Yhdysvaltain presidentinvaalit 2020

Vapaat, rehelliset vaalit ovat demokratiamme elinehto. Syytteet epärehellisyydestä ovat vakavia. Mutta vaalien kutsuminen epärehellisiksi ei tee niistä sellaisia.

– Syytteet edellyttävät spesifit väitteet ja sitten todisteet. Meiltä puuttuvat kummatkin, tuomari Stephanos Bibas toteaa.

Ellis kutsuu vetoomustuomioistuimen tuomareita aktivisteiksi, jotka peittelevät totuutta vaalivilpistä.

– Korkeimpaan oikeuteen! Ellis hihkuu Twitterissä.

Corner-of-Democracy-58b8fdd03df78c353c5c0af5.jpg

Jep jep...

Metka juttu mitenkä Trumpin lakitiimi työntää jatkuvalla syötöllä Twitteriin ISOILLA KIRJAIMILLA JA HUUTOMERKEILLÄ syytöksiä vaalivilpistä. Ja sitten kun pitäisi lakituvassa vannoa käsi Raamatulla ja esittää niitä todisteita niin kummasti alkaa puheet pyörtyä.

Metka juttu mitenkä Trumpin lakitiimi työntää jatkuvalla syötöllä Twitteriin ISOILLA KIRJAIMILLA JA HUUTOMERKEILLÄ syytöksiä vaalivilpistä. Ja sitten kun pitäisi lakituvassa vannoa käsi Raamatulla ja esittää niitä todisteita niin kummasti alkaa puheet pyörtyä.
Se on kun väärästä valasta tulee rangaistus niin seuraavat mielummin lakia kuin Trumpia.

Sisällissota USA:n vassareiden kanssa?
Ikävä kyllä sotia ei käydä pinkeillä dildoilla ja bongeilla.

Pysyisin republikaanien leirissä.

Sitä odotellessa senaattori Doug Mastriano veti juuri ässän hihasta. :)

Lopeta heti näiden juttujen levittäminen: Tulen mp-nettiin ollakseni edes hetken rauhassa juuri noilta jutuilta..
Ei vaan, noita juttuja leviää nykyään Suomessa ja suomalaistenkin keskuudessa kiihtyvällä tahdilla. En tiedä mikä salaliittohulluus suomalaisiinkin on nyt iskenyt?
Minä nautin. Ne ovat elämän humoristinen suola kuten muinaiset avaruusolennot,liskoihmiset ja suomen valtapuolueet. Ovat hauskoja. Niin kauan kunnes eivät enää ole.

Sisällissota USA:n vassareiden kanssa?
Ikävä kyllä sotia ei käydä pinkeillä dildoilla ja bongeilla.

Kaikilla vassareilla ei ole luupiikkiä kuten Trumpilla :ROFLMAO:

Mitä republikaaneihin tulee niin niitä on monenlaisia.

595e7720ec51b.image.jpg

Mutta ehkä siihen sisällissotaan ei kannata liiaksi tarttua. Trump kiukuttelee vähän aikaa kun paha setä vei tikkarin suusta, mutta kyllä se siitä taas asettuu.

Viimeksi muokattu:
Kyllä ja ei.

Kyllä. Left can't meme.

Ei. Biden ei vie mitään.

Itsekin olisin luultavasti skipannut Vietnamin mikäli olisin ollut varakkaasta perheestä tai jopa suvusta. Olisin ehkä lähettänyt rehtori McNamaralle kupongin jossa lukee että minulla on luusyöpä, raivokas tippuri ja hikka. Miksi helvetissä lähtisin toiselle puolelle palloa kahlaamaan suolenpätkissä kun voi rauhassa siemailla mojitoa beachillä? En oikein tiedä millaista lisäarvoa se toi elämään. Hanoissa on McDonalds nykyään. Veteraaneilta taitaa puuttua jalkaa ja kättä silti? Voin samaistua tässäkin asiassa vaikka rahaa minulla ei kyllä ole.

Minua eniten ällistyttää näissäkin vaaleissa median ja big techin todella niljakas tapa toimia. Jos tuosta ei näe lävitse niin täytyy olla semmoinen ihminen joka hengittää levossa suun kautta.
+ se että miten demokraatit eivät löytäneet ketään asiallista 380 000 000 ihmisen joukosta.

Kyllä ja ei.

Kyllä. Left can't meme.

Ei. Biden ei vie mitään.

Itsekin olisin luultavasti skipannut Vietnamin mikäli olisin ollut varakkaasta perheestä tai jopa suvusta. Olisin ehkä lähettänyt rehtori McNamaralle kupongin jossa lukee että minulla on luusyöpä, raivokas tippuri ja hikka. Miksi helvetissä lähtisin toiselle puolelle palloa kahlaamaan suolenpätkissä kun voi rauhassa siemailla mojitoa beachillä? En oikein tiedä millaista lisäarvoa se toi elämään. Hanoissa on McDonalds nykyään. Veteraaneilta taitaa puuttua jalkaa ja kättä silti? Voin samaistua tässäkin asiassa vaikka rahaa minulla ei kyllä ole.

Minua eniten ällistyttää näissäkin vaaleissa median ja big techin todella niljakas tapa toimia. Jos tuosta ei näe lävitse niin täytyy olla semmoinen ihminen joka hengittää levossa suun kautta.
+ se että miten demokraatit eivät löytäneet ketään asiallista 380 000 000 ihmisen joukosta.

Mitä mieltä olet siitä että Trump käyttää vaippoja?

• Tykkää
Reactions: H.A
Mitä mieltä olet siitä että Trump käyttää vaippoja?

Oisko mitään järkevää?
Vasemmistolla toki on tunnetusti kova viehtymys eritteisiin.
Perustan väitteeni siihen mitä stadin silmään ammutuin Jari kirjoittelee netissä.

edit
Puristin oikein kovasti ja tämä lähti:
Lähinnä ehkä sitä mieltä, että eikö ole alle 70 vuotiaita ehdokkaita?
Sekään ei toki ole minkäänlainen kritiikki politiikkaa kohtaan vaan vähän laiska hyökkäys henkilöä vastaan.

Liitteet

• hmm.jpg
    hmm.jpg
    60.8 KB · Luettu: 20
Viimeksi muokattu:
Kyllä ja ei.

Kyllä. Left can't meme.

Ei. Biden ei vie mitään.

Kaikki on valeuutisten syytä, sehän nyt on ihan selvä asia :ROFLMAO:

nyet-fake-news-tn.jpg

Ei ole ehdokkaissa hurraamista kummallakaan puolueella ja jotain sekin maan nykytilasta kertoo. Minulle tosin riittää se että Bidenin myötä USA:ssa on taas presidentti joka osaa käyttäytyä kuten presidentin pitää käyttäytyä ja jonka sanomiset ja tekemiset voi ottaa vakavasti...enkä ota nyt kantaa poliittisiin linjauksiin.

Vietnamin sodasta voidaan olla montaa mieltä ja siitä myös ollaan montaa mieltä, mutta vastuunpakoilu on vastuunpakoilua ihan siitä riippumatta onko isukilla rahaa vai eikö ole. Ei Trump tosin ainoa Vietnamin sotaa vältellyt presidentti ole, niitä on nyt yhteensä kolme...yksi demokraatti ja kaksi republikaania.

Minua ällistyttää eniten se että jopa Suomesta löytyy hyvinkin kiivaita trumpisteja vaikka löytyyhän täältä myös putinisteja, joita ymmärrän vielä vähemmän. Minulle trumpistit ja putinistit ovat ihan samaa ainesta kun punavihreät...ne ovat vain toistensa peilikuvia. Ne eivät ehkä ymmärrä sitä itse mutta se ei muuta asiaa miksikään.

Trumpin kannattajia USA:ssa ymmärrän huomattavasti paremmin koska USA on USA, vaikka olisivat ne voineet keulakuvansa vähän paremmin valita :sneaky: Olkoonkin että tuokin on ihan puhdasta USA:ta. Keulille ei valita pätevintä kaveria vaan se jolla on paras show ja jos Trump jotain osaa niin juurikin sen.

Trumpin kannattajia USA:ssa ymmärrän huomattavasti paremmin koska USA on USA, vaikka olisivat ne voineet keulakuvansa vähän paremmin valita :sneaky: Olkoonkin että tuokin ihan puhdasta USA:ta. Keulille ei valita pätevintä kaveria vaan se jolla on paras show ja jos Trump jotain osaa niin juurikin sen.

Mutta ajatelkaa mitä se olisikaan jos EU:ssa valittaisiin presidentti. Hyvin käyttäytyvä Drunker kierroksella :D

Mutta ajatelkaa mitä se olisikaan jos EU:ssa valittaisiin presidentti. Hyvin käyttäytyvä Drunker kierroksella :D
Joisin minäkin jos pitäisi koittaa sovittaa samaan muottiin Korsikalainen ja Skotti.

Trumpin kannattajia USA:ssa ymmärrän huomattavasti paremmin koska USA on USA, vaikka olisivat ne voineet keulakuvansa vähän paremmin valita :sneaky: Olkoonkin että tuokin on ihan puhdasta USA:ta. Keulille ei valita pätevintä kaveria vaan se jolla on paras show ja jos Trump jotain osaa niin juurikin sen.
No jumalauta! Nythän löytyi asia mistä ollaan samaa mieltä. Se on eri asia pitäisikö isolla kansalla edes olla yhtä tappia joka on puikoissa. Trump on myös saanut työllisyyden, talouden ja turvallisuuden parantumaan vai mitä?

Palataan erimielisyyksiin. :D

Trump/Putin yhteyttä tutkittiin käräjillä kolme vuotta ja mitään sieltä ei löydetty? Vasemmisto media uutisoi joka hiton päivä jotain siitä muttakun ei... ei vaan onnaa. Asia ei muuttunut toistamalla todeksi.
Vai muuttuiko?

Mikä vika on Trumpin kannattamisessa? Kannatan myös Nigel Faragea ja Laura Huhtasaarta.
Tulsi Gabbard olisi ollut aika svidun tiukka myös USA:n puikoissa.

edit..
Paskat.. Miten Trump on huonontanut teidän elämäänne?

Viimeksi muokattu:
Back