkettaisiin geopoliittista uhittelua, koska sille ei ole tarvetta.
Mites Biden olisi paremmin hoitanut Koronan? Vastaan itse ei mitenkään, vaan pikemminkin huonommin. Talouden pitää pyöriä. Supervaltaa ei voi pysäyttää jotta 90-110 vuotiaat elävät ehkä hetken pidempään kroonisine sairauksineen.
Olen minäkin kateellinen, mutta onhan tuo nyt ihan hirvittävän myötähäpeää aiheuttavaa larppausta.
Eihän tuo vanhus mitään fanibussin viihdyttäjän pestiä haekaan.Katsokaa mitä kansanjuhlaa? Seniili muistisairas vanhus ei tule saamaan koskaan vastaavaa ihmismassaa taakseen
Eihän tuo vanhus mitään fanibussin viihdyttäjän pestiä haekaan.
Joo, noh, siionismin vaihtoehdot onkin todella loistavia, niin ihan vapaasti.No jos bideetä menee äänestämään niin onneva. Muutenkin ihmetellyt tälläkin palstalla trunppivihaa ja samalla siionismin kannatusta. Sehän on ihan umpisiionisti, luulis kelpaavan.