Yhdysvaltain presidentinvaalit 2020

Ja mulle kelpaisi Pauligin Reykjavik - kahvin nappi. Jos ette ole tuota kahvia kokeilleet vielä, niin ehdottomasti suosittelen.
Kuka noita huonosti jauhettuja Pauligin vaaleita litkuja vielä juo?
 
Ja mulle kelpaisi Pauligin Reykjavik - kahvin nappi. Jos ette ole tuota kahvia kokeilleet vielä, niin ehdottomasti suosittelen.
Kiitos ei, en juo kotimaista kahvia. Tummapaahtoista Nordqvist, Zoega tai Löfberg. Suosittelen ostamaan kokonaisia papuja ja jauhamaan itse, aivan eri makumaailma kuin valmiiksijauhetuissa. Muutaman kuukauden olen nyt tätä harrastanut.
 
Kuka noita huonosti jauhettuja Pauligin vaaleita litkuja vielä juo?
Kyllä tuo musta presidentti rupeaa olemaan kunnolla paahdettu. Itseasiassa on erittäin hyvää, ja saa lähes kaikista kaupoista, niin tulee tätä ostettua.
presidentti_black_hj_450g_rgb.png
 
Suosittelen ostamaan kokonaisia papuja ja jauhamaan itse, aivan eri makumaailma kuin valmiiksijauhetuissa. Muutaman kuukauden olen nyt tätä harrastanut.
Kyllä, joskus aikoinaan Helsingissä asuessani siinä Kurvissa (Elannon talo, tms..) oli kahvila josta sai ostaa mukaansa papuja, tai jauhattaa siellä jos halusi. Oli "vähän" erimakuista kuin Juhla Mokka.

Nyt laiskana ei aina jaksa edes keittää kunnon kahvia, pistää vaan vedenkeittimen päälle ja pikakahvia kupin pohjalle. On niidenkin maku vuosikymmenissä parantunut kummasti ja ovat jopa ihan juotavia. Tai mistäs minä tiedän kun pilaan sumpin runsaalla sokerilla ja maidolla...
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top