Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niin siis tuon vasemmiston kauhistelun takanahan tietysti on ajatus, että korkeimman oikeuden jostain syystä "pitäisi" siirtyä liberaaliin suuntaan. Ja Trumpin valinnat ovat estäneet tätä. Demokraatit voisivat hyvinkin nimittäää korkeimpaan oikeuteen ties millaisia vasemmistohihhuleita, jotka esimerkiksi kannattavat positiivista syrjintää eivätkä pitäisi esim. valkoisiin kohdistivaa syrjintää ongelmana koska "valkoihoisten etuoikeus".Sanokaas kuinka Trumpin 2 edellistä nimitystä muutti radikaalisti tasapainoa kuten media väitti? Niinpä, ei tapahtunut mitään.
Samantyyppinen oikeuslaitoksen politisoituminen on etenemässä Suomessakin.
Sleepy Joe itkee
Biden: Korkeimman oikeuden tuomarin nimitys ennen vaaleja on ”raakaa poliittista vallankäyttöä”
Demokraattien presidenttiehdokas Joe Biden sanoo, että nimityksessä tulee kuulla äänestäjien mielipide.www.is.fi
Tähän kelpaavat äänestäjät ovat demokraatteja ja näiden aatetta tukevat? Meinaan, nimitysprosessi ei ole koskaan ollut ongelma, kun talossa on istunut demokraatti. Toki itse tekisivät ihan samanlain ennen vaaleja, jos mahdollisuus avautuisi. Mut noh, eihän kukaan näitä pikkujuttuja ajattele ja populistibiden saa kunniaa.
... Ai ei vai?Meinaan, nimitysprosessi ei ole koskaan ollut ongelma, kun talossa on istunut demokraatti.
Viime kerralla Obama oli median mielestä se enkeli ja sennaatti se pahis, kun ei suostunut hyväksymään Obaman asettamaa edokasta. Nyt tämä sama Obama on sitä mieltä että valinta kuuluisi seuraavalle Presidentille.... Ai ei vai?
- "Mun mielestäni olisi kohtuullista, että kyytiläiset maksaa bensat."Viime kerralla Obama oli median mielestä se enkeli ja sennaatti se pahis, kun ei suostunut hyväksymään Obaman asettamaa edokasta. Nyt tämä sama Obama on sitä mieltä että valinta kuuluisi seuraavalle Presidentille.
Kuten huomaat, niin järjellä ei näissä ole mitään tekemistä. Valta on se mikä ratkaisee.
Nyt tuntuu että Trumpista tehdään se pahis, kun edes ehdottaa seuraajaa. Senaatin päätöstä me ei vielä tiedetä.
Juuri näin. Nyt republikaanit voisi ottaa hatun kouraan ja myöntää virheensä. Samalla ilmoittaen, että kyllä tuomarin voi nimittää vaalivuonna.- "Mun mielestäni olisi kohtuullista, että kyytiläiset maksaa bensat."
- "Sunhan auto tää on, maksa vaan omasta pussistasi."
(- - -)
- "Sä varmaan maksat nää bensat kun kerran tällä kertaa on sun auto?"
- "Mitä helvettiä, viimeksi olit sitä mieltä että kyytiläiset maksaa, sen mukaan nyt mennään ja mitään et voi urputtaa kun silloin olit toista mieltä!"
Jos Biden häviää, niin demokraattien pitää miettiä linjaansa seuraavia vaaleja varten.
Olisi kiva tietää, mihin nämä luvut perustuvat tai miten kyseiset gallupit on tehty? Itse uskon, että Bidenin pitää johtaa Trumpia yli 10% kannatuksella gallupeissa, jotta voisi johtaa, koska vähintään sen verran kannatusta on cancel-kulttuurin takia piilossa