Yhdysvaltain presidentinvaalit 2020

Olen enemmän huolissani, pysyykö varmistimet päällä ja sormet pois liipaisimelta. Varmasti ovat harjoitelleet ampumista, mutta kestääkö pää olla käyttämättä aseita, kun on tultu näin pitkälle?
Itse veikkaan, että turhan monella on vain egon kohotukseen, moniko osaa kovassa tilanteessa toimia, meneekö räiskimiseksi vai harkituksi toiminnaksi, siis aina ei tarvitse ampua
 
Fiilis on kyllä nyt hyvä. Vakaa luotto siihen, että Trump saa oikeutetun voittonsa. Toivottavasti mahdollisimman selkeän jotta tärähtäneistö ymmärtäisi asian mahdollisimman hyvin. Taloudessa pyyhkii nyt hyvin ja Trump on hoitanut Koronan niin hyvin kuin se voi olla mahdollista. Talous edellä! Viime yönä kymmenet tuhannet ihmiset huusivat yhteen ääneen Trumpille We love you! Trumpille tuli jopa kyynel silmään. Retardi Biden on minulle pelkkää ilmaa. Hän on jo hävinnyt pelin.
 
Osaako ne myös käyttää noita pössyköitä oikein

Olen enemmän huolissani, pysyykö varmistimet päällä ja sormet pois liipaisimelta. Varmasti ovat harjoitelleet ampumista, mutta kestääkö pää olla käyttämättä aseita, kun on tultu näin pitkälle?
Eikö noilla ole tullut muutama oma loukkaantunut uhri kun ei taidot riitä turvalliseen aseenkäsittelyyn. Muutamalla noilla mustien ampumakerholaisilla on näkynyt .22lr arska.
 
Heitin juuri kolikkoa.

Tosi tieteellinen valinta.

Kolikon mukaan, Trump voittaa.


Tosielämässä Biden ehkä voittanee mutta kun tietää että aseväki ja 2A porukka ei kyllä Bideniä äänestä niin oma varovainen veikkaus on, että kyllä Trumpilla on edelleen jonkinlaiset mahdollisuudet. Huomenna tiedämme.
 
Käynti äänestyspaikalla Delawaressa hämmentää: kymmenen ääntä Trumpille, yksi Bidenille – Ääntenlaskennasta odotetaan hermoja raastavaa
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006935746.html?share=ced1a23c3ff664eddd17f1eb3dad128b
Kathleenin perusteluista voisi moni ottaa oppia:
Kathleenin mielestä sillä ei ole mitään väliä, että Biden sattuu olemaan kotoisin Delawaresta. Sillä taas on hänestä väliä, mitä politiikassa vuodesta 1973 vaikuttanut entinen senaattori ja entinen varapresidentti Biden on saavuttanut: ”Ei mitään.”
 
Kathleenin perusteluista voisi moni ottaa oppia:
Tai cliffin:

Lisäksi Cliff ei voi sietää sitä, että demokraatit tukevat abortteja raskauden myöhäisessä vaiheessa.

”He tukevat abortteja jopa vauvan syntymän jälkeen”, hän väittää.



1006230340.gif
 
Viimeksi muokattu:
Olen ihan varma että tuolla jampalla seisoo. Ilme on ihan .... viittä vaille...

Siis oikeesti myötähäpeää :facepalm: Kundi on aivan uransa huipulla.
Kerrankin elämässä voi vetää vermeet niskaan "todellisesta syystä", "kutsumuksesta", "tilanne päällä" ... ja kaikki muut tarpeelliset syyt. Ihan huipulla .
.
 
Tai cliffin:

Lisäksi Cliff ei voi sietää sitä, että demokraatit tukevat abortteja raskauden myöhäisessä vaiheessa.

”He tukevat abortteja jopa vauvan syntymän jälkeen”, hän väittää.

Jenkeissä tuo aborttikeskustelu lähti lapasesta jo kauan sitten...

Olen minäkin joskus nuoruudessasi harmitellut ihmisille ettei heidän äitinsä tehnyt aborttia, mutta lohduttanut heitä sitten että hän voi kyllä itse korjata tuon puutteen.. sittemmin vanhetessani minusta on tullut kiltimpi...
 
Fiilis on kyllä nyt hyvä. Vakaa luotto siihen, että Trump saa oikeutetun voittonsa. Toivottavasti mahdollisimman selkeän jotta tärähtäneistö ymmärtäisi asian mahdollisimman hyvin. Taloudessa pyyhkii nyt hyvin ja Trump on hoitanut Koronan niin hyvin kuin se voi olla mahdollista. Talous edellä! Viime yönä kymmenet tuhannet ihmiset huusivat yhteen ääneen Trumpille We love you! Trumpille tuli jopa kyynel silmään. Retardi Biden on minulle pelkkää ilmaa. Hän on jo hävinnyt pelin.
Mitenkä minulla on tunne, että tämä Trump asian hehkuttaminen on sinulle samaa mantraa kuin viime keväänä vouhkasit Ruotsin erinomaisuutta koronan hoidossa. Me teimme kaiken päin perse..., mutta Ruotsi toimi LOISTAVASTI. Millään et kantaasi tahtonut muuttaa ja asiasta käytiin pitkää keskustelua vaan kuinkas sitten Ruotsin kävikään. Ei mennyt nappiin ei! Uskot selvästi asiaasi....
 
Suomen metioiten kiima on ollut ainakin valtavaa. Hiukan häiritsi Usa-uutisointia kiusallisesti, kun on päästy taas klovaamaan ihmisten tuloja. Aisantuntija-armeijat on marssitettu aamusta lähtien ohjaamoihin lausumaan jotain valovoimaista ihmisten ansioista per rahaa. MH? No, jospa ensi yönä saavutetaan oikea kliimaksi Usa-uutisoinnissa ja loilotuksessa. Onneksi metiavälineet voi sulkea ja käpertyä täkin alle imemään peukaloa.

Semmosta YLE:lläkin että Trump paha bad man arktisten aluieiden kannalta. Kaivettu joku kommari kertomaan
Arktinen alue kiinnostaa Trumpia myös suurvaltojen valtataistelun näkökulmasta. Trumpin kaudella Venäjää on haastettu tavalla, jota Koivurova kutsuu "geopoliittiseksi uhitteluksi".

Niinpä niin. YLE ei tuon asian suhteen yllätä, vanha tarina "Yhdysvallat uhittelee ja Neuvostoliitto rauhoittelee"
Mutta en usko, että (Bidenin johdolla) jatkettaisiin geopoliittista uhittelua, koska sille ei ole tarvetta.

Vittu mitä paskaa. Venäjä miehitti Krimin, uhittelee Valko-Venäjällä, uhittelee Suomenlahdella ja uhittelee pohjoisessa. Ja silti jotkut kertovat tarinaa että Yhdysvallat olisi uhittelija? Mikä mahorkanpolttaja tuo Koivurova on? Kaikenlaisilla änkyräkommunisteille sitä YLE:llä annetaankin tilaa.
 
Mites Biden olisi paremmin hoitanut Koronan? Vastaan itse ei mitenkään, vaan pikemminkin huonommin. Talouden pitää pyöriä. Supervaltaa ei voi pysäyttää jotta 90-110 vuotiaat elävät ehkä hetken pidempään kroonisine sairauksineen.


Bidenhän vastusti kun Trump lopulta kielsi matkustelut eurooppaan jne. Sanoi et se oli väärin tehty joten en näe miten Biden ois voinut paremmin onnistua tämän asian hoidossa. Tuossa maassa ois pitänyt iskeä rajat todella ajoissa lukkoon ja sit viel kieltää paljon muuta. Mut ku BLM jengiä oikein tietyt päättäjät kannustivat kaduille jne ni olihan toi selvä et paska leviää siel väkisin ja paljon.
 
Olen minäkin kateellinen, mutta onhan tuo nyt ihan hirvittävän myötähäpeää aiheuttavaa larppausta.

Jos pahempaa larppausta olisit halunnut nähdä sitä tapahtui ihan suomen televisiossa eräässä ohjelmassa mut se loppui Sunnuntai iltana kuulema. Se oli vasta kauheaa katsottavaa mitä kaveri minulle näytti. Hyi saatana :D Painajaisia näen vieläkii
 
No jos bideetä menee äänestämään niin onneva. Muutenkin ihmetellyt tälläkin palstalla trunppivihaa ja samalla siionismin kannatusta. Sehän on ihan umpisiionisti, luulis kelpaavan. :D
Joo, noh, siionismin vaihtoehdot onkin todella loistavia, niin ihan vapaasti.
Itse pitäydyn siionismissä.
 
Back
Top