Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sieltähän ne pahimmat hörhöt aina löytyvät
Minua kiinnostaisi tietää kuka tuon nimimerkin takaa löytyy.
Onko se John F. Kennedy Jr vai peräti itse Donald Trump...kas siinä pulma. Yöunet ovat jääneet todella vähiin kun olen tuota pohtinut.
Q-nimimerkillä viestittelevää henkilöä ei ole tunnistettu. Salaliittoteoriaan uskovien keskuudessa uskotaan voimakkaasti, että vuonna 1999 kuollut John F. Kennedy Jr olisi lavastanut kuolemansa ja alkanut myöhemmin käyttää Q-nimimerkkiä. Jotkut uskovat, että itse Donald Trump olisi Q-nimimerkin takana.
Jäikin B luokan näyttelijäksi ellei CLuke Skywalker tunnustautuu demokraattien kannattajaksi.
Eräs tuttavani tuolta hiekkaerämaasta, kertoikin jenkkisolttujen häpeävän presidenttiään. Ilmeisesti osasyynä onkin tapahtumat Syyriasta.Asevoimiin kuuluvat ovat perinteisesti äänestäneet republikaaniehdokasta. Ilmeisesti nyt ei tämä pitänyt paikkaansa ainakaan Fort Braggin suhteen.
Vaikka virallista jargonia niin tässä Biden Suomesta...Sanoin että Trump pitää suomalaista en muuta. Bidenistä en mene sanomaan kun en tiedä.
Laita ensin omasi.Linkkiä?
Nuo ovat kieltämättä hyvin vahvoja ehdokkaita. Mutta mikäli nuo tahot ovat kaiken takana, niin niillä on ihan hitosti kehittyneempi huumorintaju kun olisin ikinä uskonutTodennäköisesti jompikumpi näistä kahdesta.
Ministry of State Security (China) - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Foreign Intelligence Service (Russia) - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Taitaa tulla nainen, olikohan siellä povattu Rice mutta konservatiiveilla tais olla jotain hampaankolossa.Mielenkiitoista, kenestä tulee Bidenin hallinnon puolustusministeri. (Suoraselkäinen Mattis saisi tulla takaisin, taitaa olla liikaa toivottu...)
Joo, ja reaganista, b luokan näyttelijä, suomessa jenkkipressat on aina olleet 'suosittuja'Muuten tuli mieleen Carterista; haukuttiin aikanaaan että "joku maapähkinaviljelijä keskilännestä".
Joo, tämä on kyllä aika touhua. Itsekin muutaman linkin nähnyt aiheesta. Osa kyllä uskoo Suomessakin niin ihmeellisiä juttua että huh..
Mielenkiintoista nähdä, ketä media tulee jatkossa syyttämään, kun pandemia ei päätykään, rasismi ei katoakaan ja talous sakkaa. Tuskin nyt Bidenia sentään.Nyt olen todella pöyristynyt.
Se että Trump puhui totta pöyristyttää minua niin että silmissä vilkkuu ja korvista nousee savua...mihin tämä maailma on menossa?
Mihinkään ei voi luottaa...ei edes patologiseen valehtelijaan
Jos vaihteeksi ihan totta puhutaan niin yhden kauden presidenttinä Trumppeli oli hyvinkin piristävä ja usein jopa hillittömän hauska tapaus.
Minun tulee Trumppelia kova ikävä ja olen melko varma siitä että mediakin ikävöi vielä kovasti, kun jostain pitäisi vääntää hillittömiä otsikoita ja rasvaisia tarinoita mutta Bidenistä niitä ei saa irti itse pirukaan.