Yhdysvaltain presidentinvaalit 2020

Sieltähän ne pahimmat hörhöt aina löytyvät :ROFLMAO:

Minua kiinnostaisi tietää kuka tuon nimimerkin takaa löytyy.

Onko se John F. Kennedy Jr vai peräti itse Donald Trump...kas siinä pulma. Yöunet ovat jääneet todella vähiin kun olen tuota pohtinut.

180813-qanon-trump-rally-wilkes-barre-njs-1027_a29496ea9831fdfae4c20d06540223aa.jpg


Q-nimimerkillä viestittelevää henkilöä ei ole tunnistettu. Salaliittoteoriaan uskovien keskuudessa uskotaan voimakkaasti, että vuonna 1999 kuollut John F. Kennedy Jr olisi lavastanut kuolemansa ja alkanut myöhemmin käyttää Q-nimimerkkiä. Jotkut uskovat, että itse Donald Trump olisi Q-nimimerkin takana.

gettyimages-1009769482.jpg

Todennäköisesti jompikumpi näistä kahdesta.


 

Todennäköisesti jompikumpi näistä kahdesta.


Nuo ovat kieltämättä hyvin vahvoja ehdokkaita. Mutta mikäli nuo tahot ovat kaiken takana, niin niillä on ihan hitosti kehittyneempi huumorintaju kun olisin ikinä uskonut :ROFLMAO:

Olen aina olettanut että vaikka osa ihmistä ottaa nuo teoriat ihan tosissaan, niin paljon on niitäkin joille koko homma on ihan puhdasta huumoria.

Vaikka on toki niinkin että massojen tyhmyyttä ja typeryyttä ei voi ikinä aliarvioida.

Mitä suurempi valhe sitä suurempi mahdollisuus että siihen uskotaan.

Ja kuten todettua niin USA on salaliittoteorioiden luvattu maa ja siitä on usein huumori kaukana, vaikka rahaa niillä kyllä tehdään dollarin kiilto silmissä :sneaky:
 
Mielenkiitoista, kenestä tulee Bidenin hallinnon puolustusministeri. (Suoraselkäinen Mattis saisi tulla takaisin, taitaa olla liikaa toivottu...)
Taitaa tulla nainen, olikohan siellä povattu Rice mutta konservatiiveilla tais olla jotain hampaankolossa.
 
Nyt olen todella pöyristynyt.

Se että Trump puhui totta pöyristyttää minua niin että silmissä vilkkuu ja korvista nousee savua...mihin tämä maailma on menossa?

Mihinkään ei voi luottaa...ei edes patologiseen valehtelijaan :(

Jos vaihteeksi ihan totta puhutaan niin yhden kauden presidenttinä Trumppeli oli hyvinkin piristävä ja usein jopa hillittömän hauska tapaus.

Minun tulee Trumppelia kova ikävä ja olen melko varma siitä että mediakin ikävöi vielä kovasti, kun jostain pitäisi vääntää hillittömiä otsikoita ja rasvaisia tarinoita mutta Bidenistä niitä ei saa irti itse pirukaan.
Mielenkiintoista nähdä, ketä media tulee jatkossa syyttämään, kun pandemia ei päätykään, rasismi ei katoakaan ja talous sakkaa. Tuskin nyt Bidenia sentään.
 
Back
Top