Yhdysvaltain presidentinvaalit 2020

edit..
Paskat.. Miten Trump on huonontanut teidän elämäänne?

Juuri näin. Ja miten Biden tulee sitä parantamaan? Aivan. Yhtälailla leipä suli suolessa Trumpinkin aikana ja sulanee jatkossakin. Jotain TODELLA SUURTA JA IHMEELLISTÄ peliliikettä ei tapahtunut, eikä tapahtune Bideninkään aikana. Suomalaisilla ei ollut äänioikeutta ja meille jäikin vain puheoikeus. :)

Tosiasia on se, että ei meitä pelasta ulkomaat, ei Usa ei Gruusia.


Track 1 On
Aknepop
View Tracklist

Teen Sinusta Muusia​

Eppu Normaali
Release Date
May 1978
View All Credits
12


Pyysin sinut mukaani kun olin lähdössä ulos
Tein sen vain kerran ja tällainen on tulos
Nyt vain vittuilet mulle ja hermostutat mut
Kuule, kun sanon sulle: "En ole sinuun rakastunut"

Ennen kuin oikein huomaatkaan, teen sinusta muusia
Ei sua pelasta ulkomaatkaan, ei USA, ei Gruusia
Nou, nou

Siis anna mun jo olla ja sulje suus kunnolla
Jos sä herjoja sanot uusia, niin teen sinusta muusia

Ennen kuin oikein huomaatkaan, teen sinusta muusia
Ei sua pelasta ulkomaatkaan, ei USA, ei Gruusia
Njet, njet
 
No jumalauta! Nythän löytyi asia mistä ollaan samaa mieltä. Se on eri asia pitäisikö isolla kansalla edes olla yhtä tappia joka on puikoissa. Trump on myös saanut työllisyyden, talouden ja turvallisuuden parantumaan vai mitä?

Palataan erimielisyyksiin. :D

Trump/Putin yhteyttä tutkittiin käräjillä kolme vuotta ja mitään sieltä ei löydetty? Vasemmisto media uutisoi joka hiton päivä jotain siitä muttakun ei... ei vaan onnaa. Asia ei muuttunut toistamalla todeksi.
Vai muuttuiko?

Mikä vika on Trumpin kannattamisessa? Kannatan myös Nigel Faragea ja Laura Huhtasaarta.
Tulsi Gabbard olisi ollut aika svidun tiukka myös USA:n puikoissa.

edit..
Paskat.. Miten Trump on huonontanut teidän elämäänne?
Minun elämää Trump ei ole huonontanut millään tavalla, se on jopa vähän piristänyt sitä :ROFLMAO:

Trumpin saavutuksista voidaan ollaan montaa mieltä, mutta siinä missä Trump niitä liioittelee niin monet tahot niitä myös vähättelevät.

Ehkä USA:n kohdalla yksi johtaja on parempi vaihtoehto kun monta johtajaa. Maan kasassa pysyminen on muutenkin aina ollut vähän kiikun ja kaakun.

Venäjä on sekaantunut USA:n vaaleihin monella tavalla ja Trump on jopa kannustanut Putinia siihen. Se on epäselvää ja melko varmasti tulee jatkossakin olemaan epäselvää että mikä Trumpin todellinen rooli asiassa on ollut. Venäjä haluaa heikon USA:n mutta sille on loppujen lopuksi ihan yhdentekevää kuka sen likaisen työn tekee (tietäen tai tietämättään).


Eihän tuossa kuitenkaan mitään uutta ole, jos keinoja eli sosiaalista mediaa ei lasketa mukaan. Aina suurvallat ovat pyrkineet vaikuttamaan muiden maiden valtarakenteisiin ja USA on siinäkin asiassa ihan kärkimaita.
 
Jos joku odottelee suuria peliliikkeitä tulevalta presidentiltä, niin varmasti tulee pettymään. Biden ei todellakaan ole mikään suurten peliliikkeiden mies.

Ranska ja Saksa taputtelevat käsiä yhteen, mutta Suomen kannattaa kyllä jatkossakin pelastaa ihan itse itsensä...ei sitä kukaan muu tee (kun ei me sinne natoon ja niin edelleen).


Jos Eppujen Aknepopista keskustellaan, niin tässä on minun lemppari ja taitaa se olla jossain mielessä myös Trumpin lemppari :ROFLMAO:

Mä olen anarkian uhoaja
Ja lapsienne tuhoaja
Mä rääyn ja heitän herjaa vaan
Ja lyön nenää lattiaan

Pioneereille olen fascisti ja fascisteille pioneeri
Kaikki pikku runkkarit huutaa lokeroistaan:
Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan!

Mitä enemmän nostatte kohua
Sitä enemmän lapsenne rakastaa mua


Tuosta tulikin mieleen että USA:n länsirannikolle pesiytynyt Johnny Rotten julistautui jossain vaiheessa Trumpin kannattajaksi. Se oli jo vähän säälittävää, mutta vanhuus ei tule yksin.
 
Viimeksi muokattu:
Oikeusteitse... no mikäs siinä, vastahan herra on 2,5 miltsiä heittänyt hukkaan, joten pistetään toinen mokoma asianajajiin.

Yhdysvaltojen oikeuslaitos on kyllä sen verran mielenkiintoinen systeemi, että en lähde arvailemaan voittajaa...
 
Nonni. Ukki liukastui. Dementiaan liittyy myös ahkera kaatuilu.
 

Liitteet

  • Screenshot_20201130-053459_Twitter.jpg
    Screenshot_20201130-053459_Twitter.jpg
    584.8 KB · Luettu: 24
Ne on ne viriilitkin demokraatit tollasia, jollain on liukkaat patiinit ja Pilillä muuten vaan jalka paketissa.
Katso liite: 45690
Huolestutaan sitten enemmän siitä kunnosta kun vesilasin käsittelyyn on pakko käyttää kahta kättä kerrallaan.

Mutta valitettavan vanhoja ukkoja oli molemmat ehdokkaat nyt finaalikierroksella. Ei varmaankaan tulla näkemään bideniä ratsastamassa ilman paitaa karhulla.
 
USA:n kohdalla on hyvin mielenkiintoista että maa on radikalisoitumassa sekä oikealla että vasemmalla, mutta johtajat vanhenevat ihan silmissä. Nyt on puikoissa vanhat seniilit miehet ja tätä menoa seuraavat johtajat kaivetaan esiin hautausmailta...Nixon, Kennedy, Reagan ja mitä näitä nyt olikaan :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Ne on ne viriilitkin demokraatit tollasia, jollain on liukkaat patiinit ja Pilillä muuten vaan jalka paketissa.
Katso liite: 45690
Oval officen lattialla oli jotain vitun liukasta jankkia. Lähti jalat alta.

Kaatuiltu on maailman sivu. Ahtisaarella oli laastari naamassa ja Kataisella silmä mustana kun taksin ovelta kotiovelle käppäillessä oli ajautunut kamppailuun ovenkahvan tai jonkin kanssa. Sattuuhan sitä kun otetaan voitonmaljaa. Bidenin kohdalla vaan on se että mies on melko hauraassa kunnossa. Eiköhän se siitä selviä.
 
Eiköhän noi US pressat (virkansa jättävä ja tuleva) saa parasta mahdollista hoitoa. Trumpin saama Koronavirus lääkekcoctail oli hyvä esimerkki tästä.
 
Jouko Piho. Eläköitynyt luokanopettaja, joka on tätä nykyä fundamentalistikristitty, jonka mukaan Jumala rankaisi Amerikkaa synneistään viemällä Trumpin toisen kauden, sallimalla Kommunisti-Bidenin voiton, josta alkaa Amerikan alamäki kun kiinalaiset ja venäläiset miehittävät Amerikan ja ydinpommittavat sen kaupungit. Ja samainen sekopää on myös sanonut että Jumala tulee kostamaan Suomelle homoliittojen sallimisen Venäjän julistamalla sodalla Suomea vastaan.

Oli yhdessä vaiheessa perustamassa puoluetta, mutta puolueen toinen perustaja perääntyi kun Piho ei suostunut lopettamaan tällaisten outojen tekstien kirjoittamista.

Ja Piho levittelee kaikenmaailman salaliittoteorioita siitä, että koronarokotteen mukana laitetaan salaa pedonmerkkinä mikrosiru (ja tässä juonessa on mukana Bill Gates), jne... ja maskeja ei tule koskaan pitää, koska se on ensiaskeleita Antikristukselle alamaiseksi tulemiselle.

Tätä olen ihmetellyt että kun näiden uskonnollisten hörhöjen profetiat, näyt ja visiot kerta toisensa jälkeen menevät vituralleen, niin mitenkä näillä aina vaan riittää höynäytettävää kohdeyleisöä ?Mitenkä nämä kerta toisensa jälkeen onnistuvat selittelemään parhain päin omat sekoilunsa ? Ihmisten hyväuskoisuus ja typeryys taitaa olla ehtymätön luonnonvara.
 
Oval officen lattialla oli jotain vitun liukasta jankkia. Lähti jalat alta.

Kaatuiltu on maailman sivu. Ahtisaarella oli laastari naamassa ja Kataisella silmä mustana kun taksin ovelta kotiovelle käppäillessä oli ajautunut kamppailuun ovenkahvan tai jonkin kanssa. Sattuuhan sitä kun otetaan voitonmaljaa. Bidenin kohdalla vaan on se että mies on melko hauraassa kunnossa. Eiköhän se siitä selviä.
Jos ei, niin Kamala on valmiina. Luultavasti hyppää muutenkin puikkoihin kauden puolivälissä? Sellaiset ovat askelmerkit.
 
Tätä olen ihmetellyt että kun näiden uskonnollisten hörhöjen profetiat, näyt ja visiot kerta toisensa jälkeen menevät vituralleen, niin mitenkä näillä aina vaan riittää höynäytettävää kohdeyleisöä ?Mitenkä nämä kerta toisensa jälkeen onnistuvat selittelemään parhain päin omat sekoilunsa ? Ihmisten hyväuskoisuus ja typeryys taitaa olla ehtymätön luonnonvara.


 
Tätä olen ihmetellyt että kun näiden uskonnollisten hörhöjen profetiat, näyt ja visiot kerta toisensa jälkeen menevät vituralleen, niin mitenkä näillä aina vaan riittää höynäytettävää kohdeyleisöä ?Mitenkä nämä kerta toisensa jälkeen onnistuvat selittelemään parhain päin omat sekoilunsa ? Ihmisten hyväuskoisuus ja typeryys taitaa olla ehtymätön luonnonvara.
Juuri näin.. Toki suurin osa ihmisistä on aivan tavallisia omilla aivoillaan ajattelevia yksilöitä..mutta hyvä on myös ymmärtää kuinka esimerkiksi "soppaa keitettettäessä vaahto nousee pintaan".
- se on kuitenkin vain ylimääristä "höttöä" jonka voi ja oikeastaan kuuluukin heittää pois.

Kaikki nämä "erilaisuudet" kuuluvat luonnollisena (ja joskus jopa omalla tavallaan tärkeänä) osana evoluution ohjaamaa kehityskulkua. Tottakai, näihin ihmislajiin liittyviin erilaisiin piirteisiin vaikuttaa yksilökohtaisesti myös yhteisöjen ja yhteiskuntien sosiaali(-psykologiset jne.) suhteet sekä ympäristöön liittyvät olosuhteet, kaikenlaiset muuttuva ulkoiset tekijät jne.
- silläkin lienee oma merkityksensä erilaisuuden lisääntymiseen että ihmislaji on noussut aivan käsittämättömän ylivertaisesti ns. lajihierarkian äärimmäiselle huipulle.
- jopa niin että ihmislajin lukumäärä alkaa hipoa (jollei ole jo ylittänyt) tämän maapallomme tarjoamien elinmahdollisuuksien rajoja.
- jatkossa voimme odottaa että kilpailu elintilasta edelleenkin kovenee. Monenlaisine seurauksineen.

Mutta eipä hätää.. Aika ja evoluutio osaavat mukautua ja hoitaa omalla tavallaan myös kaikenlaiset elämään liittyvät "ylivuototilanteet".
Enkä tarkoita tällä mitään erityistä tai yhtäkkiä eteen tulevan maailmanlopun ennustamista. Sanoisin mieluummin että "huominen on vain uusi eilinen".
- toisaalta mikä tietää vaikka joskus tulevaisuudessa uudenlaiset "tiedemiehet" katselevat ja mittailevat radioaktiivisuutta "Homo sapiens-kauden" aiheuttamassa sedimentti-kerrostumassa.
- mahdollisesti ko. aikakauden nimestä on osa ylivedettynä, tyyliin: "Homo sapiens -kausi".

Jos joskus alkaa maailman murheet ahdistamaan niin suosittelen vaikkapa kuuntelemaan Esko Valtaojan luentoja...niistä tulee aina positiivisella tavalla hyvälle tuulelle.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Esko_Valtaoja

Jollei muuta, niin oppii ehkä ymmärtämään kuinka "kaikella on aikansa ja paikkansa", kuten eräässä laulussakin kerrotaan.
 
Tätä olen ihmetellyt että kun näiden uskonnollisten hörhöjen profetiat, näyt ja visiot kerta toisensa jälkeen menevät vituralleen, niin mitenkä näillä aina vaan riittää höynäytettävää kohdeyleisöä ?Mitenkä nämä kerta toisensa jälkeen onnistuvat selittelemään parhain päin omat sekoilunsa ? Ihmisten hyväuskoisuus ja typeryys taitaa olla ehtymätön luonnonvara.

Olenhan minäkin ihmetellyt. Et ole yksin. Monet ovat ihmelleet. Jos muistan oikein niin 70-luvulla peloteltiin öljyn loppumisella, ja 80-luvulla Reaganin tähtiensodalla, sen jälkeen tulivat happosateet, vuonna 2000 oli maailma kaatua koska tietokoneet oli kaatua, internet oli loppua kun jotkut osoitteet oli loppua, sitten peloteltiin ydinvoimalla niin että Saksakin saatiin käyttämään enemmän kivihiiltä ja viimein päästiinkin tähän ilmastopelotteluun jossa pelotellaan sillä että käytetään liikaa kivihiiltä.

Ahdistuneita ihmisiä. Osa on myös ahdistuneita ihmisiä hyväksikäyttäviä "aktivisteja". Nykyajan some on siitä ikävä että sekä nämä ahdistuneet että aktivistit saavat aivan liiaksi tilaa. Häiriintyneet ja ahdistuneet, kuten Hullu-Greta.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top