Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyt vasta huomasin tämän vanhan postauksen.UF PRO pukkaa uutta videota. Näissä ei käsitellä kaikkea, hmm jostain syystä. Mutta antaa vähemmän harjoitelleelle ihan hyviä perusteita.
Mutta huomatkaa esim tässä videossa käytettyyn aseotteeseen vs PV:n opettamaan ahtaissa tiloissa.
Viimeinen saksalaishyökkäys toisessa maailmansodassa - hyvää Mark Felton -laatua:
Tämä on mielenkiintoinen video, uutta tietoa ainakin meikäläiselle - saappaat jalassa:
Jep, fakta-puolella ei ole ikinä ollut mitään kyseenalaistettavaa, päinvastoin; Felton käsittelee usein vähemmän tunnettuja aspekteja maailmanpalosta Euroopassa.Nämä Feltonin sotahistoriavideot ovat tosi laadukkaita. Mukavaa katseltavaa.
Videon viimeiset pari minuuttia piristivät suunnattomasti, sai koko Kreis Leitereistä ja muista natsi-paskiaisista koostunut veljes-trio ansionsa mukaan... pienenä mainintana, mutta itse asiassa endeemisenä, oli ranskalaisten "miehitysjoukkojen" julmuus saksalaisia sotavankeja ja siviilejäkin kohtaan. Sama toistui ainakin Algeriassa 1960-61, aivan eri olosuhteissa ja ei-eurooppalaista vihollista ja siviiliväestöä kohtaan.Mark Feltonin pläjäys propagandaministeri Goebbelsin velimiehestä.
Minä olen kyllä pitänyt Verduniä ranskalaisten voittona, kaupunkiin kun saksalaiset eivät päässeet. Tosin kyllä verellä ostettu voitto.Tietysti Verdun painoi todella paljon, se oli Ranskalle suurempi tragedia kuin usein tiedostetaankaan. Kerrankin oli pakko kaatua saappaat jalassa, ja sitä seurannut syvä ahdistus ja vitutus ei sammunut ihan parissa vuosikymmenessä, eikä useammassakaan .
En ole mikään varsinainen ase-ekspertti, mutta tässäpä mielenkiintoinen jossittelu. Olisiko Valmetin M78 ollut pätevä KVKK 62:n korvaaja ?
Lisäksi tukki on ruma.. mutta vaikea lippaasta uskoa ettei tämä ole .308? Sittenkin?Ei. Tuloksena olisi ollut huono, lyhyen kantaman omaava pikakiväärimainen ase jolla ei voi edes pitempää sarjaa ampua koska lippaat. RPK otettiin käyttöön siksi että huonosti ja nopeasti koulutetulle suurvalta-armeijalle sen käyttö antaa synergia etuja AK-rynnäkkökiväärin kanssa käytettynä koulutus ja käyttömielessä.
Lisäksi tukki on ruma.. mutta vaikea lippaasta uskoa ettei tämä ole .308? Sittenkin?