Äänenvaimentimet

Käyttävätkö tuota Thermotec lämpösuojanauhaa jota kääritään pakosarjojen ympärille vai onko TA käyttöön jotain muuta?
Kyllä se termotekkikin käy, mutta noihin on myytävänä tähän käyttötarkoitukseen suunniteltuja lämpösuojia. Toki taitaa termotekki metritavarana tulla edullisemmaksi ja käy kaiken kokoisiin vaimentimiin. Lentokoneen varmistuslanka ja tuohon tarkoitetut varmistuslankapihdit olisi kätevät termotekin sitomiseen.

Minulla on näitä erikoisissa vaimentimissa:

 
Eikös jotkut ole vetänyt ihan turvavyöstä pätkän kiikarin jalasta vaimentimen päähän ohjaamaan lämmön pois tähtäyslinjalta vai liekköhän sekin jo vanhentunut tekniikka...
Kilpa-ampujilla (siviili)oon nähnyt makuualustan tapaisesta solumuovista tehtyjä väreilynauhoja piipun päällä. Ainakin omassa vanhemmassa Arskassa kuumenee kannu (Saimaa Steel keskikoko) niin kovasti että saisi olla jotain tulenkestävää matskua. Mielenkiinnolla odotan kohta kotiutuvaa uutta jossa Silent Steel Micro töpökannu nokalla.
 
Ase utra on näköjään poistanut vanhempaa testipätkää jossa ampuivar m249 sawilla vaimentimia valkohehkuun.
 
Kilpa-ampujilla (siviili)oon nähnyt makuualustan tapaisesta solumuovista tehtyjä väreilynauhoja piipun päällä. Ainakin omassa vanhemmassa Arskassa kuumenee kannu (Saimaa Steel keskikoko) niin kovasti että saisi olla jotain tulenkestävää matskua. Mielenkiinnolla odotan kohta kotiutuvaa uutta jossa Silent Steel Micro töpökannu nokalla.
Mites suuliekki töpöllä?
 
Mites suuliekki töpöllä?
Riippuu kuulemma käytettävästä patruunasta paljolti. Suuntaa ainakin suupaineen eteenpäin eli pitäisi olla melko mukava vaikka jollain patruunalla suuliekki voi tehdä vähän hankaluutta hämärässä. Onneksi on latausvehkeet niin voi räätälöidä latauksen mikäli bulkkipaukuista ei löytyisi asiallista mutta aseen valmistajan mukaan runsasliekkisyys enemmän poikkeus kuin sääntö bulkkipaukuissakin.
 
Eikös jotkut ole vetänyt ihan turvavyöstä pätkän kiikarin jalasta vaimentimen päähän ohjaamaan lämmön pois tähtäyslinjalta vai liekköhän sekin jo vanhentunut tekniikka...
Mulla on aseutran lämpösuoja ja sitten juuri turvavyöstä askarreltu väreilysuoja joka tulee kiikarin jalkaa ja toho utran sukkaa kiinni
 
Back
Top