Yhdysvaltain presidentinvaalit 2020

Kansakunnan irvinaama kertoo nyt millainen Biden on ihmisenä. Lukekaa tarkoin
Sinunkin kannattaisi katsoa S. Niinistön puhe juuri nyt livenä.

Studiokommenteissakin tuli esiin, että tätä diplomatian kielellä tarvatakuita USA mielellään ottaisi esiin julkisesti Suomenkin kanssa mutta täällä ei sitä haluta julkisuuteen sen tuottamien häiriöiden vuoksi. Meillä nämä asiat käsitellään toisin.
 
Mitenkäs se Trumpin isosisko Maryanne Trump Barry oikein pikkuveikkaansa luonnehti ? Valehteleva ketku, joka ei osaa hävitä. Pahinta tälle on häviäminen, maailmanloppu kerrassaan. Vaalitappio varmaan käy kivitalon kokoisen egon päälle niin pahasti, että katkera kalkki on mukavampi niellä kun huutelee vaalivilpistä. Eläkepäivillä voi sitten kiikkustuolissa höpöttää mitenkä deep state ja muut vallankaappaajat kusettivat vaalivoiton.
 
Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:
Mitä muuten ajattelette siitä, että ko. teoriaan uskovat monet ihan varakkaat ja lukeneetkin ihmiset?
Sieltähän ne pahimmat hörhöt aina löytyvät :ROFLMAO:

Minua kiinnostaisi tietää kuka tuon nimimerkin takaa löytyy.

Onko se John F. Kennedy Jr vai peräti itse Donald Trump...kas siinä pulma. Yöunet ovat jääneet todella vähiin kun olen tuota pohtinut.

180813-qanon-trump-rally-wilkes-barre-njs-1027_a29496ea9831fdfae4c20d06540223aa.jpg


Q-nimimerkillä viestittelevää henkilöä ei ole tunnistettu. Salaliittoteoriaan uskovien keskuudessa uskotaan voimakkaasti, että vuonna 1999 kuollut John F. Kennedy Jr olisi lavastanut kuolemansa ja alkanut myöhemmin käyttää Q-nimimerkkiä. Jotkut uskovat, että itse Donald Trump olisi Q-nimimerkin takana.

gettyimages-1009769482.jpg
 
Mitenkäs se Trumpin isosisko Maryanne Trump Barry oikein pikkuveikkaansa luonnehti ? Valehteleva ketju, joka ei osaa hävitä. Pahinta tälle on häviäminen, maailmanloppu kerrassaan. Vaalitappio varmaan käy kivitalon kokoisen egon päälle niin pahasti, että katkera kalkki on mukavampi niellä kun huutelee vaalivilpistä. Eläkepäivillä voi sitten kiikkustuolissa höpöttää mitenkä deep state ja muut vallankaappaajat kusettivat vaalivoiton.
Kuin oppikirjasta. Tyypillinen narsisti. Narsistit inhoavat häviämistä yli kaiken. Eivät voi millään rehellisesti tunnustaa tappiota.
 

Muistatko vielä tämän? Näin Joe Biden onnitteli 100-vuotisjuhlavuoteen astuvaa Suomea uudenvuodenaattona 2016​

Video-onnittelu oli Yhdysvaltain virallinen onnitteluviesti 100-vuotiaalle Suomelle.
Paatuneelle Suomen vihaajallehan tuo heti vaikuttaa :rolleyes:
 
Mielenkiitoista, kenestä tulee Bidenin hallinnon puolustusministeri. (Suoraselkäinen Mattis saisi tulla takaisin, taitaa olla liikaa toivottu...)
 
Back
Top