Niin minäkin, peltoautona tosin...oli vinyylikatto ja kaikki...Minä olen isän Ladalla ajanut, kun sain kortin -84.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niin minäkin, peltoautona tosin...oli vinyylikatto ja kaikki...Minä olen isän Ladalla ajanut, kun sain kortin -84.
Matias Turkkila
Ylen etusivu juuri nyt:
Kati rohkaisee naisia luopumaan kainalokarvojen ajamisesta. Näyttävä kuvakollaasi karvoista eri kuvakulmista. Mainostetaan No-Shave November -kampanjaa.
Lähiötyttö lahjoittaa kuukautiskuppeja Afrikkaan.
Professori kertoo otsikossa, kuinka "lentovero on ainoa mahdollisuus".
Janne Puhakka kertoo homoudestaan.
Tuure Boelius kertoo homoudestaan.
"Feminist as fuck"-paitaan pukeutunut Riku Rantala kirjoittaa Yle-kolumnissaan feminismistä, toksisesta maskuliinisuudesta, luokkakysymyksestä ja valtarakenteista.
Itsekkyyttä, turkistarhausta ja Matias Turkkilaa vihaava feministiaktivisti Sisko Savolahti on loukkaantunut. Hän kirjoittaa Yle-kolumnissaan siitä, kuinka Jussi-69 kutsui naisia "salaperäisiksi hahmoiksi ja inspiraationlähteiksi"
Kätilö haastaa äijävaltaiset liitot.
Juttu Greta Thurnbergistä ilmastokokouksessa.
Juttu kauramaidosta.
Juttu, jossa ennustetaan liberaalin demokratian valtakauden päättymistä lännessä, joka tarkoittaa tuomiopäivää.
Haastattelu Seo Junggwon -nimisestä maahanmuuttajaopiskelijasta. Ulkomaalaisten kouluttaminen tuottaa jutun mukaan vientieuroja.
Anita kertoo, että nainenkin voi käydä intin.
Juttu Suomessa asuvasta romanivähemmistöstä, joka tekee suhteettoman paljon henkirikoksia, mutta josta puhuminen on rasismia.
Juttu aurinkopaneelien käytöstä.
Juttujen kategoriat: feminismi, viheraate, sukupuolivähemmistöt, ilmastonmuutos, maahanmuuttajat. Lisäksi joitain juttuja, joissa ei ole ilmiselvää poliittista kulmaa.
Ylen pitäisi olla koko Suomen media. Me kaikki maksamme tätä varten veroja. Palvelevatko nämä jutut todellakin kaikkia suomalaisia?
Malmössä tapahtui kaksi räjähdystä.
Valtakunnassa lienee yksimielisyys siitä, että YLE oli taannoin erittäin vahva punapropagandaa suoltava tuutti.
En ole nähnyt statementtia, jossa YLE irtisanoutuisi tästä. Voimme siis perustellusti olettaa, että ideologia ohjaa yhä sitä enemmän kuin pyrkimys tuoda uutiset julki sellaisena, kuin ne tapahtuvat?
Mari Jäntti retweeted
Iiris Suomela Iiris Suomela
@iiris_suomela
Aug 22
Turkistarhaajat kertovat tänään HS:n etusivun mainoksella olevansa "tavallisia ahkeria suomalaisia". Tuskin kukaan epäilee tarhaajien ahkeruutta. Se olisi vain syytä suunnata toimintaan, joka ei vahingoita ja satuta eläimiä täysin kohtuuttomalla tavalla - vain vaatteiden tähden
Mari Jäntti retweeted
Riku Nieminen Riku Nieminen
@niemisenriku
3 Apr 17
Maamme toimii kuin 2,2 promillen humalassa öyhöttävä nälkäinen laskuhumalainen. Vittu joku roti. #suomi100 #StopDeportations pic.twitter.com/nDOePLHboC
Ja ainakin minulle oli ahaa -elämys havaita, että ihan tosissaan ovat näitä asioita miettineet ja suunnitelleet todella pitkälle.
Tulitko johtopäätökseen että jotain on opittu syksystä 2015? Hitto jos minä olisin päässyt mukaan, olisin kysellyt kaikenlaista. Riippuu tietysti millaiset poikkeusolot ovat ja mikä on niiden syy.
Yksi heikoin lenkki ovat toimittajat. Ei siinä paljon tilojen turvallisuus auta jos esimerkiksi Euroopan laajuisen ***smin kohdalla alettaisiin suoltaa poliittisesti värittynyttä paskaa.
Venäjän aggressioiden kohdalla toimisivatko järkevämmin, poislukien myyrät.
Saatiinhan ne mamut mukaan tähänkin kommenttiin.
Ei, mamutusta eikä siihen liittyviä asioita käsitelty.
Puhuttiin YLE:n roolista tilanteessa jossa Suomi joutuisi sotilaalliseen kriisitilanteeseen jonka seurauksena sodan uhka olisi selviö. Kuuntelin esitystä, joka käsitteli YLE:n varautumista, suojaustoimenpiteitä ja sodan ajan tiedostustehtävää.