Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jep jep...Ai että..
Jep jep...
‘Voters, not lawyers, choose the president’: Appeals court shoots down Trump suit in Pennsylvania
A Trump-appointed judge wrote a 21-page opinion rejecting the campaign’s appeal of a district court ruling that similarly shredded the suit.www.politico.com
Se on kun väärästä valasta tulee rangaistus niin seuraavat mielummin lakia kuin Trumpia.Metka juttu mitenkä Trumpin lakitiimi työntää jatkuvalla syötöllä Twitteriin ISOILLA KIRJAIMILLA JA HUUTOMERKEILLÄ syytöksiä vaalivilpistä. Ja sitten kun pitäisi lakituvassa vannoa käsi Raamatulla ja esittää niitä todisteita niin kummasti alkaa puheet pyörtyä.
Minä nautin. Ne ovat elämän humoristinen suola kuten muinaiset avaruusolennot,liskoihmiset ja suomen valtapuolueet. Ovat hauskoja. Niin kauan kunnes eivät enää ole.Lopeta heti näiden juttujen levittäminen: Tulen mp-nettiin ollakseni edes hetken rauhassa juuri noilta jutuilta..
Ei vaan, noita juttuja leviää nykyään Suomessa ja suomalaistenkin keskuudessa kiihtyvällä tahdilla. En tiedä mikä salaliittohulluus suomalaisiinkin on nyt iskenyt?
Sisällissota USA:n vassareiden kanssa?
Ikävä kyllä sotia ei käydä pinkeillä dildoilla ja bongeilla.
Kyllä ja ei.
Kyllä. Left can't meme.
Ei. Biden ei vie mitään.
Itsekin olisin luultavasti skipannut Vietnamin mikäli olisin ollut varakkaasta perheestä tai jopa suvusta. Olisin ehkä lähettänyt rehtori McNamaralle kupongin jossa lukee että minulla on luusyöpä, raivokas tippuri ja hikka. Miksi helvetissä lähtisin toiselle puolelle palloa kahlaamaan suolenpätkissä kun voi rauhassa siemailla mojitoa beachillä? En oikein tiedä millaista lisäarvoa se toi elämään. Hanoissa on McDonalds nykyään. Veteraaneilta taitaa puuttua jalkaa ja kättä silti? Voin samaistua tässäkin asiassa vaikka rahaa minulla ei kyllä ole.
Minua eniten ällistyttää näissäkin vaaleissa median ja big techin todella niljakas tapa toimia. Jos tuosta ei näe lävitse niin täytyy olla semmoinen ihminen joka hengittää levossa suun kautta.
+ se että miten demokraatit eivät löytäneet ketään asiallista 380 000 000 ihmisen joukosta.
Mitä mieltä olet siitä että Trump käyttää vaippoja?
Sisällissota USA:n vassareiden kanssa?
Ikävä kyllä sotia ei käydä pinkeillä dildoilla ja bongeilla.
Kaikki on valeuutisten syytä, sehän nyt on ihan selvä asiaKyllä ja ei.
Kyllä. Left can't meme.
Ei. Biden ei vie mitään.
Itsekin olisin luultavasti skipannut Vietnamin mikäli olisin ollut varakkaasta perheestä tai jopa suvusta. Olisin ehkä lähettänyt rehtori McNamaralle kupongin jossa lukee että minulla on luusyöpä, raivokas tippuri ja hikka. Miksi helvetissä lähtisin toiselle puolelle palloa kahlaamaan suolenpätkissä kun voi rauhassa siemailla mojitoa beachillä? En oikein tiedä millaista lisäarvoa se toi elämään. Hanoissa on McDonalds nykyään. Veteraaneilta taitaa puuttua jalkaa ja kättä silti? Voin samaistua tässäkin asiassa vaikka rahaa minulla ei kyllä ole.
Minua eniten ällistyttää näissäkin vaaleissa median ja big techin todella niljakas tapa toimia. Jos tuosta ei näe lävitse niin täytyy olla semmoinen ihminen joka hengittää levossa suun kautta.
+ se että miten demokraatit eivät löytäneet ketään asiallista 380 000 000 ihmisen joukosta.
Trumpin kannattajia USA:ssa ymmärrän huomattavasti paremmin koska USA on USA, vaikka olisivat ne voineet keulakuvansa vähän paremmin valita Olkoonkin että tuokin ihan puhdasta USA:ta. Keulille ei valita pätevintä kaveria vaan se jolla on paras show ja jos Trump jotain osaa niin juurikin sen.
Joisin minäkin jos pitäisi koittaa sovittaa samaan muottiin Korsikalainen ja Skotti.Mutta ajatelkaa mitä se olisikaan jos EU:ssa valittaisiin presidentti. Hyvin käyttäytyvä Drunker kierroksella
No jumalauta! Nythän löytyi asia mistä ollaan samaa mieltä. Se on eri asia pitäisikö isolla kansalla edes olla yhtä tappia joka on puikoissa. Trump on myös saanut työllisyyden, talouden ja turvallisuuden parantumaan vai mitä?Trumpin kannattajia USA:ssa ymmärrän huomattavasti paremmin koska USA on USA, vaikka olisivat ne voineet keulakuvansa vähän paremmin valita Olkoonkin että tuokin on ihan puhdasta USA:ta. Keulille ei valita pätevintä kaveria vaan se jolla on paras show ja jos Trump jotain osaa niin juurikin sen.