Yhdysvaltain presidentinvaalit 2020

Biden saa tietyt resurssit siirtymäkauden valmisteluihin

Please know that I came to my decision independently, based on the law and available facts. I was never directly or indirectly pressured by any Executive Branch official—including those who work at the White House or GSA—with regard to the substance or timing of my decision. To be clear, I did not receive any direction to delay my determination.

Trump jatkaa omaa vänkäämistään


Sanamuoto "GSA being allowed to preliminarily work with the Dems" on ristiriidassa GSA ilmoituksen kanssa; eli jos GSA toimii itsenäisesti, niin ei voi olla tahoa joka olisi sallinut GSA toimia, tai GSA ei ole toiminut itsenäisesti. Eli jompikumpi väittämä ei pidä paikkaansa. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Tässä on haastateltu dominionin edustajaa tuosta väitetystä softan peukaloinnista.


- Koneet eivät ole verkossa, joten sitä kautta ei ole voitu manipulouda.
- Koneet tulostavat sähköisen äänen rinnalle varmistukseksi paperilipukkeen, jolloin tuloksen varmentaminen onnistuu jälkikäteen manuaalisesti. Samaten äänestäjäkin näkee heti suoraan että homma meni oikein.
- Koneissa ei ole avonaisia usb portteja joista järjestelmään voisi syöttää satoja tuhansia ääniä bidenille.
- Uudelleenlaskennoissa ei ole esiintnyt poikkeavuuksia.
- Tuon mukaan pensylvanian 14 kunnassa joissa kone oli käytössä, trump itseasiassa voitti.

Melko paskasti huijattu kyllä nyt demokraateilta. Toinen vaihtoehto toki on se, että tuossa dominionin laitteita koskevassa Hugo Chavez hevonpaskassa ei oo mitään järkeä ja trumpin "tiimillä" ei edelleenkään ole mitään näyttöä varsinaisesta laajamittaisesta vaalivilpistä jolla tulosta saisi heilautettua mihinkään suuntaan.
 
Kun näyttöä ei ole, ei sitä pysty esitettämään oikeudessa. Tämähän on jo useissa kymmenissä oikeuteen viedyssä tapauksissa tullut ilmi. Ei asia Trumpin huutelulla miksikään muutu. Toki jos tavoitteena on tehdä loppurahastus Trump-uskovaisilta, niin sitä tavoitetta Trumpin toiminta tukee.
 
Viimeksi muokattu:
Kuinkas tässä näin nyt kävi Trumpin kanssa. Biden saa valmistautua tehtäväänsä. Maailman loppua ei tullut eikä LGBT väestöä olla syrjitty. Ilmesesti Trump jopa meinaa kävellä itse ulos Valkoisesta talosta ilman, että hänet kannetaan niskapers otteella ulos. Ei tää voi olla totta.
 
Kuinkas tässä näin nyt kävi Trumpin kanssa. Biden saa valmistautua tehtäväänsä. Maailman loppua ei tullut eikä LGBT väestöä olla syrjitty. Ilmesesti Trump jopa meinaa kävellä itse ulos Valkoisesta talosta ilman, että hänet kannetaan niskapers otteella ulos. Ei tää voi olla totta.
Ei kai sitä kukaan epäillytkään. Äijänkäppyrä itse vaan tekee itsestään pellen epätoivoisella twiittailullaan ja kiukuttelullaan...
 
Kuinkas tässä näin nyt kävi Trumpin kanssa. Biden saa valmistautua tehtäväänsä. Maailman loppua ei tullut eikä LGBT väestöä olla syrjitty. Ilmesesti Trump jopa meinaa kävellä itse ulos Valkoisesta talosta ilman, että hänet kannetaan niskapers otteella ulos. Ei tää voi olla totta.

Hullumedia alkaa kertoa seuraavaksi tarinaa että TRUMP HAUTOO VALLANKAAPPAUSTA FLORIDASTA KÄSIN :D :D :D
 
Ei kai sitä kukaan epäillytkään. Äijänkäppyrä itse vaan tekee itsestään pellen epätoivoisella twiittailullaan ja kiukuttelullaan...
Twiittailu on vaan hänen tapansa viestittää. En minä ainakaan lähde arvioimaan maailman ainoan ja ylivoimasen supervallan ylipäällikön johtamistapoja tai viestintää. Päällikkö tekee mitä haluaa.
 
Trumpin vastaiset uutiset vaan myy liian hyvin, että ne kannattaisi lopettaa. Ja osa myös jatkaa sitä ihan henkilökohtaisista syistä.
Vastaiset tai myönteiset...ihan sama :ROFLMAO:

Kaikki Trump uutiset myy hyvin, mutta media ei kuitenkaan ole se joka tätä sirkusta pyörittää.

- Trump pyörittää mediaa kuin pässiä narussa. Mitään muuta ei seurata kuin Trumpia, tämä puhelukin on osoitus siitä, Yhdysvaltain tutkimuksen emeritusprofessori Markku Henriksson sanoo.

Henrikssonin mukaan pelkona on, että monet tärkeät asiat jäävät huomaamatta, kun kaikki huomio keskittyy siihen, mitä Trump täräyttelee julkisesti.

- Kovin paljon tutkivaa journalismia ei ole nähty, vaan kaikki seuraavat Trumpin julkisia lausuntoja, Henriksson huomauttaa ja kuvailee Trumpia
erittäin eteväksi median hyväksikäyttäjäksi.

trump-media-coverage.jpg



Yhtä taitavaa mediaosaajaa en ole nähnyt ikinä. Siinä meillä on todellinen Midas ja alkemisti samassa paketissa :ROFLMAO: eikä ne temput vielä siihen lopu. Kun muut katselevat sitä kasaa joka on toisten mielestä ihan puhdasta paskaa ja toisten mielestä puhdasta kultaa, niin Trump tekee siellä kasan takana ihan mitä huvittaa eikä kukaan huomaa mitään.

Minua aina vähän naurattaa kun mediaa syytetään Trumpin kiusaamisesta. Kyllä Trump on se joka vie ja media se joka vikisee :sneaky:

trump-media-cartoon.jpg
 
Biden saa tietyt resurssit siirtymäkauden valmisteluihin
Raha puhuu. Sen verran moni yritys ja yritysjohtaja pistänyt viestiä ja uhannut mm senaatin paikoilla, että Trumpinkin käsityskyvyllä tuli selväksi, että huonosti sujuva vallanvaihto ja korona maksavat.
 
Twiittailu on vaan hänen tapansa viestittää. En minä ainakaan lähde arvioimaan maailman ainoan ja ylivoimasen supervallan ylipäällikön johtamistapoja tai viestintää. Päällikkö tekee mitä haluaa.
Siltähän tuo näyttää, tekee mitä haluaa. Twiittailu ja golf on onnistunut, mutta muuten, uutistietojen mukaan, kalenteri ollut suht tyhjä vaalipäivästä lähtien.

 
Back
Top